SHARE
TWEET

antivax kaki membongak

ak47suk1 Apr 29th, 2017 65 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. Admin ucapkan tahniah dan syabas kepada saudara Mohd Zamzuri ni sebab soalan anda yang tepat, jitu dan ringkas tersebut telah membuatkan bukan main ramai golongan ruwaibhidhoh antivaks berduyun duyun berlori lori berbaris baris sentap meroyan tak senang duduk sebab butthurt tak sudah. Satu soalan je pun dah #triggered.
  2.  
  3. Kami dekat PW ni pun takde kami mengaku tahu semuanya. Kalau salah ramai je yang tegur salah. Berbeza daripada lubuk antivaks iaitu MKT tak ori tersebut, kalau anda berbeza pendapat disini pun anda TIDAK AKAN kena ban mahupun comment anda didelete. Ramai golongan dangkal ni TAK BERANI datang sini walaupun DIJEMPUT sebab nanti makin TERSERLAH kedangkalan ilmu mereka yang tak seberapa itu. Dulu ramai golongan ahli perubatan dalam lubuk tu tapi cakap baik2 berhujah pun kena ban jugak. Sebab tokoh2 antivaks ni TAKUT dengan bayang2 sendiri hehe.
  4.  
  5. Sebab itu lah yang sibuk sembang umpama kedai kopi dan mengumpat dengan jiran sebelah rumah sambil sidai kain baju hanyalah terdiri daripada geng2 mereka juga. Sebab TIADA SEORANG pun daripada mereka berkelayakan dalam bidang yang mereka sendiri kutuk saban hari. Nak ambil dan pakai nasihat mereka silakan. Pernah dulu ada orang IKUT dan bila anak masuk ICU cari mereka semula untuk mengadu, si ibu itu pula dicaci maki dan dihina.
  6.  
  7. Pilihan di tangan anda semua. Buat sesuatu dengan ILMU. Yang SAHIH. Bukan daripada mereka yang hanya jadi duktur jadian FB yang penuh dengan andaian dan buat2 pandai sahaja. Kelak binasa!
  8.  
  9. Abu Amla taknak singgah PW lagi ke? Berbulan kami tunggu Abu Amla jawab soalan macam mana nak manage ibu mengandung kena dengue. Tiap2 hari ada kes di Malaysia. Simple je. Cakap pakai Google cukup nak jadi duktur. Sampai skrg tak jawab. Dijemput singgah :)
  10.  
  11. -entonox-
  12.  
  13. Source: https://www.facebook.com/PseudoscienceWatch/posts/281904368933976
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top