SHARE
TWEET

Untitled

a guest Nov 22nd, 2019 93 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. 1. Zrob zeby jak gracz cos zniszczy na spawn i tam gdzie nie moze zeby nic nie pisalo ze you dont have permission (chyba ze cos w stylu nie mozesz tego zrobic) i najlepiej jakby nic nie pisalo
  2.  
  3.  
  4. 2. Zrob scoreboarda
  5.  
  6.  
  7. 3. Zgraj te wszystkie "komendy smaczki admina" pod komende jakas
  8.  
  9.  
  10. 4. AdminShop popraw czy cos bo Laufer mowil ze nie dziala czy cos
  11.  
  12.  
  13.  
  14. 5. Czy dodales permisje do rang Svip i vip typu /ec /craft  i jeszcze mozesz cos pomyslec zeby wiecej mieli czy cos
  15.  
  16.  
  17.  
  18. 6. Popisz cos na automessage i usun stare wpisy i usun stare pluginy
  19.  
  20.  
  21. 7. Usun komende @[nick][powod]
  22.  
  23.  
  24. 8. Sprobuj zresetowac ekwipunki gracza, i zepsujemy im skrzynki chyba zeby od nowa zaczeli
  25.  
  26.  
  27.  
  28. 9. Na spawnie jest "skrzynie dla biednych" sprobuj zrobic zeby te skrzynki sie odnawialy
  29.  
  30.  
  31.  
  32. 10. Wywal te amulety z skryptu i dodaj ze za emeraldy komenda /efekty i ja skonfiguruj
  33.  
  34.  
  35. 11. Dodaj prace na server(tylko takie standardowe)
  36.  
  37.  
  38.  
  39. 12. Popraw kity na serverze, bo maja za duzo chyba
  40.  
  41.  
  42. 13. Nie dodawaj zadnej moze topki, tylko na scoarboard bedzie ilosc smierci i zabojstw albo jak chcesz
  43.  
  44.  
  45. 14. Sprobuj jeszcze raz usunac tych ludzi w topce z komendy /drop
  46.  
  47.  
  48.  
  49. 15. Zrobic zeby dzialalo /warp glowki tzn dodaj tam mobą drop głowek mały
  50.  
  51.  
  52.  
  53. 16. Najlepiej jakies plusy minusy ze jak ktos wchodzi i wychodzi z servera albo jakis inny ciekawy pomysl
  54.  
  55.  
  56.  
  57. 17. Jakies npc mozna gdzies porozstawiac i podlaczyc komendy
  58.  
  59.  
  60.  
  61. 18. Zeby moze dzialki byly platne
  62.  
  63.  
  64. 19. Spróbuj skrypt na /oi [nick]
  65.  
  66.  
  67.  
  68.  
  69. 20. Sprobuj zrobic skrypt ze jak 5 osob wpisze /dzien to sie robi dzien i z noca to samo (pomysl Laufer)
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top