Advertisement
Not a member of Pastebin yet?
Sign Up,
it unlocks many cool features!
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:07
- Være så uafhængige af jøden, som muligt.
- ValravnenI dag kl. 02:07
- Nope, må indrømme jeg sagtens kunne finde på at tage svampe eller lignende. Jeg har en gammel tradition med at jeg godt kan finde på at fucke helt ud i skoven og så connecte 100% med naturen
- Ikke noget jeg har gjort i over 2 år dog
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:08
- Det gider jeg ikke at se på. Så må du gøre det andetsteds og komme tilbage når du er blevet menneske igen.
- ValravnenI dag kl. 02:08
- Jo, ville gerne dyrke selv men kunne også godt finde på at købe noget god tjald af nogle bonderøve
- Nej nej, behøver du heller ikke. Det er det jeg siger, om ikke andet kan jeg under påvirkelse forholde mig på værelset
- Jeg er ikke typen der bliver mærkelig af psykedelia som en eller anden 16 årig der skal gøre sig selv interresant.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:09
- Jeg har det stramt.. Synes du selv svampe er særligt NatSoc?
- ValravnenI dag kl. 02:09
- Ja, det er naturligt
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:09
- Det er naturligt i Sydamerika, hvor de er nogle degens.
- ValravnenI dag kl. 02:09
- Jeg er overbevist om at naturligt psykedelia kan bruges ansvarligt, som alkohol og weed
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:10
- Det kan man jo sige om alle stoffer.
- ValravnenI dag kl. 02:10
- Nej, du får ikke noget ud af at suge coke andet end et kort rus
- Du får ikke noget værdifuldt ud af at koge på morfin
- Du får ikke noget værdifuldt ud af at være kneppet på hætter
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:10
- Så lad mig sige det sådan her.. Nul stoffer i huset, og så må du bygge din egen svedehytte nede for enden af haven eller hvad ved jeg, hvor du kan brænde hjernen af.
- ValravnenI dag kl. 02:10
- Det gør du derimod på svampe, jeg har aldrig nogensinde brugt psykedelia udelukkende for at være blæst
- Har brugt det for at udforske mit sind, da det giver dig en helt andet sindsmønster i den tid du er påvirket af det.
- Ja, det er sjovt - men det kan være meget mere end det
- Jojo, ville heller ikke sidde og blæse inde i stuen fx
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:12
- Der er folk der bliver meget kreative af coke. Og amf gør f.eks. en ekstremt ivrig efter at spille musik og skrive.. Så jo, det kan siges om, måske ikke alle, men mange stoffer. Men altså for fanden... Det er en glidebane. Det du snakker om med frihed under ansvar, svampe osv. osv. er jo milevidt fra NatSoc.
- ValravnenI dag kl. 02:12
- Om ikke andet kan jeg forholde mig på værelset, ikke at jeg tror jeg ville gøre det på svampe det ville være fucking spild
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:12
- Jeg vil ikke kunne leve med stoffer i huset.
- ValravnenI dag kl. 02:12
- Overhovedet ikke en glidebane, du kender mig ikke på det punkt. Jeg har selvkontrol som en gud.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:13
- Så skal du f.eks. på toilettet, og så skal folk glo på dit grimme kogerfjæs ude på gangen? Glem det, haha.
- ValravnenI dag kl. 02:13
- Fair nok, så er det jo bare ikke en mulighed
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:13
- At du tager svampe, eller at starte et kollektiv?
- Du kan bare bygge en svedehytte 50 meter fra huset jo.
- ValravnenI dag kl. 02:14
- Kæk, det skal ikke være nødvendigt
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:14
- Så kan du hygge dig derude. Gider bare ikke at se på svampekogere i huset.
- ValravnenI dag kl. 02:14
- Hvis man ikke kan klare at en går på toilettet, så er man da pisse sart.
- Ville ikke opholde mig noget sted i fællesområderne, ville passe mig selv.
- >kogerfjæs
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:15
- Ja, og så er man også sart, hvis man ikke lige kan tåle at se en der smører sig en skive brød i køkkenet i sin svampekoger.. Og så er der glidebane igen igen..
- ValravnenI dag kl. 02:15
- Du har 10000x mere kogerfjæs når du har røget en fed end når du er på svampe
- Ens pupiller udvider sig bare
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:16
- Aaarh.. Jeg har sgu prøvet begge dele nogle gange. Svampe bliver man sgu grim af.
- ValravnenI dag kl. 02:16
- Hvad fuck skulle jeg ud og æde for i en svampekoger?
- Så er vi jo ude i at man begynder at opholde sig andre steder
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:16
- Jeg får fråder på af psykedeliske stoffer. Især i slutningen af trippet.
- ValravnenI dag kl. 02:16
- Haha, det jeg ederfuckme også
- har jeg
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:16
- Ja, gangen er jo også andre steder end værelset.
- ValravnenI dag kl. 02:16
- Ja, men der er væsentlig forskel på at skulle tulre rundt ude i et køkken og åbne køleskabe, vasek tallerken og bestik op, smøre mad
- og så fise ud og pisse
- der er kæmpe forskel
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:17
- Det er jo det jeg siger.. Lige pludselig så render du rundt i hele huset i din koger. Det er en glidebane.
- Svampe hører ikke til i et NatSoc kollektiv. Come on. Jeg synes endda, at det er large at jeg siger, at du kan bygge en svedehytte nede bag i haven, hvor du kan koge. Det er sgu ikke engang med min gode vilje, men jeg prøver da at være imødekommende.
- Kan du ikke se, at der så er en anden, der har samme holdning til coke, som du har til svampe.. Skal han så også have lov til at suge coke på værelset for at vi andre ikke er "totalitære"?
- ValravnenI dag kl. 02:19
- Nej, coke er narko
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:19
- Der findes to ting her i livet:
- >regler
- >glidebaner
- Det er sådan det er.
- Ja, der findes meget andet, men forstå mig ret. I denne kontekst.
- Mangel på klare regler = glidebane
- Svampe er også narko i min optik.
- ValravnenI dag kl. 02:21
- Ikke i min.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:21
- Der kan du se.. Så har man problemet. Det er derfor der er nødt til at være klare regler.
- ValravnenI dag kl. 02:21
- Jeg har et ganske seriøst spirituelt aspekt i forhold til psykedelia, og det er ikke engang hippie orienteret
- t. asetro naturalist
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:21
- Og der er andre, der mener at kun heroin er stoffer.. Man kan blive ved.
- ValravnenI dag kl. 02:22
- De folk er blæste, har jeg aldrig mødt nogle der har sagt kek
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:22
- Og så er der folk, der mener at receptmedicin aldrig kan være stoffer, og så sidder de lige pludselig og suger ritalin dagen lang og hiver sig i trolden. Utroligt, at du ikke kan se, hvad jeg mener med det.
- ValravnenI dag kl. 02:23
- Det er muligt og det er også fair nok at du syntes det.
- Vi er ganske enkelt uenige.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:26
- Noget andet er også, at når du kan tillade dig at tage svampe i huset, så kan andre også, og så finder de ud af, at du har nogle svampe, og så "ååårh, jeg vil også", og så sidder I 9 andre lige pludselig og koger svampe, alt imens jeg sidder og bliver mere og mere Hitler inde i stuen.. Og så er det pludselig mig, der er nederen, og så bliver jeg smidt ud, og så ender det som et svampekollektiv. Det er seriøst en glidebane.
- Ordnung muss sein!!
- ValravnenI dag kl. 02:28
- Som sagt, ville jeg ikke tage svampe i huset
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:28
- Nej, men på værelset er også i huset.
- ValravnenI dag kl. 02:28
- Jeg vil ud i naturen, men kan godt finde på at tage hjem en 2 timer før trippet slutter og fisse ind på mit værelse og høre noget musik som eksempel
- Ja, men det er mit private domicil
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:28
- Ja, men det er gangen ikke, når du skal ud og pisse.
- Og hvad så.. Så skal 9 mennesker sidde inde på dit værelse og koge sammen?
- ValravnenI dag kl. 02:29
- Hvor jeg ikke forstyrre nogen. Og ja det er gangen, men det er virkelig at fluekneppe
- Haha, nej for så bliver det noget pis
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:29
- Det er da på ingen måde at fluekneppe. Det er bare struktur. Enten eller.
- ValravnenI dag kl. 02:29
- Så kan man tage 9 ud i skoven og dyrke naturen og så tage hjem på hver sit værelse 2 timer før de slutter fx
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:29
- Jamen hvad vil du gøre for at forhindre det i at ske? Regler? Frihed under ansvar?
- ValravnenI dag kl. 02:30
- Frihed under ansvar og at sige nej, ganske enkelt.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:30
- Men hvorfor skal 9 mennesker tage væk fra deres eget hus, når der er 90% konsensus om at tage svampe? Så er det jo bare mig, der får besked på at fedte af. Så ændrer I bare reglerne.
- Sige nej til hvad?
- "Vi betaler også husleje. Vi vil have lov til at koge her. Det skal du ikke bestemme".
- ValravnenI dag kl. 02:31
- Nej til at skulle koge med 9 andre i på et værelse
- De andre der foreslår det skulle slet ikke være der i første omgang
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:32
- Hvor går grænsen så, 2, 3, 4, 5?
- ValravnenI dag kl. 02:32
- Det er voldsomt hypotetisk
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:32
- Nej, det er det ikke. Det er nøjagtigt sådan det foregår i andre kollektiver, på efterskoler osv. Har selv prøvet det. Hvis der ikke er orden og struktur og klare regler, der forhindre sådan en adfærd, så ender det i kaos.
- Men du kan godt selv se, at du faktisk slet ikke vil have nogle som helst regler, og at det hele bare nok skal gå med frihed under ansvar, ikke? Hvad er der NatSoc over det?
- ValravnenI dag kl. 02:34
- Kek nej.
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:35
- Så ender det jo bare præcist som alle andre kollektiver.. Udover at vi hader perkere og jøder. Men det kan være lige meget, hvis folk selv ender med at være degen.
- ValravnenI dag kl. 02:35
- Vi har jo netop lige snakket om regler og hvor der kan i visse tilfælde laves undtagelser under ansvar
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:35
- Jamen hver gang jeg spørger dig om hvad grænsen så er, så enten ignorerer du det, eller siger, at det er hypotetisk osv. Hvorfor ikke bare lave klare retningslinjer?
- ValravnenI dag kl. 02:36
- Det har jeg jo lige fucking forklaret i gennem den her samtale
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:36
- Ikke tydeligt nok.
- ValravnenI dag kl. 02:36
- Og nej, jeg har ikke ignoreret det - det er noget pis
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:37
- Jeg har ikke fået noget tilfredsstillende svar, lad mig sige det sådan. Jeg synes det hele er meget uklart og udefineret. Det er lidt "det skal nok gå, tag det roligt" mentaliteten. Og det er bare overhovedet ikke NatSoc, hehe.
- NatSoc er ordnung muss sein! - Et NatSoc ordsprog.
- Der skal være styr på lortet, ellers ender det i kaos. Det er 100% sikkert.
- Og problemet med sådanne undtagelser er, at de fordrer et hav af undersæt af regler. Så i stedet for, at man har et sæt klare regler fra start, så ender man lige pludselig med karnovs lovsamling, som ingen kan finde rundt i. Fordi hvis ikke, så er der ikke grænser for noget.
- ValravnenI dag kl. 02:41
- Det er fair du har det sådan, vi kan være enige om at være uenige i det og lade projektet ligge
- Moishe Fra MossadI dag kl. 02:41
- Fair nok.
- Jeg smutter fra serveren. Hav det godt. Var hyggeligt at snakke med dig, alt taget i betragtning. Men det her er ikke stedet for mig.
Advertisement
Add Comment
Please, Sign In to add comment
Advertisement