SHARE
TWEET

Untitled

a guest Apr 6th, 2017 92 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. 13:08 - Delevingne: hey
  2. 13:08 - D0pe!: hello
  3. 13:08 - D0pe!: You wanted to talk to me
  4. 13:08 - Delevingne: i am sell key
  5. 13:08 - Delevingne: you buying?
  6. 13:08 - D0pe!: In rocket league or?
  7. 13:08 - Delevingne: yes
  8. 13:08 - D0pe!: for paypal?
  9. 13:08 - Delevingne: yes
  10. 13:09 - D0pe!: What ratio
  11. 13:09 - Delevingne: 0.83 per key
  12. 13:09 - D0pe!: usd or eur?
  13. 13:09 - Delevingne: usd
  14. 13:09 - D0pe!: How many you got
  15. 13:09 - Delevingne: 40
  16. 13:09 - D0pe!: i'll take them all
  17. 13:09 - D0pe!: but tell me
  18. 13:09 - D0pe!: How do we proceed?
  19. 13:09 - Delevingne: how many dollars?
  20. 13:09 - Delevingne: hmm
  21. 13:09 - Delevingne: I can go first
  22. 13:09 - D0pe!: well 40 x 0,83
  23. 13:09 - Delevingne: but can I check ur rep on discord plz?
  24. 13:10 - D0pe!: 33,2
  25. 13:10 - Delevingne: whats ur Discord name
  26. 13:10 - Delevingne: ah ok
  27. 13:10 - D0pe!: not using discord anymore
  28. 13:10 - Delevingne: why?
  29. 13:10 - D0pe!: I left their server and I dont think my rep stayed
  30. 13:10 - D0pe!: too many asslickers
  31. 13:10 - D0pe!: everyone is licking admin's ass
  32. 13:10 - Delevingne: Lool
  33. 13:10 - D0pe!: and i got in a fihgt with them
  34. 13:10 - Delevingne: Oh
  35. 06 April 2017
  36. 13:11 - D0pe!: is this your smurf?
  37. 13:11 - Delevingne: Yes
  38. 13:11 - D0pe!: Whats your mian
  39. 13:11 - D0pe!: main
  40. 13:11 - Delevingne: btw
  41. 13:11 - Delevingne: I'm recording.. Pleasse can you give back my Hexed + Heatwave :D? If you want you can keep Hexed.
  42. 13:11 - D0pe!: Excuse me?
  43. 13:11 - Delevingne: I'm Xoiz.. I beg you man :/
  44. 13:12 - D0pe!: Excuse me x2?
  45. 13:12 - Delevingne: I recorded so don't try :/
  46. 13:12 - D0pe!: recorded what?
  47. 13:12 - Delevingne: You taking my Hexed + Heat saying u'd send $50
  48. 13:12 - D0pe!: wut
  49. 13:12 - D0pe!: ya drunk or something?
  50. 13:12 - Delevingne: no, i'm sober.
  51. 13:12 - Delevingne: c'mon man :/
  52. 13:12 - D0pe!: you sure you got the right person?
  53. 13:13 - Delevingne: yes.. btw if u carry on this shit I'll just get TC to add you to the universal scammers list
  54. 13:13 - Delevingne: your steam
  55. 13:13 - Delevingne: https://www.youtube.com/watch?v=OogkeVPgWbw
  56. 13:13 - Delevingne: That's you..
  57. 13:13 - D0pe!: Jesus Christ thats not me
  58. 13:14 - Delevingne: C'mon man... Don't even try
  59. 13:14 - Delevingne: 13:13 - Delevingne: yes.. btw if u carry on this shit I'll just get TC to add you to the universal scammers list
  60. 13:14 - D0pe!: Do you think Im that stupid to steal someone else work?
  61. 13:14 - Delevingne: http://rltracker.pro/scam_list
  62. 13:14 - Delevingne: You'd like to be here?
  63. 13:14 - D0pe!: Mate its clear as fuck you're drunk
  64. 13:14 - Delevingne: I checked your aslias.. Also there is a comment on with the acc u scammed
  65. 13:15 - D0pe!: proofs?
  66. 13:15 - Delevingne: http://rltracker.pro/scam_list
  67. 13:15 - D0pe!: Like srsly stop throwin shit
  68. 13:15 - Delevingne: i just sent video
  69. 13:15 - Delevingne: btw.. this is all being recorded.. the more you lie, the worse it'll be for you
  70. 13:15 - Delevingne: :/
  71. 13:15 - D0pe!: Keep saying that lol
  72. 13:15 - D0pe!: are you for real?
  73. 13:15 - Delevingne: What?
  74. 13:16 - Delevingne: Puttin ur prof in private eh?
  75. 13:16 - Delevingne: It's too late.. i already added your friends and warned them about you
  76. 13:16 - D0pe!: you know you got no evidence right? Ive been doing money transactions for so long... messing up my reputation?
  77. 13:16 - Delevingne: I just sent a video..
  78. 13:16 - D0pe!: Everyone knows what type of person I am
  79. 13:16 - D0pe!: so yeah no one is gonna get lied by you
  80. 13:16 - Delevingne: Pathiet
  81. 13:16 - Delevingne: Pathitic
  82. 13:16 - Delevingne: I'll cya on TC scammers list
  83. 13:16 - Delevingne: You're a coward.
  84. 13:17 - D0pe!: I wont be there
  85. 13:17 - D0pe!: You got no proofs of me scamming you
  86. 13:17 - Delevingne: I recorded it dude
  87. 13:17 - D0pe!: lol
  88. 13:17 - D0pe!: You recorded what?
  89. 13:17 - Delevingne: You scamming me..
  90. 13:17 - D0pe!: You're drunk
  91. 13:17 - Delevingne: You're a coward.
  92. 13:17 - D0pe!: add ,me back when you wake up
  93. 13:17 - D0pe! is now Offline.
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
Not a member of Pastebin yet?
Sign Up, it unlocks many cool features!
 
Top