Not a member of Pastebin yet?
Sign Up,
it unlocks many cool features!
- 0:00
- pomimo mojej skłonności do poczucia winy, która jest dość istotna i pomimo
- 0:05
- mojej temperamentnej niechęci do angażowania się w Konflikt nie tylko nie widzę tego, co ja
- 0:12
- zrobiłem źle, myślę, że to, co zrobiłem na froncie komunikacji publicznej, jest moim
- 0:18
- odpowiedzialność jako klinicysty, aby powiedzieć prawdę o tym, co zrobiłem.
- 0:23
- więc zrobimy to [Muzyka].
- 0:28
- publiczne [Muzyka]
- 0:41
- tato miło cię widzieć hej mick jak się masz nie idzie mi źle jak się masz
- 0:48
- wszystko w porządku, jestem w Milwaukee, nie mogę się doczekać
- 0:53
- debatę prezydencką dziś wieczorem, to zabawne, wiesz, jestem zakłopotany, powiedziałbym
- 1:00
- o sytuacji w Kanadzie Myślałem o tym dziś rano, jak wiesz, sąd, do którego się odwołaliśmy
- 1:09
- od decyzji kolegium psychologów zdecydował, że kolegium
- 1:15
- ma w swoich kompetencjach powstrzymanie mnie przed jakąkolwiek działalnością polityczną.
- 1:22
- opinii, o ile mogę powiedzieć, że decyzja, którą opublikowałem na Twitterze
- 1:28
- i zostanie opublikowana w opisie tego filmu, zaczyna się od przedstawienia argumentów za
- 1:34
- fundamentalnej rzeczywistości wolności słowa dla Kanadyjczyków w Kanadzie, a następnie
- 1:40
- mówi, ale to zawsze zły początek, kiedy mówisz o wolności słowa.
- 1:46
- mowy, ale najwyraźniej uczelnia ma prawo zdecydować, że mogę być
- 1:52
- reedukowany przymusowo z ryzykiem utraty prawa jazdy
- 1:57
- zasadniczo dlatego, że wygłosiłem oświadczenia polityczne, z którymi członkowie college'u się nie zgadzają, a te ex
- 2:03
- te opinie dotyczą dwóch
- 2:08
- krytyka Justina Trudeau, jedna krytyka jego szefa sztabu, jedna
- 2:14
- krytyka doradcy miejskiego w Ottawie, a następnie mój sprzeciw wobec Joe Ro Rogana wobec
- 2:21
- Apokaliptyczny strach przed klimatem, który idiotyczni tyrani narzucają na
- 2:27
- ogólnej populacji, teraz najwyraźniej czyni mnie to nieprofesjonalnym i
- 2:32
- hańbą dla zawodu, tak że teraz będę wymagał college'u
- 2:37
- może kontynuować to, aby umieścić mnie w programie reedukacji z ich
- 2:42
- tak zwanymi ekspertami od mediów społecznościowych, a przy okazji jest to zawód, który
- 2:47
- nie istnieje, dopóki nie nauczę się mojej lekcji, cokolwiek to jest, niezależnie od tego, ile
- 2:53
- czasu, który zajmie ich osąd lub mogą odebrać mi licencję, a więc
- 2:59
- sąd mówi, że oczywiście masz wolność słowa, dr Peterson, ale ponieważ jesteś profesjonalistą, jesteś
- 3:06
- związany przez swoją organizację zawodową i najwyraźniej nie są związani, mimo że są organizacją rządową
- 3:12
- zasadniczo najwyraźniej nie są związani tym fundamentalnym aksomem konstytucyjnym, a więc to pokazuje wszystko, co ty
- 3:19
- Kanadyjczycy, którzy słuchają i wszyscy spoza kraju, którzy mogą być najmniej zainteresowani Kanadą, że
- 3:25
- pokazuje dokładnie, ile warta jest nasza cholerna konstytucja i czy Kanadyjczycy są tak głupi, że nie uważają, że
- 3:31
- to jest to problem, cóż, zrozumieją to w ciągu następnych 15 lat.
- 3:36
- ponieważ nie ma na to absolutnie żadnego usprawiedliwienia, więc o tym teraz myślę, jest część mnie
- 3:42
- która myśli dobrze, spójrz Peterson, Kolegium Psychologów jest
- 3:49
- po tym, jak skierowałeś sprawę do sądu, sędziowie zdecydowali, że się mylisz
- 3:55
- może się mylisz, a ja myślę, że dobrze wyraziłem sentyment polityczny i jestem
- 4:01
- w rzeczywistości poinformowany, więc przez całe życie nie widzę, jak się mylę, myślę, że ja
- 4:07
- mam obowiązek mówić to, co myślę i myślę, że wiele osób się z tym zgadza i myślę, że fundamentalne
- 4:13
- konsekwencje tego na całym świecie były niezwykle korzystne dla ludzi, więc ja
- 4:19
- Myślę, że po pierwsze, co do cholery, a po drugie, przynieś to i zobacz, co
- 4:26
- się stanie, ponieważ upublicznię absolutnie wszystko w taki sposób, aby uczelnia i
- 4:32
- sądy nie mogą sobie nawet wyobrazić, więc odchodzimy, więc tak jestem
- 4:39
- w porządku, ale dobrze, tak, ale dobrze, wiesz, to znaczy ja
- 4:46
- nie patrzyłem, że decyzja sądu była gorsza niż myślałem, że będzie, już byłem pesymistą, pomyślałem, że sąd
- 4:52
- wybrałby drogę tchórza i w zasadzie ulepszyłby college za
- 4:59
- nieadekwatność proceduralną, ponieważ jedna z rzeczy, które zrobiła uczelnia, jest po prostu nie do zrozumienia, o ile jestem
- 5:05
- to rozpatrywanie tych skarg, które zostały złożone przez ludzi
- 5:12
- rozproszonych po całym świecie, którzy następnie twierdzili na piśmie
- 5:17
- fałszywie, że są moimi klientami, podczas gdy w rzeczywistości nigdy nie byli moimi klientami i nie tylko
- 5:22
- nie tylko nie byli moimi klientami, ale nie mieli nic wspólnego z nikim, kto kiedykolwiek był moim klientem, więc pomyślałem przynajmniej
- 5:29
- Sąd powiedziałby, no wiesz, oczywiście, że masz prawo do profesjonalistów policyjnych, ponieważ jesteś
- 5:35
- profesjonalnym organem zarządzającym, ale nawet tego nie zrobili, tylko po prostu powiedzieli, że oczywiście masz prawo
- 5:40
- do wolności słowa, z wyjątkiem, powiedzmy, opinii politycznych, więc
- 5:46
- wiesz, to jakie w ogóle masz prawo i wiesz, że to straszne Michaela, ponieważ doskonale wiem od
- 5:53
- rozmowy z wieloma lekarzami, w szczególności lekarzami, ale także prawnikami i psychologami, że nikt w Kanadzie
- 6:00
- i jest to również niezwykle dziwne, to surrealistyczne, że w Kanadzie nie ma nikogo oprócz mnie, kto faktycznie jest w
- 6:08
- pozycji, aby z tym walczyć, ponieważ jest to bardzo drogie i nie wiem, czy mój
- 6:14
- ubezpieczenie to pokryje, jest bardzo drogie, stresujące, złożone, czasochłonne
- 6:22
- pochłaniające, może wiązać się z zawieszeniem mojej licencji
- 6:28
- um i tak naprawdę nie ma nic, co można by mi zrobić, co jest zagrożeniem
- 6:33
- Nie służę już jako klinicysta, nie mam już praktyki, ponieważ stało się to niemożliwe, mimo że kocham
- 6:40
- robienie tego i nie jestem z tego powodu zbyt szczęśliwy, więc jestem jak osoba, która może to zrobić, a Kanadyjczycy nie mają pojęcia
- 6:49
- do jakiego stopnia profesjonaliści w Kanadzie są teraz
- 6:54
- wymagane, aby nie mówić tego, co myślą lub kłamać wprost, więc na przykład
- 6:59
- terapeuci są prawnie zobowiązani do kłamania na temat, powiedzmy, tożsamości płciowej
- 7:06
- nieletnich, a więc dla mnie, szczególnie po stronie terapii, jeśli jesteś wymagany przez
- 7:13
- prawo i przez twoją organizację zawodową, aby kłamać tchórzliwie, skończyłeś
- 7:19
- jako terapeuta, ponieważ jedyną rzeczą, którą masz jako terapeuta, jest uczciwość, to właśnie uczciwość jest tym, co leczy
- 7:28
- więc wiesz, że to tylko część tego, jak surrealistyczny jest świat, a szczególnie jak
- 7:34
- surrealistyczna jest Kanada, trudno to pojąć, trudno to pojąć, czy mogę czytać?
- 7:41
- tylko kilka zdań z decyzji, aby ludzie mieli pojęcie, co tu jest, jest to powiązane poniżej ludzi
- 7:46
- mogą przeczytać całość, ale są takie części, jak to się zaczyna, gdy osoby fizyczne dołączają do zawodu regulowanego
- 7:53
- nie tracą swojego prawa do wolności wypowiedzi w tym samym czasie, jednak przyjmują na siebie zobowiązania i
- 8:00
- muszą przestrzegać zasad swojego organu regulacyjnego, które mogą ograniczać ich wolność wypowiedzi, to tylko jeden z nich.
- 8:06
- zdanie po zdaniu, tak to się zaczyna, tak, doskonale, że jest to świetna rzecz do podkreślenia, wiesz, że jest to
- 8:13
- to tak, jakbyś miał to fundamentalne prawo, ale cóż, ale jakie zasady?
- 8:18
- jest jakaś zasada i jest jakaś zasada, że Kolegium Psychologów ma prawo, którego nie mogę krytykować?
- 8:24
- Justina Trudeau na Twitterze, to jest zasada, a jeśli ktoś gdziekolwiek w
- 8:29
- świecie narzeka na fakt, że skrytykowałem Justina Trudeau, powiedzmy, że nagle jest to reguła nawet
- 8:36
- chociaż nie była to reguła i oczywiście mogę krytykować Justina Trudo nie tylko
- 8:41
- ponieważ bardzo na to zasługuje w każdy możliwy sposób, jaki można sobie wyobrazić, ale dlatego, że tak naprawdę na tym polega wolność słowa
- 8:47
- więc nie mam pojęcia, co sąd ma na myśli, mówiąc o przestrzeganiu zasad
- 8:53
- więc zasady są takie, jakie określi cholerne Kolegium Psychologów
- 8:58
- stanowi zasadę po fakcie, biorąc pod uwagę ich całkowitą wolność
- 9:06
- aby zamanifestować dowolne zasady, które chcą, tak, to jest poza zrozumieniem i
- 9:13
- tak, ale mam wolność słowa, to tak, jakbym teraz mógł mówić o tym, o czym najwyraźniej nie mogę nawet mówić
- 9:20
- pogodzie, wiesz, oto kolejny fakt, to jest dosłownie
- 9:27
- Prawda jest taka, że ludzie mogą składać skargi do Kolegium Psychologów z dowolnego miejsca na świecie, a więc ktoś w statystyce nie ma nic do powiedzenia.
- 9:33
- złożył skargę na konwerter w ostatniej rozmowie z Joe Roganem, w której wyraziłem swoje wątpliwości.
- 9:41
- co do ważności prognoz ekonomicznych opartych na klimacie
- 9:47
- Skarżący przedłożył cały zapis trzygodzinnej rozmowy z Joe Roganem.
- 9:54
- rozmowy jako dowód mojego nieprofesjonalnego zachowania i kolegium
- 10:00
- który nie musiał rozpatrywać tej skargi, poszedł z nią do przodu, więc rozmawiałem z Joe przez
- 10:08
- trzy godziny, najwyraźniej wszystko, co powiedziałem w ciągu tych trzech godzin, było nieprofesjonalne
- 10:16
- i hańbą dla zawodu, więc
- 10:22
- no cóż, co mam z tym zrobić, odpowiedź brzmi: cóż, zamierzamy odwołać się od decyzji, zabiorę to do
- 10:28
- Sądu Najwyższego, ale nie sądzę, żeby jakikolwiek sędzia miał na tyle mądrości albo
- 10:35
- odwagi, aby właściwie o tym orzec, z wyjątkiem poziomu Sądu Najwyższego i
- 10:40
- Nie jestem co do tego szczególnie optymistycznie nastawiony.
- 10:46
- albo nie widzę, jak można to wygrać bez obalenia kolegiów w
- 10:52
- ogólnie i nie podoba mi się, że to nie jest dobry wygląd dla kolegiów, aby to stracić, więc nie będzie Sąd Najwyższy, wiem
- 10:58
- nie powinni być naciskani, ale czy nie przyniosą im korzyści za orzeczenie na twoją korzyść innych
- 11:04
- niż wspierają dobrze, wspieraliby najbardziej fundamentalną zasadę wolnego społeczeństwa
- 11:13
- Dlaczego masz prawo do wolności słowa? Odpowiedź brzmi: ponieważ nie ma prawa do wolności słowa.
- 11:19
- różnicy między wolnością słowa a myśleniem, nie ma różnicy między wolnością
- 11:25
- nie ma różnicy między wolnością słowa a dialogiem i nie ma różnicy między wolnością słowa a problemem.
- 11:33
- Jeśli wyeliminujesz to, że ludzie nie mogą już myśleć, nie mogą już się dostosowywać, nie mogą już negocjować, nie mogą już
- 11:39
- już nawet nie wiedzą, jak orientować się w świecie, a więc w zasadzie przewaga
- 11:48
- dla Sądu Najwyższego jest to, że orzeka na korzyść najbardziej fundamentalnej zasady, na której opiera się demokracja obywatelska.
- 11:55
- nie sądzę, że mamy prawo do wolności słowa w Kanadzie, myślę, że to uh to
- 12:02
- dzisiejsza decyzja pokazuje, że oczywiście widziałem to samo ze Stowarzyszeniem Prawniczym w Kanadzie, częściowo dlatego jestem
- 12:08
- nie jestem zaskoczony tym orzeczeniem, przechodziłem przez to wcześniej i widzę, że Kanada poszła tą idiotyczną ścieżką dla
- 12:15
- co najmniej 30 lat, więc nasz kraj jest w dobrym miejscu.
- 12:21
- Wątpliwe jest to, że albo się mylę, albo kraj ma teraz kłopoty, aby powiedzieć
- 12:28
- prawdę, wolałbym się mylić, ale przemyślałem to, to jak w porządku, co zrobiłem
- 12:34
- dokładnie żaden z moich klientów nie narzekał, że to nie ma nic wspólnego z
- 12:40
- i wyrażam swoje poglądy polityczne, do których mam prawo, a które moim zdaniem były
- 12:47
- Myślę, że i Kanadyjczycy się z tym zgadzają, ostatni sondaż wskazał
- 12:52
- że Kanadyjczycy uważają, że Justin Trudeau jest najgorszym premierem, jakiego kiedykolwiek mieliśmy.
- 12:58
- punkt rok temu, więc jeśli nie mogę tego powiedzieć, a jednak większość
- 13:05
- Kanadyjczyków uważa, że to prawda i uwierz mi, że znacznie więcej z nich uwierzy, że znacznie więcej uwierzy
- 13:12
- że w stosunkowo niedalekiej przyszłości w jakim sensie mam cokolwiek nawet zbliżonego do wolności słowa i jeśli
- 13:19
- tak, nie mogę mieć takiej opinii, a zatem w zasadzie nikt nie może wtedy
- 13:24
- co zrobimy, gdy utkniemy z premierem, powiedzmy, który wszyscy zdecydowali, że jest najgorszym premierem?
- 13:30
- jaki kiedykolwiek miał ten kraj.
- 13:35
- możesz, cóż, to kolejny powód, dla którego wiesz, dlaczego jestem na pozycji, którą mogę
- 13:40
- walczyć z tym, ponieważ najgorszą rzeczą, jaka może się zdarzyć, jest to, że college może odebrać mi licencję, teraz już to wiem
- 13:48
- jeśli moja licencja zostanie zabrana, są inne jurysdykcje, które przyznają mi licencję
- 13:53
- licencję następnego dnia i wiesz, że istnieje prawdziwy ComEd, jest w tym prawdziwy element ComEd
- 13:59
- ponieważ mogę stracić licencję w Ontario i natychmiast uzyskać licencję w co najmniej trzech innych
- 14:04
- jurysdykcjach, więc nie będzie to wyglądać zbyt dobrze w odniesieniu do Ontario College
- 14:10
- psychologów, cóż, pozbyli się ciebie dobrze i wystarczająco uczciwie, a jeśli to jest
- 14:16
- Innym problemem, z którym zmierzy się kolegium, jest to, że nie wiem dokładnie, co zamierzają z tego zrobić.
- 14:22
- ale wszyscy ludzie, którzy są zaangażowani w to oskarżenie, bardzo szybko przekonają się, że to zje ich
- 14:30
- życie, więc wiesz, z medialnego punktu widzenia zaoferowałem tak, cóż, zaoferowałem college'owi negocjacje I
- 14:37
- faktycznie mam na myśli rozwiązanie i słyszałem
- 14:42
- dziwny komentarz wskazujący, że może to jest możliwość, z którą skontaktowałem się miesiąc temu z pomysłem, z którym nie skontaktowali się ze mną
- 14:49
- Myślę, że czekali na tę decyzję, aby powiedzieć ci prawdę i oczywiście będą całkowicie ośmieleni tym, że znam rozwiązanie
- 14:56
- którego nie zamierzam omawiać w tym podcaście, wiesz, że najpierw muszę z nimi porozmawiać, mam rozsądne rozwiązanie.
- 15:02
- rozwiązanie, ale wiem też lub myślę, że wiem, wiesz, możesz zapytać, dlaczego
- 15:09
- dlaczego uczelnia to robi, a moje podejrzenia są takie, ponieważ już to przerabialiśmy, wiesz?
- 15:15
- kiedy Uniwersytet Cambridge odwołał moje seminarium, które miałem tam poprowadzić
- 15:20
- na temat Exodusu, w końcu dowiedziałem się, że była to w zasadzie jedna osoba, która za tym stała
- 15:25
- były jeszcze dwie osoby związane z tą osobą, które naciskały na uczelnię, aby ścigała mnie za
- 15:32
- bez względu na to, jakie do cholery są ich powody, może nie zgadzają się z moimi poglądami politycznymi, szczególnie na froncie transf.
- 15:39
- tweet, który prawdopodobnie zapoczątkował to wszystko.
- 15:45
- o stronie Elliota, więc jestem całkowicie szczęśliwy, że
- 15:50
- tweetowałem tego konkretnego tweeta i myślę też, że za pięć lat nikt się nie przyzna
- 15:55
- że kiedykolwiek opowiadali się za którymkolwiek z tych praw, to jest o wiele gorsze niż lobotomie z lat trzydziestych, to jest
- 16:02
- niewybaczalne, wiesz, że przeczytałem dziś jednego biednego dzieciaka na Twitterze D transitioner był
- 16:08
- potępiając jego fantazyjną kastrację i wskazując na przykład, że wiesz
- 16:14
- jest młodym facetem, nie ma żadnego popędu seksualnego i powiedział, no wiesz
- 16:19
- co ja zrobię, co straciłem, nie mogę uwierzyć, że byłem tak głupi, że przez to przeszedłem, to tak, jakbyś wiedział, że dzieciak jest w porządku, prawdopodobnie
- 16:26
- ale ludzie, którzy ułatwili tę transformację, twoi terapeuci i chirurdzy, co się stało?
- 16:35
- Nie szkodzić, tak, racja, powinienem też zwrócić uwagę, żeby wszyscy byli
- 16:40
- świadomi tego, że chirurdzy są znacznie bardziej skłonni do psychopatii niż ludzie w typowym społeczeństwie.
- 16:47
- zawód, to dobrze udokumentowane zjawisko w literaturze psychologicznej, teraz to nie tylko chirurdzy
- 16:54
- Oczywiście można to zaobserwować również w innych zawodach, ale jeśli zdarzy ci się być psychopatą i
- 16:59
- Psychopatyczny zawód, który pozwala ci ciąć ludzi, to jest to, że uh
- 17:05
- i myślisz, że nie ma takich ludzi, to tak, jakby właśnie aresztowali jakąś pielęgniarkę w Wielkiej Brytanii za
- 17:11
- zabicie grupy dzieci w jej psychopatyczny i sadystyczny sposób, więc jeśli nie sądzisz, że są ludzie tacy jak
- 17:17
- że jesteś naiwny nie do uwierzenia i lepiej módl się, żebyś nigdy nie spotkał kogoś takiego, ponieważ oni są
- 17:22
- szukają kogoś tak samo naiwnego jak ty, aby mieć z nim swój sposób, są teraz kraje, które zdelegalizowały
- 17:29
- operacje dla nieletnich transseksualistów dla górników, tak jak wierzę, że Szwecja nie zdelegalizowała tego dokładnie.
- 17:36
- Um, zostałem poprawiony w tym twierdzeniu przez notatki społeczności na Twitterze, no cóż
- 17:41
- stało się to, że ograniczyli operacje dla nieletnich do klinicznych
- 17:50
- próby, które wiesz, że to szczegół, który wycofali, nie ma wątpliwości
- 17:56
- Dania Francja Szwecja Wielka Brytania Holandia Holandia, która jest
- 18:01
- szczególnie istotne, ponieważ to właśnie tam ten idiotyzm chirurgiczny potwierdzający płeć po raz pierwszy się zamanifestował
- 18:09
- Europejczycy obudzili się z faktem, że no wiesz, co się okazuje, że nie ma dowodów na to, że sterylizacja
- 18:15
- młodych ludzi i odcinanie im piersi czyni ich szczęśliwszymi, czyż nie jest to
- 18:21
- szok, tak, myślę, że to będzie BL, to jest argument, który trzeba mieć teraz
- 18:28
- i to będzie takie odpychanie od ludzi, którzy przeszli te operacje, zaczynając teraz
- 18:34
- to już się dzieje, tak, tak, tak, miałeś więcej rzeczy do przeczytania
- 18:39
- decyzji, cóż, jest kilka innych, nie wiem, czy są zabawne, ale jest kilka innych
- 18:44
- części, aby wyjaśnić, co się dzieje, mówią o tej decyzji, do której doszli
- 18:49
- nakazał dr Petersonowi jako zarejestrowanemu członkowi kolegium ukończenie określonego kształcenia ustawicznego lub
- 18:56
- program naprawczy dotyczący profesjonalizmu w sprawach publicznych
- 19:01
- nakaz nie jest dyscyplinarny, wyjaśnia to tutaj i nie uniemożliwia tego, to dobrze
- 19:08
- tak, to nie jest kara, po prostu musisz płacić za rzeczy, których nie chcesz robić tak, tak, muszę płacić za rzeczy, które robię
- 19:16
- nie chcę tego robić, nie jest też określone, że to, co jest określone, to to, że muszę zostać przekwalifikowany, co jest w tym określone
- 19:23
- jest to, że muszę zostać przekwalifikowany.
- 19:29
- niezależnie od tego, jak długo to potrwa, dopóki osoby odpowiedzialne za przekwalifikowanie nie zdecydują, że już
- 19:36
- więc nie mówcie mi, że to jest określone i do cholery, nie kłamcie i nie mówcie mi, że to jest określone.
- 19:43
- jak żałosny możesz się stać, jeśli zamierzasz mnie ścigać, dlaczego do cholery się nie przyznasz?
- 19:49
- że mnie dyscyplinujesz, co jest absolutnie w 100% oczywiste, zwłaszcza że twierdzisz również, że ja
- 19:55
- zasługuję na dyscyplinowanie, wiesz, to tak, jakbyś twierdził, że jesteś odpowiedzialny za wolność słowa, a następnie powiedział mi
- 20:01
- że cóż, z wyjątkiem tego, że wiesz, że jesteś profesjonalistą i oczywiście nie chcielibyśmy, aby profesjonaliści mogli cię
- 20:07
- powiedzieć prawdę lub powiedzieć, co myślą, ponieważ wszyscy chcą, aby ich profesjonaliści ich okłamywali, ponieważ
- 20:13
- w ten sposób uzyskuje się najlepsze porady i wskazówki, oczywiście tak, myślę, że to, co
- 20:20
- szokuje mnie to, że w zasadzie jesteś postawiony przed zadaniem Over The
- 20:26
- Joe Rogan podcast jeden Joe Rogan podcast, który jest szalony um i ponad
- 20:32
- polityczne tweety, jak mówi tutaj tweet z 19 lutego, w którym Dr
- 20:38
- Peterson skomentował, że radny miasta Ottawa był przerażającą, zadufaną w sobie moralizatorską rzeczą.
- 20:44
- przerażająca, zadufana w sobie moralizatorska rzecz, tak, cóż, użyłem tego, ponieważ nie chciałem mieć kłopotów z
- 20:50
- zaimek front oh cóż, nie sądzę, żeby to wyszło, cóż, zobaczymy i tak
- 20:57
- na razie nazywa się to spowodowało pewną ilość kłopotów okej więc było OT miasto doradców tak co jeszcze co jeszcze
- 21:03
- więc uh tweet 2 stycznia, w którym dr Peterson odpowiedział osobie, która
- 21:08
- wyraził zaniepokojenie przeludnieniem, tak to jest sformułowane, a twoja odpowiedź brzmiała: jesteś
- 21:15
- możesz odejść w dowolnym momencie, osoba faktycznie powiedziała, żebyśmy to dobrze zrozumieli
- 21:21
- że na planecie było dwóch ludzi, teraz nie jestem zbyt zadowolony z tego stwierdzenia, ponieważ słucham ludzi
- 21:29
- Słucham tego, co ludzie mówią i kiedy ludzie mówią, że na planecie powinno być tylko 500 milionów ludzi, ponieważ
- 21:35
- to jest to, co planeta może wytrzymać, myślę, co planujesz zrobić z pozostałymi 7 miliardami 500 milionami, które są
- 21:42
- są niewygodni, a ty co myślisz, że powinno się ich pozbyć, po prostu czym do cholery jesteś?
- 21:48
- i jeśli myślisz, że jest zbyt wielu ludzi, to co sprawia, że tak uważasz?
- 21:53
- pewien, że nie jesteś jednym z nich, zwłaszcza jeśli jesteś tym, który się tym martwi, wiesz, jeśli
- 22:00
- Łódź ratunkowa jest zbyt zatłoczona, aby unosić się na wodzie, może to moralnie właściwe
- 22:08
- rzeczą do zrobienia jest wyskoczyć, aby uratować wszystkich innych, a nie udawać, że dobrze
- 22:16
- Kto to jest, czy to Afrykanie, którzy nie mają paliw kopalnych, na przykład, czy to ludzie na całym świecie, biedni?
- 22:23
- ludzie, którzy rozmnażają się tak szybko, że pożerają zasoby planety, powinni wszyscy
- 22:29
- i dlatego nie mam absolutnie żadnych skrupułów, by wzywać kogoś na
- 22:34
- to szczególnie, gdy robię to oczywiście ironicznie, teraz faktycznie powiedzieli
- 22:40
- Cholerne Kolegium powiedziało, że skarga dotyczyła tego, że doradzałem Samobójstwu, no dobra, kto jest głupi?
- 22:47
- na tyle głupi, by myśleć, że oczywiście Kanadyjskie Kolegium Psychologów i Kanadyjskie Kolegium Psychologów
- 22:52
- sądów, więc jest jeszcze jeden, który w pewnym sensie idzie w parze z tym, gdzie wyraźnie żartujesz i to
- 22:59
- to jest to, co mówią, więc to jest z podcastu Joe Rogana mówiącego o powietrzu
- 23:04
- zanieczyszczeniu powietrza i śmierci dzieci dr Peterson powiedział, że to tylko biedne dzieci i
- 23:09
- świat i tak ma zbyt wielu ludzi, co jest wyraźnie
- 23:17
- sarkazm, który tam jest, chociaż tak, tak, cóż, to jest to i to są tak
- 23:22
- po prostu wszyscy oglądają i słuchają, więc wiesz, że ktoś może złożyć skargę, wypełniając
- 23:28
- formularz na stronie internetowej Ontario College of Psychologist, więc jeśli ktoś jest skłonny narzekać więcej
- 23:34
- po prostu idź i zrób to, ale kolegium nie musi rozpatrywać tych skarg, ponieważ może je zdefiniować jako
- 23:40
- dokuczliwe i po prostu kłopotliwe, więc nie chodzi tylko o to, że członkowie
- 23:46
- społeczeństwa, miliony ludzi, z którymi się komunikuję, powiedzmy, są skłonni do narzekania, ale że
- 23:52
- sama uczelnia zdecydowała, że jest to wystarczająca podstawa, aby zagrozić mojej licencji i zmusić mnie do
- 23:58
- reedukacji, oczywiście nie robią tego z powodów dyscyplinarnych, to tak, jakby co, co do czego nie mam nawet
- 24:04
- zrozumieć, co to znaczy, jeśli nie robisz tego z powodów dyscyplinarnych, to jest to
- 24:09
- dlaczego jest to wymuszone i dlaczego jestem upominany, to jest
- 24:14
- jak definicja dyscyplinarnego, więc to tylko pokazuje, jak kłamliwa jest decyzja
- 24:22
- jest tak, tak, a potem przechodzi do zarysu
- 24:28
- że dr Peterson został skierowany do programu coachingowego z jedną lub dwiema osobami zidentyfikowanymi przez P przez
- 24:35
- panel do przeglądu, refleksji i poprawy jego profesjonalizmu w wypowiedziach publicznych, program coachingowy miał na celu
- 24:42
- rozpocząć się w ciągu trzech miesięcy i zostać zakończony w ciągu 12 miesięcy koszty związane z coachingiem są ponoszone przez ciebie.
- 24:50
- podkreśla również, że coaching nie kończy się, dopóki nie poprawisz swojego profesjonalizmu i nie nauczysz się
- 24:55
- czegoś tak i tak i co to do cholery ma dokładnie oznaczać, że potrzebowałbym całego przeszczepu osobowości
- 25:01
- najwyraźniej, ale jest też inny problem i oto problem, którego nie mam
- 25:08
- więc to duży problem i przysięgam, że zrobię to, jeśli będę musiał poddać się przeszczepowi osobowości.
- 25:17
- przekwalifikowanie, przejdę przekwalifikowanie i nagram to i zrobię to.
- 25:23
- wyemituję i wtedy wszyscy inni będą mogli zdecydować
- 25:29
- wtedy wszyscy inni będą mogli sami zdecydować, co się do cholery dzieje i czy rozważałem moje słowa, czy nie, czy
- 25:36
- Przemyślałem wszystko, co mówię, dokładnie, czy mam jakieś podstawy do moich opinii, wiesz, że nie
- 25:42
- nie mówię rzeczy, o których nie myślałem i o których dużo myślałem, więc zgadzam się
- 25:48
- z Kanadyjczykami, że Justin Trudeau jest najgorszym premierem, jakiego kiedykolwiek miał ten kraj i myślę, że on jest
- 25:54
- w rzeczywistości znacznie gorszy niż ludzie myślą i myślę, że profesjonaliści w Kanadzie nie mają już prawa do wyrażania swoich poglądów.
- 25:59
- myśli, co unieważnia ich jako użytecznych profesjonalistów i myślę, że są tak bardzo zepchnięci do narożnika.
- 26:06
- że nawet odważni profesjonaliści, których znam, a wiem, że niektórzy nie chcą
- 26:11
- walczyć z tym, aby nawet składać publiczne oświadczenia popierające mnie i jeśli uważasz, że jest to znak rozpoznawczy wolnego
- 26:18
- kraju, to naprawdę coś jest z tobą nie tak, do cholery, lepiej się obudź i jeśli myślisz, że jeśli tak jest
- 26:24
- dzieje się z profesjonalistami, że nie stanie się to z tobą, cóż, jesteś na tyle naiwny, że zasługujesz na dokładnie
- 26:31
- na to, co cię czeka. Myślę, że jeden z problemów, które widzę
- 26:38
- jest w porządku, więc jesteś w dobrej pozycji, aby z tym walczyć, mimo że kosztuje to rękę i nogę.
- 26:46
- i jest to czasochłonne i stresujące, ale przynajmniej nie jesteś zależny od swojej praktyki klinicznej dla
- 26:53
- w przeciwieństwie do innych ludzi, co ma zrobić przeciętny Kanadyjczyk?
- 27:00
- robić, kiedy żyją w takim społeczeństwie, jak walczyć, ponieważ moim zdaniem nie wiem, szczerze mówiąc
- 27:06
- nie wiem, czy możesz to wygrać, myślę, że Kanada jest nieuczciwa i
- 27:12
- bardzo głęboko, więc niekoniecznie widzę, że idzie to w dobrym kierunku dla twojej licencji klinicznej na
- 27:18
- przynajmniej w Ontario, co przeciętni ludzie powinni zrobić, aby spróbować powstrzymać swoje społeczeństwo przed pójściem w tego rodzaju
- 27:24
- Kierunek CU to uczucie, jakbym się przeprowadził, po prostu uciekłem, byłem jak pożegnanie z
- 27:29
- tym krajem, jadę do Ameryki, która na pewno ma swoje problemy, ale przynajmniej jest tam wbudowana wolność słowa.
- 27:35
- Co przeciętny Kanadyjczyk może zrobić, aby z tym walczyć? Zaangażować się w proces polityczny na jakimkolwiek poziomie, zaangażować się w szkołę?
- 27:42
- zaangażować się w partie polityczne zaangażować się w lokalne wybory wolontariat wyborczy start start start
- 27:50
- rozróżnianie między fałszywymi wiadomościami finansowanymi przez rząd a rzeczywistymi wiadomościami, jeśli możesz to zrobić nawet
- 27:56
- chociaż jest to niemożliwe również w Kanadzie, ponieważ teraz Kanadyjczycy nie mogą otrzymywać wiadomości, to tak, jakbyś spojrzał tutaj na zasadę Mick to
- 28:03
- jest regułą, że cała odpowiedzialność na froncie politycznym jest zrzucana przez przeciętnego obywatela.
- 28:10
- obywatel zostanie przejęty przez tyranów i wykorzystany przeciwko tobie, więc albo weźmiesz
- 28:16
- odpowiedzialność za to, co oznacza zaangażowanie się w proces polityczny, albo poniesiesz konsekwencje, teraz już wiesz.
- 28:23
- Młoda osoba może myśleć, co mogę zrobić, a ja powiedziałbym, że wiesz, że to nie jest dobre podejście i
- 28:29
- Mam na myśli to praktycznie, ponieważ to, co znajdziesz, jeśli jesteś młody, jeśli pójdziesz na ochotnika do kampanii politycznej, powiedzmy
- 28:36
- powiedzmy, że przede wszystkim wiele się nauczysz, wyostrzysz swoje przekonania polityczne, nauczysz się
- 28:42
- jak przedstawić argument, a następnie, jeśli jesteś kompetentny i pracowity, przekonasz się, że Avenues of
- 28:48
- możliwości otwierają się przed tobą na froncie politycznym tak szybko, że możesz
- 28:53
- trudno to sobie wyobrazić, a to częściowo dlatego, że większość organizacji politycznych chronicznie cierpi na brak pomocy.
- 29:02
- absolutnie chronicznie brakuje kompetentnej pomocy, więc gdybyś wkroczył na arenę polityczną, nauczyłbyś się
- 29:07
- mówić płynniej, nauczyłbyś się składać swoje argumenty w całość, nauczyłbyś się być bardziej odpowiedzialny, wziąłbyś na siebie odpowiedzialność.
- 29:13
- odpowiedzialność na siebie i wzmocniłbyś się w konsekwencji, utrzymałbyś kraj na prostej.
- 29:20
- i wąskiej i utrzymałbyś go wolnym, a wszystkie rodzaje możliwości pojawiłyby się dla ciebie i tak właśnie robisz teraz.
- 29:27
- Ludzie tego nie robią i częściowo dlatego, że są uczeni, że cały system jest tak skorumpowany, że
- 29:33
- nic nie można z tym zrobić, to tak, jakbyś miał prawdziwe kłopoty, a jeśli tak nie jest
- 29:40
- skorzystaj z okazji i zrób coś z tym.
- 29:46
- Wiesz, że jesteś obywatelem, oznacza to, że masz pewną odpowiedzialność, a jesteś obywatelem bez odpowiedzialności, zmierzasz w kierunku
- 29:52
- niewolnictwo, to proste, tak działa świat, jeśli nie staniesz w swojej obronie, oczywiście ludzie, którzy to zrobią
- 29:59
- będą cię oczywiście wykorzystywać, więc nie sądzę, że tak jest
- 30:04
- beznadziejna, myślę, że Kanadyjczycy uważają, że fundamentalne
- 30:10
- fundament naszych instytucji jest nadal wystarczająco solidny, chociaż istnieje zagrożenie, że nie będziemy musieli chodzić.
- 30:18
- po tej coraz bardziej autorytarnej drodze i wiesz, że jest kilka pozytywów
- 30:23
- Jednym z nich jest na przykład to, że Trudeau Rose nie kwitnie, wiesz, że jest człowiek, który nie mógł
- 30:31
- nawet powiedzieć prawdy o swoim małżeństwie, jaka jest alternatywa, wiesz, powiedziałeś na przykład, że odszedłeś tam dobrze
- 30:37
- były ku temu również powody biznesowe, ponieważ okazuje się, że Stany Zjednoczone są miejscem o wiele bardziej przyjaznym dla ludzi.
- 30:43
- łatwiej jest prowadzić interesy w Stanach Zjednoczonych i tak, większość ludzi, którzy oglądają i słuchają, nie będzie tego robić.
- 30:48
- wie, że Kanadyjczycy zarabiają teraz 60% więcej niż Amerykanie.
- 30:54
- Amerykanie zarabiają 60%, a różnica rośnie i jest to ogromna różnica, na której byliśmy.
- 31:00
- parodii w latach siedemdziesiątych, to katastrofalna różnica, a Trudeau i jego krwawy sługus Steven Gilbo Prime są wśród nich
- 31:08
- Gilbo powiedział dziś, że dni darmowej i obfitej energii się skończyły, cóż, nie ma żadnej
- 31:14
- różnicy między energią a bogactwem, a szczególnie nie ma różnicy między energią a bogactwem dla biednych
- 31:20
- ludzi, których chcesz uczynić biednymi, sprawić, by energia była droga, energia to praca, którą wykonujesz
- 31:25
- sprawiasz, że praca jest droga, burzysz biednych, oczywiście, sprzeciwiam się temu, to jest
- 31:32
- dlaczego sprzeciwiam się apokaliptycznym kłamstwom o strachu przed klimatem, ponieważ niszczy biednych tylko po to, aby
- 31:39
- ludzie, którzy krzyczą o spadającym niebie, mogą chwilowo poczuć się moralnie
- 31:44
- o swojej roli zbawiciela planety, to jak nie do diabła z tobą
- 31:50
- Poważnie, zostaw biednych w spokoju, na pewno nie ma też ani jednej osoby
- 31:56
- która krzyczy o spadającym niebie pod względem klimatu, który ma problemy z dostępem do energii, a nie jeden
- 32:02
- z tych ludzi nie stać na ogrzewanie, tak, dokładnie tak
- 32:07
- Dokładnie tak, to ludzie, którzy walczą, aby umieścić
- 32:13
- jedzenie na stole i utrzymywać włączone klimatyzatory, aby utrzymać włączone grzejniki w zimie, nie są
- 32:20
- grają w moralistyczne gry po stronie zbawiciela planety, nie, po prostu próbują Scrabble dla
- 32:27
- naprzód z pewnym stopniem nadziei, to przerażające, że lewica popiera to na przykład dlatego, że w zasadzie
- 32:33
- lewica jest głosem niższej klasy, powiedzmy, i oczywiste jest, że
- 32:40
- postępowcy poświęcą biednych dla prawa Natury do kultu Gai.
- 32:47
- tej wyimaginowanej katastrofie, która usprawiedliwia degrowth, na przykład, co to jest
- 32:55
- Do diabła, myślisz, że degrowth oznacza, jeśli nie myślisz, że oznacza to głodzenie biednych ludzi, jesteś idiotą i możesz powiedzieć
- 33:01
- cóż, i tak jest zbyt wielu ludzi na planecie, w którym to przypadku powiedziałbym, że w takim razie zostawmy, czy jest coś jeszcze?
- 33:09
- Myślisz, że powinniśmy zagłębić się w szczegóły na ten temat, czy to daje ludziom dobre pojęcie o tym, co się dzieje?
- 33:14
- kontynuować aktualizowanie ludzi, ale to jest teraz wielka historia, miejmy nadzieję, że uda nam się to pokryć przez ubezpieczenie
- 33:22
- ponieważ ubezpieczenie dla lekarza jest obowiązkowe
- 33:28
- a ubezpieczenie dla lekarza jest obowiązkowe z tych powodów, więc byłoby to dość
- 33:35
- sytuacja, gdyby okazało się, że ubezpieczenie, które płaciłem, ponieważ było to
- 33:42
- obowiązkowe również nie obejmuje tej sekwencji zdarzeń, więc będziemy
- 33:48
- zobaczymy, ale wezmę to, wezmę to tak daleko, jak to możliwe.
- 33:55
- konieczne i tak jakbym powiedział ci m
- 34:03
- Mick Jestem bardzo skłonny, jak wiesz, jeśli jestem oskarżony o zrobienie czegoś dla
- 34:09
- przejechać się po węglach i spróbować dowiedzieć się, czy zrobiłem coś złego i przeszedłem przez te zarzuty na
- 34:16
- Boże Narodzenie w szczegółach i było to bardzo stresujące, ponieważ myślałem, że wiesz, tak, może coś tu jest
- 34:22
- i że przekroczyłem granice rozsądnego postępowania
- 34:27
- i byłem bardzo zaniepokojony, w tym momencie było 13 zarzutów, które wycofali siedem Bóg jeden wie, dlaczego wycofali
- 34:33
- te siedem, to po prostu arbitralne, ale przeszedłem przez wszystkie 13 szczegółowo setki
- 34:40
- stron zarzutów i kiedy z tego wyszedłem, pomyślałem, że przede wszystkim pomyślałem
- 34:46
- jak odważny możesz być, aby ścigać zarzuty wysunięte przez ludzi, którzy kłamali o tym, że byli klientami
- 34:51
- moich, wiesz, że te powinny zostać natychmiast usunięte ze stołu, oczywiście nie możesz zacząć od zaufania
- 34:59
- słowu kogoś, kto kłamie na piśmie o czymś fundamentalnym, więc w pewnym sensie była to ulga, prawda?
- 35:05
- ponieważ pomyślałem, że to rzuca dość przyćmione światło na procedury uczelni, a potem przeszedłem przez każdą z nich
- 35:11
- zarzut po kolei i myślę, że najbardziej potępiający, jak powiedziałem, był tweet w związku ze stroną Elliota, która była
- 35:17
- z pewnością ten, który spowodował najwięcej publicznych kłopotów, to tak, jakbym musiał ci powiedzieć, dzieciaku, że wygląda całkiem nieźle
- 35:24
- więc pomimo mojej skłonności do poczucia winy
- 35:30
- która jest dość istotna i pomimo mojej temperamentnej niechęci do angażowania się
- 35:36
- w konflikt, nie tylko nie widzę tego, co zrobiłem
- 35:42
- źle, myślę, że to, co zrobiłem na froncie komunikacji publicznej, to moje
- 35:48
- odpowiedzialność jako klinicysty za mówienie prawdy o tym, co zrobiłem.
- 35:53
- widzę i tak
- 35:59
- więc upublicznimy to w każdy możliwy sposób i przyniosę do zniesienia
- 36:04
- każdą możliwą presję publiczną na tę konkretną sprawę.
- 36:10
- temat i będziemy obserwować przez następne trzy lata, ponieważ tyle czasu zajmie dokładnie, jak to się potoczy.
- 36:19
- i wiesz, że odgrodziliśmy nasze życie, mogę sobie z tym poradzić bez zakłócania wszystkiego innego.
- 36:25
- Rozmawiałem z Tammy, rozmawiałem z tobą i Julianem, moja rodzina jest po mojej stronie, jesteśmy w to mocno zaangażowani.
- 36:33
- Mam dobry zespół prawny, mamy pieniądze niezbędne do zrobienia tego i mamy powiązania, więc jeśli uczelnia chce
- 36:41
- mnie reedukować, są więcej niż mile widziani
- 36:47
- spróbować, ale jeśli myślą, że zrobią to w tajemnicy, to mają inne zdanie
- 36:55
- Cóż, miło było z tobą porozmawiać, baw się dobrze na debacie prezydenckiej
- 37:02
- Podoba mi się twój garnitur, dziękuję, czyż nie jest śmieszny?
- 37:08
- Tak, dobrze, że się wyróżniasz, podoba mi się bardzo Sol, tak, tak, tak, myślałem, że wtopię się dziś w tłum.
- 37:14
- wiesz, Amerykanie są bardzo teatralni, prawda? Wszystko, co robią Amerykanie, jest teatralne, a więc to?
- 37:22
- debata prezydencka to teatr najlepszego rodzaju, a ja jestem tutaj, aby mieć
- 37:28
- przygodę i na tym powinienem się skupić
- 37:33
- na moim pisaniu
- 37:39
- ale za grosz za funta to na pewno
- 37:47
- Tak, okej dzieciaku, pa, odezwę się wkrótce.
- 37:53
- [Pa pa [Muzyka]
Add Comment
Please, Sign In to add comment