Advertisement

Jan 24th, 2020
151
Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
text 4.51 KB | None | 0 0
  1. grundigt 1 e halv time kaldt min mor hun sagde vi skulle spise og at jeg skulle komme og jeg spurgte og jeg måtte lege bagefter men vi mor sagde og vi skulle til så småt at køre efter vi havde spist så jeg sagde farvel til Nadia og begav mig op på værelset min mor havde gjort en suppe klar som hun havde købt jeg fik en med kylling min far med rejer og min mor med okse da vi havde spist pakkede jeg de sidste ting og så låst vi døre og gik ned i receptionen og udleverede nøgle min mor ringe til en taxa da vi kom ud vi skulle vente fordi der var kø på vejen nedern men da vi kom frem så jeg nadia hun var inde i en butik jeg spurgte min mor om jeg måtte gå ind til hende det sagde min mor at jeg godt måtte jeg skyndte mig ind til Nadia og sagde hej hun var i gang med at købe en lille bamse da hun havde købt bamsen vendte hun sig om og sagde hej vi gik ud af butikken sammen ud til vores forældre da vi kom ud var vores forældre i gang med at hilse og så satte mig og Nadia os ned et par minutter efter hørte vi en pilot sige at alle dem der skal til danemark københavn i flyet sas fra arlanda lufthavn skulle gå ned til Bording og vente flyet ville komme og 20 minutter så mig og Nadia og vores forældre gik ned og satte os i bording piloten der havde snakket var Stefan Rasmussen sagde min mor de havde været venner for mange år siden og derfor kunne hun genkender hans stemmer det var kedeligt at sidde og %0Avente men i det mindst havde jeg Nadia at snakke med vi sad og kiggede ud af vinduet og der lidt længer ude var flyet lige da Nadia havde fået øje på flyet sagde højtaleren at man skulle gøre sig klar for nu kom flyet så vi rejste os op og gik hen til der hvor man skulle vise sit pas da vi kom forbi gik vi igennem en lille gang ind til flyet da vi var kommet ind i flyet og fundet deres pladser så så lettede flyet uhh det kildede i maven mig og Nadia grinte da vi var cirka 10 minutter væk fra Arlanda lufthavn havde mig og Nadia fundet et kortspil vi havdebesluttett at spille fisk det var sjovt Nadia vandt så kom der en servitrice ind med snack jeg spurgte min mor om mig og Nadia måtte købe en pose vingummier og det sagde hun at vi god måtte vi valgte en pose haribo vi havde det rigtig sjovt lige indtil vi hørte det lyden alt gik i slowmotion i mine øjne jeg mærkede følelsen at død skræk og ked af det den glade nadia jeg lige havde siddet ved siden af grad posen med vingummier fløj rundt i luften min fars og mors kaffe gjorde også den sidste tanke jeg fik inden jeg fik blackout var nu dør jeg og så blev det bare helt sort da jeg vågnede igen var vi nede på jorden jeg havde lidt ondt i armen med ikke mere der var børn over det hele der græd og voksen der prøvede at trøste sine børn så kiggede jeg over på nadia hvor tårerne også trillede ned hun holdt om sin arm og sagde til sin mor at hun tror den er brækket jeg kiggede fortvivlet rundt igen omg flyet var gået i 3 stykker jeg nåede knap nok at tænke mere da jeg hørte ambulance sirener og politi sirene kun fem minutter senere var hele pladsen som flyet var styrtet på fyldt med pappariti og politimænd og ambulancefolk jeg prøvede at find min mor i mængden men det nåede jeg ikke får jeg var omringet af pappariti og politi jeg havde meste lyst til at skrige og græde og sige de skulle gå væk men i stedet for svarede jeg pænt på deres spørgsmål og da jeg var færdig fandt jeg endelig min mor og far de var også omringet af paparazzi og politifolk jeg løb over til min mor og skræmte hende så hård jeg kunne og der kunne jeg ikke holdt den klopp ud mere jeg græd som om nogen var i gang med at piske mig og sagde at jeg var bange for at dø min mor sagde at det var hende og far også men at de altid ville passe på mig jeg krammede min mor er endnu mere efter det det føltes godt at havde sådan nogle gode forældre 10 minutter efter var mig og min far og mor ude af mængden vi ringede efter en taxa og tog til hospitalet for far havde nemlig fået en flænge i armen og blev nødt til at syes da mig og mor ventede ude i venterummet hørte jeg lige pludselig en lyd jeg havde hørt for det der stod Nadia med hendes forældre nadia havde gips på hun havde åbenbart brækket armen jeg løb hen til Nadia og krammede hende jeg var så glad for at se hende igen efter far var klar til at tage på hotel tog Nadia hendes forældre og mine forældre på hotel vi var stadig alle chokeret efter hvad der var sket men var svær at få det bedre efter hvad der var sket i dag har mig og Nadia det rigtig godt vi er blevet %0A%0A"