SHARE
TWEET

Toastbeard TOAST compo

mcmiag Jun 13th, 2015 260 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. [18:21:09] <BESTBLACKHOST> WELCOME ONE WELCOME ALL TO TOAST COMPO
  2. [18:21:17] <muserock7997_> ur butt's kawaii >:|
  3. [18:21:21] <Barbaloot> nope
  4. [18:21:27] <BESTBLACKHOST> PLZ DIRECT ALL BROWSERS TO  TOAST COMPO, REV UP THOSE HEATING COILS http://toastbeard.bronyradio.com/a/TOAST/ on 6/13/2015 8PM
  5. [18:21:28] <SweetieBelle> BESTBLACKHOST linked TOAST - Toast Beard
  6. [18:21:31] <Barbaloot> I refuse
  7. [18:21:58] <BESTBLACKHOST> BARBALOOT I SAID GO TO UR ROOM, NO TOYS OR NINTENDO
  8. [18:22:08] <Barbaloot> FIEN
  9. [18:22:11] <||3> BITCH YOU CAN'T TELL HIM WHAT TO DO
  10. [18:22:15] Barbaloot continues to try and beat Mile High Club
  11. [18:22:15] <BESTBLACKHOST> QUEUE FIRST ENTRY, WINTER WRAP UP REMIX BY ANONPONY
  12. [18:22:33] <||3> OI BLACK MAN YOU FORGOT HOW COLOURS WORK
  13. [18:22:40] <BESTBLACKHOST> ....
  14. [18:22:42] <Barbaloot> THAT'S RACIST
  15. [18:22:47] <BESTBLACKHOST> DON'T MAKE FUN OF ME RACIST
  16. [18:22:52] <BESTBLACKHOST> PLAY ANON PONY
  17. [18:22:55] <Barbaloot> NO U
  18. [18:23:10] <BESTBLACKHOST> LOL
  19. [18:23:13] <BESTBLACKHOST> wind
  20. [18:23:28] <BESTBLACKHOST> oooooooh
  21. [18:24:19] <BESTBLACKHOST> this is a WWU remix?
  22. [18:24:29] <BESTBLACKHOST> this sounds way too lovely for that lol
  23. [18:24:55] BESTBLACKHOST golf applause
  24. [18:25:12] <BESTBLACKHOST> QUEUE ENTRY 2 STIP
  25. [18:25:33] <BESTBLACKHOST> that was a cool chillout song, great vocal chopping
  26. [18:25:48] <BESTBLACKHOST> PLAY STIP
  27. [18:26:27] <BESTBLACKHOST> wtf
  28. [18:26:28] <BESTBLACKHOST> WTF
  29. [18:26:33] <BESTBLACKHOST> LMAOOOOOOOO
  30. [18:26:38] <BESTBLACKHOST> WHAT IS HAPPENING
  31. [18:27:32] <BESTBLACKHOST> these vocals
  32. [18:27:43] <BESTBLACKHOST> DISTORTION
  33. [18:28:01] <BESTBLACKHOST> wow
  34. [18:28:06] <BESTBLACKHOST> dat organ
  35. [18:28:25] mcmiag is now known as differentperson
  36. [18:28:30] <differentperson> I LIKE THE SCREAMING
  37. [18:28:31] <differentperson> YEAH TOAST
  38. [18:28:44] <muserock7997_> YOURE TOAST
  39. [18:29:09] <differentperson> NO U
  40. [18:29:24] <BESTBLACKHOST> STOP ARGUING OR I'LL SEPARATE YOU TWO
  41. [18:29:41] <BESTBLACKHOST> QUEUE ENTRY #3
  42. [18:30:05] <BESTBLACKHOST> PLAY ANALORD (HUH HUH, ANAL LORD)
  43. [18:30:18] <BESTBLACKHOST> ACID
  44. [18:30:30] <BESTBLACKHOST> muserock7997_ i can tell this is u
  45. [18:30:32] <BESTBLACKHOST> cuz
  46. [18:30:37] <BESTBLACKHOST> its in ur distinct style
  47. [18:30:44] <BESTBLACKHOST> and not because of the soundcloud link
  48. [18:31:45] <BESTBLACKHOST> notes
  49. [18:31:56] <BESTBLACKHOST> these are good notes muserock7997_
  50. [18:32:09] <BESTBLACKHOST> break it down
  51. [18:32:14] <BESTBLACKHOST> 7E would like this
  52. [18:32:19] <muserock7997_> "distinct style" but I was tryin to see if I could rip off Aphex Twin successfully lol
  53. [18:32:24] <muserock7997_> thank u tho
  54. [18:33:01] <muserock7997_> first track I made with my Novation Bass Station 2
  55. [18:33:38] <BESTBLACKHOST> NO THIS IS BETTER THAN APHEX TWIN, YOU'RE A BETTER ARTIST THAN APHEX TWIN
  56. [18:33:51] <BESTBLACKHOST> CUZ HORSES
  57. [18:33:57] <muserock7997_> blasphemy D:<
  58. [18:34:21] <BESTBLACKHOST> QUEUE ENTRY #4
  59. [18:34:40] <BESTBLACKHOST> PLAY GOODBYE :(
  60. [18:34:55] <BESTBLACKHOST> why is this song so happy
  61. [18:35:02] <BESTBLACKHOST> but the description is so fuckin sad lol
  62. [18:35:26] <muserock7997_> cuz u touch urself at night
  63. [18:36:15] <BESTBLACKHOST> chipppppppppppppyyyyyyyyyyyy
  64. [18:36:31] <muserock7997_> there's my chippy
  65. [18:36:39] <BESTBLACKHOST> REFRESH PAGE AND PLAY FINAL ENTRY BY UR ILLUSTRIOUS HOST
  66. [18:36:45] <BESTBLACKHOST> OR QUEUE
  67. [18:36:48] <BESTBLACKHOST> IDK
  68. [18:37:02] <BESTBLACKHOST> i wanted to do something cool but,
  69. [18:37:15] <BESTBLACKHOST> i'm always tired now with these overnight shifts so
  70. [18:37:20] <BESTBLACKHOST> PLAY MCMIAG
  71. [18:37:41] <BESTBLACKHOST> 5 minute entry yay
  72. [18:38:08] <BESTBLACKHOST> CLOSE THE DOOR
  73. [18:38:23] <BESTBLACKHOST> and that is how you make toast, from bread.
  74. [18:38:47] <BESTBLACKHOST> THANK YOU FOR DOING TOAST COMPO, ALL 4 OF U <3
  75. [18:39:05] BESTBLACKHOST kicks over table and leaves
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top