Guest User

Untitled

a guest
Jan 26th, 2012
1,618
Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. Session Start: Mon Jan 23 12:58:20 2012
  2. [12:58] * Now talking in #stop-acta
  3. [12:58] * Topic is 'sex'
  4. [12:58] * Set by Fir3 on Mon Jan 23 07:37:15
  5.  
  6. [13:32] <kris> siema all
  7. [13:32] <kris> na urbancard.pl/panel-admin macie sql injection
  8. [13:32] <@smacznacipka> fajne sa wypowiedzi politykow
  9. [13:32] <kris> jakby ktos sie chcial bawic :>
  10. [13:32] <@smacznacipka> bo oni sie boja
  11. [13:33] <@smacznacipka> sraja w gacie
  12. [13:33] <OPEN_YOUR_EYES_> no watpie aby mowili otwarcie o tym co sie dzieje : p
  13. [13:33] <@smacznacipka> za mozemy wlesc sovie gdzie chcemy
  14. [13:33] <Rututu> Kris, a po co hackować taką stronę?
  15. [13:33] <manial> 4 fun
  16. [13:33] <manial> ;d
  17. [13:33] <@smacznacipka> masz sql na urbancard ?
  18. [13:33] <@smacznacipka> hahaha
  19. [13:33] <@smacznacipka> przyda sie ;)
  20. [13:34] <kris> ;>
  21. [13:34] <kris> w panelu admina
  22. [13:34] <OPEN_YOUR_EYES_> : D
  23. [13:34] <kris> w edycji newsow
  24. [13:34] <kris> jest zakomentowany link
  25. [13:34] <kris> do przegladarki plikow
  26. [13:34] <@smacznacipka> kris jestes z wrocka ?
  27. [13:34] <kris> mozna uploadnac dowolne php
  28. [13:34] <kris> bydgoszcz
  29. [13:34] <Ryzu> fajne 'zdjęcia operacynje' pokazuja w tvn24, gdzie pokazane plyty sa w lodowce
  30. [13:34] <kris> tez tu mamy cos podobnego :>
  31. [13:34] <kris> na tym samym skrypcie
  32. [13:35] <@smacznacipka> wyslij mi to mailem link do tego panelu
  33. [13:35] <@smacznacipka> na plunderground@tormail.net
  34. [13:35] <@smacznacipka> wyslesz?
  35. [13:35] <kris> ok
  36. [13:35] <manial> hmm jaki nick ;d
  37. [13:35] <@smacznacipka> przyda sie we wrocku
  38. [13:36] <@smacznacipka> :Dd
  39. [13:36] <@smacznacipka> bilety bede opierdalal miesieczne
  40. [13:36] <@smacznacipka> hahaha
  41. [13:36] <OPEN_YOUR_EYES_> hahaah
  42. [13:36] <OPEN_YOUR_EYES_> to w sumie ja poprosze jeden : p
  43. [13:36] <@smacznacipka> no mpk
  44. [13:36] <@smacznacipka> jestes z wro?
  45. [13:36] <OPEN_YOUR_EYES_> jestem tam dosc czesto : p
  46. [13:37] <@smacznacipka> ja jestem 24/7
  47. [13:37] <@smacznacipka> :d
  48. [13:37] <OPEN_YOUR_EYES_> no to moze kiedys uda sie spotkac : d
  49. [13:37] <kris> wyslalem ci :D
  50. [13:37] <@smacznacipka> thx
  51. [13:37] <OPEN_YOUR_EYES_> za tydzien moze bede ; p
  52. [13:37] <kris> btw. nie moglem rozgryzc gdzie trzymaja hasla
  53. [13:37] <kris> do bazy
  54. [13:37] <kris> jak bedziesz wiedzial to odpisz mi na e-maila
  55. [13:37] <manial> oszczedzaj kase a nie po wroclawiach bedziesz sie szlaja3
  56. [13:37] <lutzu> kris dalo by tez rade o linka ?
  57. [13:38] <@smacznacipka> a tam panel bez logowania jest?
  58. [13:38] <lutzu> do uzytku wlasnego
  59. [13:38] <@smacznacipka> lol rade o linka
  60. [13:38] <kris> bug w logowaniu :>
  61. [13:38] <@smacznacipka> ja to wykminie
  62. [13:38] <@smacznacipka> ok ;)
  63. [13:38] <@smacznacipka> znajde
  64. [13:38] <kris> wystarczy OR blabla 1=1 costam
  65. [13:38] <kris> xD
  66. [13:38] <kris> w loginie to wystarczy dac
  67. [13:38] <@smacznacipka> wiem
  68. [13:38] <@smacznacipka> mowie ze znajde
  69. [13:38] <@smacznacipka> :)
  70. [13:38] <kris> :)
RAW Paste Data