Not a member of Pastebin yet?
Sign Up,
it unlocks many cool features!
- Tittel: Q&A med Staff #8
- Undertittel: Questions & Answer...
- Userid: 283512
- Topstory: AU_TS_PrepaidPoll_v1.gif
- Hovednyhet:
- [float=right][img]/images/questionmark_v2.gif[/img][/float]
- [b]Q&A med Staff![/b]
- Q&A med Staff går ut på at dere skal stille oss i Habin Staff spørsmål, vi velger 3 spørsmål som vi synes er best som vi kommer til å
- svare på. Spørsmålene blir trukket ut hver onsdag.
- Vi har fått inn mange fine spørsmål, og har valgt å trekke ut 3 felles spørsmål til alle i Staff.
- Det vil si at alle i Staff skal svare på samme spørsmål. Gratulerer til [b]xBecca[/b] for å ha stilt det beste spørsmålet
- du vil motta et skilt snart!
- [b]Hvis du og en annen hadde byttet kropper på Habin, hvem ville du ha byttet med??[/b]
- [i]Sendt inn av iHenrik[/i]
- [b]MOD-Nicklas:[/b] traktorbabe
- [b]MOD-Jokkiz:[/b] Ville ikke ha byttet kropp med noen, hvertfall ikke abbu
- [b]MOD-Wade:[/b] INGEN eg e perfekt
- [b]MOD-Robin:[/b] Det hadde vell vært Petit :D
- [b]MOD-Syntex:[/b] Vet ikke
- [b]MOD-Marcus:[/b] Jeg ville vært MOD-Jokkiz XD
- [b]MOD-Hewad[/b] med xHewad
- [b]MOD-Baxe[/b] Jeg ville ha byttet kropp med Admin, finere kropp må man lete lenge etter ;)
- [b]MOD-Anne[/b] Ville ikke byttet kropp, i allefall ikke abbu
- [b]Erik[/b] Imagination ofc
- [b]Hva skal dere i sommerferien?[/b]
- [i]Sendt inn av xIngeborg[/i]
- [b]MOD-Nicklas:[/b] Henge med venner samt bade litt.
- [b]MOD-Jokkiz:[/b] Jeg skal sole meg, være med venner, bade, spille habin og dra til bulgaria
- [b]MOD-Wade:[/b] lifte, habin, serier
- [b]MOD-Robin:[/b] Har ikke store planer, jeg drar dit jeg føler å dra :P
- [b]MOD-Syntex:[/b] henge med venner
- [b]MOD-Marcus:[/b] Jeg skal sove, og kaste min elendige pc.
- [b]MOD-Hewad[/b] Har ikke så planer for sommerferien
- [b]MOD-Baxe[/b] Spille Habin, bade, og sole meg.
- [b]MOD-Anne[/b] Har ikke så mange planer enda
- [b]Erik[/b] Drikke litago.
- [b]Hva tenker du om mobbingen på habin?[/b]
- [i]Sendt inn av xBecca[/i]
- [b]MOD-Nicklas:[/b] Det er noe vi ikke ønsker på habinhotell.. samt det baxe sa.
- [b]MOD-Jokkiz:[/b] Jeg synes mobbing er unødvendig, og at det kan ta slutt.. Men ikke alt vi MODs på Habin kan gjøre noe med
- [b]MOD-Wade:[/b] må sove nå, hade
- [b]MOD-Robin:[/b] Jeg tenker ikke på det, det er noe som kommer når det skjer..
- [b]MOD-Syntex:[/b] trist
- [b]MOD-Marcus:[/b] Tenker at sommeren snart er slutt, og at mobbingen kan ta sommerferie den også.
- [b]MOD-Hewad[/b] synes det er teit
- [b]MOD-Baxe[/b] [url=http://prntscr.com/7osi30]Baxe's svar var for langt, trykk her for å se.[/url]
- [b]MOD-Anne[/b] Mobbing er ikke greit
- [b]Erik[/b] Hater mobbingen som skjer på habin, hadde gjort hva som helst for å få slutt på det.
- [i]Gratulerer til den heldige som vant skilt denne uken![/i]
- [b]Nytt skilt hver måned![/b]
- Vi bytter ut skiltet hver måned.
- Denne månedens skilt ser sånn her ut!
- [img]http://swf.spillbin.com:81/client/c_images/album1584/GM1.gif[/img]
- [b]Send inn spørsmål på mail![/b]
- Mailen dere skal sende spørsmålet til er [email protected]
- Husk å ha med Brukernavnet ditt i mailen.
- vi velger de 3 beste spørsmålene som vi får inn hver onsdag som alle i Staff skal svare på.
Advertisement
Add Comment
Please, Sign In to add comment