NickernHabin

ddd

Jun 3rd, 2015
254
0
Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
text 3.14 KB | None | 0 0
  1. Tittel: Q&A med Staff #8
  2. Undertittel: Questions & Answer...
  3. Userid: 283512
  4. Topstory: AU_TS_PrepaidPoll_v1.gif
  5. Hovednyhet:
  6. [float=right][img]/images/questionmark_v2.gif[/img][/float]
  7. [b]Q&A med Staff![/b]
  8. Q&A med Staff går ut på at dere skal stille oss i Habin Staff spørsmål, vi velger 3 spørsmål som vi synes er best som vi kommer til å
  9. svare på. Spørsmålene blir trukket ut hver onsdag.
  10.  
  11. Vi har fått inn mange fine spørsmål, og har valgt å trekke ut 3 felles spørsmål til alle i Staff.
  12. Det vil si at alle i Staff skal svare på samme spørsmål. Gratulerer til [b]xBecca[/b] for å ha stilt det beste spørsmålet
  13. du vil motta et skilt snart!
  14.  
  15. [b]Hvis du og en annen hadde byttet kropper på Habin, hvem ville du ha byttet med??[/b]
  16. [i]Sendt inn av iHenrik[/i]
  17. [b]MOD-Nicklas:[/b] traktorbabe
  18. [b]MOD-Jokkiz:[/b] Ville ikke ha byttet kropp med noen, hvertfall ikke abbu
  19. [b]MOD-Wade:[/b] INGEN eg e perfekt
  20. [b]MOD-Robin:[/b] Det hadde vell vært Petit :D
  21. [b]MOD-Syntex:[/b] Vet ikke
  22. [b]MOD-Marcus:[/b] Jeg ville vært MOD-Jokkiz XD
  23. [b]MOD-Hewad[/b] med xHewad
  24. [b]MOD-Baxe[/b] Jeg ville ha byttet kropp med Admin, finere kropp må man lete lenge etter ;)
  25. [b]MOD-Anne[/b] Ville ikke byttet kropp, i allefall ikke abbu
  26. [b]Erik[/b] Imagination ofc
  27.  
  28. [b]Hva skal dere i sommerferien?[/b]
  29. [i]Sendt inn av xIngeborg[/i]
  30. [b]MOD-Nicklas:[/b] Henge med venner samt bade litt.
  31. [b]MOD-Jokkiz:[/b] Jeg skal sole meg, være med venner, bade, spille habin og dra til bulgaria
  32. [b]MOD-Wade:[/b] lifte, habin, serier
  33. [b]MOD-Robin:[/b] Har ikke store planer, jeg drar dit jeg føler å dra :P
  34. [b]MOD-Syntex:[/b] henge med venner
  35. [b]MOD-Marcus:[/b] Jeg skal sove, og kaste min elendige pc.
  36. [b]MOD-Hewad[/b] Har ikke så planer for sommerferien
  37. [b]MOD-Baxe[/b] Spille Habin, bade, og sole meg.
  38. [b]MOD-Anne[/b] Har ikke så mange planer enda
  39. [b]Erik[/b] Drikke litago.
  40.  
  41. [b]Hva tenker du om mobbingen på habin?[/b]
  42. [i]Sendt inn av xBecca[/i]
  43. [b]MOD-Nicklas:[/b] Det er noe vi ikke ønsker på habinhotell.. samt det baxe sa.
  44. [b]MOD-Jokkiz:[/b] Jeg synes mobbing er unødvendig, og at det kan ta slutt.. Men ikke alt vi MODs på Habin kan gjøre noe med
  45. [b]MOD-Wade:[/b] må sove nå, hade
  46. [b]MOD-Robin:[/b] Jeg tenker ikke på det, det er noe som kommer når det skjer..
  47. [b]MOD-Syntex:[/b] trist
  48. [b]MOD-Marcus:[/b] Tenker at sommeren snart er slutt, og at mobbingen kan ta sommerferie den også.
  49. [b]MOD-Hewad[/b] synes det er teit
  50. [b]MOD-Baxe[/b] [url=http://prntscr.com/7osi30]Baxe's svar var for langt, trykk her for å se.[/url]
  51. [b]MOD-Anne[/b] Mobbing er ikke greit
  52. [b]Erik[/b] Hater mobbingen som skjer på habin, hadde gjort hva som helst for å få slutt på det.
  53. [i]Gratulerer til den heldige som vant skilt denne uken![/i]
  54.  
  55. [b]Nytt skilt hver måned![/b]
  56. Vi bytter ut skiltet hver måned.
  57. Denne månedens skilt ser sånn her ut!
  58. [img]http://swf.spillbin.com:81/client/c_images/album1584/GM1.gif[/img]
  59.  
  60. [b]Send inn spørsmål på mail![/b]
  61. Mailen dere skal sende spørsmålet til er [email protected]
  62. Husk å ha med Brukernavnet ditt i mailen.
  63.  
  64. vi velger de 3 beste spørsmålene som vi får inn hver onsdag som alle i Staff skal svare på.
Advertisement
Add Comment
Please, Sign In to add comment