SHARE
TWEET

Untitled

a guest Mar 12th, 2012 188 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. (11:56:09 AM) rentahero: back
  2. (11:56:37 AM) daangryguy: What is the port number for netplay
  3. (11:56:54 AM) rentahero: I have no idea
  4. (11:57:30 AM) rentahero: under the netplay option it gives you a list of servers, of which there are none
  5. (11:57:34 AM) rentahero: and you can also enter an IP address
  6. (11:57:48 AM) rentahero: so maybe it's peer-to-peer
  7. (11:57:51 AM) daangryguy: You will enter my ip address, but I need to know the port number to open
  8. (11:58:12 AM) rentahero: well I have 21710 open
  9. (11:58:41 AM) rentahero: also have udp 6000-6009
  10. (11:58:48 AM) rentahero: and tcp 7000
  11. (12:00:43 PM) daangryguy: Try this ip address: 108.33.43.2
  12. (12:02:05 PM) rentahero: alright
  13. (12:02:35 PM) rentahero: it says connecting
  14. (12:02:42 PM) daangryguy: Hmm
  15. (12:03:03 PM) daangryguy: I've opened up my Macbook in the DMZ… It should connect
  16. (12:03:39 PM) rentahero: tried it again and nothing
  17. (12:03:43 PM) rentahero: still just connecting
  18. (12:03:47 PM) rentahero: it should be instantaneous
  19. (12:04:04 PM) daangryguy: Well I have SMB on, should I turn on Battletoads?
  20. (12:04:25 PM) rentahero: hmm
  21. (12:04:30 PM) rentahero: what do you menus look like?
  22. (12:04:40 PM) rentahero: I start up nestopia
  23. (12:04:44 PM) rentahero: choose netplay
  24. (12:04:56 PM) rentahero: then connect
  25. (12:05:00 PM) rentahero: and it gives me a game list
  26. (12:05:04 PM) rentahero: I have to load the rom into the list
  27. (12:05:11 PM) rentahero: then I click launch
  28. (12:05:14 PM) daangryguy: Lemme open battle toads
  29. (12:05:36 PM) daangryguy: Try to connect now
  30. (12:05:49 PM) daangryguy: Or if you can host, I can connect to you
  31. (12:06:14 PM) rentahero: I think you might try that
  32. (12:06:34 PM) daangryguy: If you want to host, gimme your ip
  33. (12:06:42 PM) rentahero: 71.29.176.142
  34. (12:08:34 PM) rentahero: this is fun
  35. (12:08:55 PM) rentahero: I haven't done the old type-in-the-ip address  connection in a long time
  36. (12:09:22 PM) daangryguy: Trying to connect
  37. (12:10:02 PM) rentahero: http://web.archive.org/web/20100322231331/http://www.tecmoworld.com/ntl/nestopiaguide/
  38. (12:10:09 PM) daangryguy: I guess it isn't working
  39. (12:11:02 PM) rentahero: which version of nestopia are you using?
  40. (12:11:09 PM) daangryguy: Open up a command windows
  41. (12:11:17 PM) daangryguy: Type "netstat -an"
  42. (12:11:27 PM) daangryguy: Look and see if there is port 4850 open
  43. (12:12:27 PM) rentahero: nope
  44. (12:12:51 PM) daangryguy: Hmm
  45. (12:13:32 PM) daangryguy: I gotta get some lunch, brb. We will work on Battletoads a little later.
  46. (12:13:36 PM) rentahero: alright
  47. (12:13:38 PM) daangryguy: Gonna be online?
  48. (12:13:39 PM) rentahero: might be an easier way out there
  49. (12:13:41 PM) rentahero: yes, I will
  50. (12:13:57 PM) daangryguy: I might have to setup the windows laptop to play nestopia.
  51. (12:14:02 PM) daangryguy: Anyway, brb
  52. (12:14:05 PM) rentahero: alright
  53. (12:14:07 PM) rentahero: talk to you later
  54. (3:01:58 PM) daangryguy: Hey
  55. (3:04:13 PM) rentahero: hey
  56. (3:04:24 PM) daangryguy: Wanna try and play battletoads?
  57. (3:06:09 PM) rentahero: sure
  58. (3:08:26 PM) daangryguy: Hmm, it seems I need the latest kailleria client, one moment
  59. (3:08:50 PM) rentahero: alright
  60. (3:12:03 PM) rentahero: do I need to download anything?
  61. (3:12:15 PM) rentahero: I believe nestopia 1.40 for windows has it built in
  62. (3:12:19 PM) daangryguy: I am checking on that now.
  63. (3:12:38 PM) daangryguy: The Kaillera client seems to be dated, with the Nestopia distro
  64. (3:12:40 PM) rentahero: in the meantime
  65. (3:12:48 PM) rentahero: can you tell me how many battletoads games there are?
  66. (3:13:36 PM) daangryguy: Just a few
  67. (3:13:47 PM) daangryguy: Battletoads and Double Dragon
  68. (3:13:54 PM) daangryguy: I was playing that this morning
  69. (3:14:10 PM) rentahero: battletoads (nes)
  70. (3:14:12 PM) daangryguy: http://www.youtube.com/watch?v=HCJa6uTa-10
  71. (3:14:15 PM) rentahero: battletoads (genesis)
  72. (3:14:23 PM) rentahero: battletoads in battlemaniacs (snes)
  73. (3:14:31 PM) rentahero: battletoads and double dragon
  74. (3:14:34 PM) rentahero: and one more
  75. (3:14:38 PM) rentahero: battletoads (arcade)
  76. (3:14:41 PM) rentahero: which most people never played
  77. (3:14:44 PM) rentahero: and it's the best one
  78. (3:14:52 PM) daangryguy: Battlezone/
  79. (3:14:53 PM) daangryguy: ?
  80. (3:17:07 PM) rentahero: let me download the client
  81. (3:18:03 PM) rentahero: kaillera's site isn't working
  82. (3:18:07 PM) rentahero: have to find it elsewhere
  83. (3:18:40 PM) rentahero: got it
  84. (3:18:42 PM) daangryguy: http://www.puretecmo.com/forum/download/file.php?id=365&sid=d30d55de15d1cbc1fb02f7574dc31e3c
  85. (3:18:53 PM) rentahero: already had it
  86. (3:18:56 PM) daangryguy: It seems that the tecmo guys figured it out
  87. (3:19:03 PM) rentahero: that's the page I was just on
  88. (3:19:08 PM) rentahero: let me read the rest of it
  89. (3:20:27 PM) rentahero: sec
  90. (3:20:32 PM) rentahero: I have to set up this emulator
  91. (3:20:51 PM) rentahero: ok
  92. (3:20:58 PM) rentahero: will you host?
  93. (3:21:04 PM) daangryguy: Yes
  94. (3:21:11 PM) daangryguy: 108.33.43.2
  95. (3:21:23 PM) rentahero: port?
  96. (3:21:33 PM) daangryguy: Fuck, I dunno
  97. (3:21:45 PM) daangryguy: Hm
  98. (3:22:01 PM) rentahero: how about 6000
  99. (3:22:09 PM) daangryguy: 27888
  100. (3:23:24 PM) rentahero: okay
  101. (3:23:41 PM) rentahero: I hit connect but nothing happened
  102. (3:23:48 PM) daangryguy: Yeah, this is a peice of shit
  103. (3:23:54 PM) rentahero: lol
  104. (3:24:01 PM) daangryguy: My screen looks nothing like the video
  105. (3:24:01 PM) rentahero: kaillera always has been
  106. (3:24:59 PM) rentahero: http://i.imgur.com/LqeFF.jpg
  107. (3:25:02 PM) rentahero: this is the screen I see
  108. (3:25:46 PM) daangryguy: I don't
  109. (3:25:52 PM) daangryguy: Where did you get the DLL from?
  110. (3:26:30 PM) rentahero: the link you gave me
  111. (3:27:10 PM) rentahero: what do you see?
  112. (3:27:16 PM) daangryguy: I got the new DLL
  113. (3:27:20 PM) rentahero: alright
  114. (3:27:20 PM) daangryguy: Try now
  115. (3:27:23 PM) rentahero: I have that too
  116. (3:27:43 PM) rentahero: ah
  117. (3:27:45 PM) rentahero: something happened
  118. (3:28:17 PM) rentahero: hmm
  119. (3:28:19 PM) rentahero: no game selected
  120. (3:29:15 PM) daangryguy: 108.33.43.2:27886
  121. (3:29:30 PM) rentahero: yeah that worked
  122. (3:29:34 PM) rentahero: I was able to get to the next screen
  123. (3:29:42 PM) rentahero: but now we have to figure out how to choose the game
  124. (3:29:59 PM) rentahero: well, it's not working now
  125. (3:30:18 PM) rentahero: are you still using nestopia 1.39?
  126. (3:30:26 PM) daangryguy: 140
  127. (3:30:30 PM) rentahero: alright
  128. (3:30:33 PM) rentahero: let me switch
  129. (3:31:07 PM) daangryguy: 108.33.43.2:27886
  130. (3:31:09 PM) daangryguy: Okay
  131. (3:31:13 PM) daangryguy: Try to connect,
  132. (3:31:39 PM) rentahero: alright
  133. (3:31:52 PM) daangryguy: I am using 1.39 to host
  134. (3:32:01 PM) rentahero: it connected
  135. (3:32:03 PM) rentahero: but no game
  136. (3:32:25 PM) rentahero: have you added battletoads to your list of roms?
  137. (3:32:33 PM) daangryguy: Yes
  138. (3:32:38 PM) daangryguy: Wait, I have a VPN going
  139. (3:32:43 PM) daangryguy: Lemme disconnect
  140. (3:32:44 PM) rentahero: what is the name of your battletoads rom?
  141. (3:32:58 PM) daangryguy: Connect again?
  142. (3:33:03 PM) rentahero: Battletoads (U).zip
  143. (3:33:46 PM) rentahero: still nothing
  144. (3:33:51 PM) rentahero: it connects but doesn't find the game
  145. (3:33:56 PM) daangryguy: Let me send you my copy
  146. (3:34:00 PM) rentahero: alright
  147. (3:34:11 PM) daangryguy is offering to send file Battletoads.zip
  148. (3:34:19 PM) Starting transfer of Battletoads.zip from daangryguy
  149. (3:34:34 PM) rentahero: see that's a different filename
  150. (3:34:34 PM) Transfer of file Battletoads.zip complete
  151. (3:35:02 PM) rentahero: now try to host
  152. (3:35:46 PM) daangryguy: 108.33.43.2:27886
  153. (3:36:25 PM) daangryguy: Hosting
  154. (3:36:46 PM) rentahero: hmm
  155. (3:36:47 PM) rentahero: you try me
  156. (3:37:04 PM) daangryguy: IP?
  157. (3:37:06 PM) rentahero:  71.29.176.142
  158. (3:37:08 PM) rentahero: same port
  159. (3:37:25 PM) daangryguy: Trying to connect
  160. (3:37:36 PM) rentahero: using 1.40?
  161. (3:37:41 PM) daangryguy: 1.39~
  162. (3:38:05 PM) daangryguy: No game selected
  163. (3:38:32 PM) rentahero: what does IP/SID mean?
  164. (3:38:45 PM) daangryguy: IP Address
  165. (3:39:22 PM) rentahero: I'm not even sure how to host
  166. (3:39:26 PM) rentahero: there's not real option for it
  167. (3:39:48 PM) daangryguy: Wow, this is just crap
  168. (3:40:03 PM) rentahero: oh wait
  169. (3:40:05 PM) rentahero: I might have it
  170. (3:40:57 PM) rentahero: now try to connect to  71.29.176.142  using 1.39
  171. (3:41:35 PM) rentahero: when you get to the screen that says change game tell me
  172. (3:43:05 PM) daangryguy: 71.29.176.142:27886 connecting
  173. (3:43:19 PM) daangryguy: P2P > Change game
  174. (3:43:29 PM) rentahero: hmm
  175. (3:43:35 PM) rentahero: I thought that would throw us into the same chat room
  176. (3:43:41 PM) rentahero: stay where you're at
  177. (3:44:20 PM) rentahero: damnit
  178. (3:44:24 PM) rentahero: it doesn't work either way
  179. (3:44:36 PM) rentahero: this is a beyond shit interface
  180. (3:45:25 PM) daangryguy: Hmm, I can't host... Could be a firewall issue on my windows PC
  181. (3:45:28 PM) daangryguy: Lemme see
  182. (3:45:29 PM) rentahero: it's very possible
  183. (3:45:40 PM) rentahero: this stuff is notoriously finicky to get to work
  184. (3:46:05 PM) rentahero: let's try a different game
  185. (3:46:09 PM) rentahero: in a way I know will work
  186. (3:46:20 PM) daangryguy: SMB?
  187. (3:46:32 PM) daangryguy is offering to send file Super Mario Bros..zip
  188. (3:46:37 PM) Starting transfer of Super Mario Bros..zip from daangryguy
  189. (3:46:49 PM) Transfer of file Super Mario Bros..zip complete
  190. (3:46:53 PM) rentahero: we can try another rom, but I don't think it will make a difference
  191. (3:47:17 PM) daangryguy: It may not
  192. (3:47:28 PM) daangryguy: I am trying from another PC, one moment
  193. (3:47:47 PM) rentahero: alright
  194. (3:51:48 PM) DaAngryGuy: Okay, that isn't going to work
  195. (3:51:54 PM) DaAngryGuy: Lets try a simple test
  196. (3:52:00 PM) rentahero: ok
  197. (3:52:04 PM) DaAngryGuy: Please host your game again, give me IP:port
  198. (3:52:09 PM) DaAngryGuy: IP port
  199. (3:52:12 PM) rentahero: nestopia 1.39
  200. (3:52:31 PM) rentahero: ip is 71.29.176.142
  201. (3:52:52 PM) rentahero: game is super mario bros.
  202. (3:53:19 PM) rentahero: port 27886
  203. (3:53:35 PM) DaAngryGuy: I can't connect via telnet
  204. (3:53:44 PM) DaAngryGuy: We don't have a line of sight
  205. (3:53:51 PM) DaAngryGuy: Firewall?
  206. (3:54:13 PM) DaAngryGuy: Is your PC hooked directly to the net?
  207. (3:54:20 PM) rentahero: it's hooked directly to the modem
  208. (3:54:24 PM) rentahero: but the modem has it's own bs
  209. (3:54:37 PM) rentahero: utorrent sees 27886 as open
  210. (3:55:31 PM) DaAngryGuy: Do you have netmeeting?
  211. (3:56:06 PM) DaAngryGuy: That port is filtered
  212. (3:56:16 PM) rentahero: don't think so
  213. (3:56:30 PM) rentahero: filtered?
  214. (3:56:44 PM) DaAngryGuy: Start > Programs > Accessories > Communications > Netmeeting
  215. (3:57:06 PM) rentahero: nope
  216. (3:57:09 PM) rentahero: got hyperterminal
  217. (3:57:41 PM) rentahero: shit that's like a phone program or something
  218. (3:58:03 PM) rentahero: let me show you a good program
  219. (3:58:21 PM) rentahero: are you on windows?
  220. (3:58:55 PM) rentahero: I may have to leave in a moment
  221. (3:59:13 PM) DaAngryGuy: Hypertem is a terminal program
  222. (3:59:18 PM) DaAngryGuy: Like Putty
  223. (3:59:22 PM) rentahero: ah
  224. (3:59:28 PM) rentahero: download supercade
  225. (3:59:29 PM) rentahero: http://damdai.com/supercade/
  226. (3:59:38 PM) rentahero: you'll need .net 4
  227. (3:59:56 PM) rentahero: I'm going to my grandmother's house for a bit to play chess with my nephew when he gets in from school
  228. (4:00:33 PM) daangryguy: Ah okay
  229. (4:00:45 PM) daangryguy: I will see if I can figure out this Kaillera crap
  230. (4:00:59 PM) daangryguy: BTW, I can't see your port, did nmap scan
  231. (4:01:12 PM) rentahero: try 6000
  232. (4:01:20 PM) rentahero: bbl
  233. (4:01:54 PM) rentahero: I have to hook the router back up btw
  234. (4:01:57 PM) daangryguy: 6000 is filtered
  235. (4:02:01 PM) rentahero: okay
  236. (6:34:42 PM) rentahero: I'm back
  237. (6:41:49 PM) daangryguy: Hey
  238. (6:42:15 PM) rentahero: did you download supercade?
  239. (6:44:05 PM) daangryguy: No, not yet
  240. (6:47:27 PM) rentahero: we can play final fight
  241. (6:48:15 PM) daangryguy: On Nestopia?
  242. (6:48:42 PM) rentahero: on supercade
  243. (6:48:47 PM) rentahero: it's much much easier to set up
  244. (6:48:55 PM) daangryguy: Lemme download it, link?
  245. (6:49:16 PM) rentahero: http://damdai.com/supercade/
  246. (6:49:58 PM) rentahero: you will need .net framework 4
  247. (6:50:53 PM) daangryguy: DLing it now
  248. (6:50:59 PM) daangryguy: Hangon, taco night
  249. (6:52:59 PM) rentahero: alright
  250. (6:53:08 PM) rentahero: I'm gonna have to hook up my joystick
  251. (6:57:38 PM) daangryguy: Login faild?
  252. (6:57:40 PM) daangryguy: failed?
  253. (6:59:51 PM) daangryguy: I was never emailed a password
  254. (7:08:57 PM) daangryguy: Hey, Im in supercade
  255. (7:08:57 PM) rentahero <AUTO-REPLY> :  I'm not here right now
  256. (7:16:42 PM) daangryguy: Do you have a copy of SSF II?
  257. (7:17:09 PM) daangryguy: Or X-men VS Street Fighter?
  258. (7:34:52 PM) rentahero: I do
  259. (7:35:04 PM) rentahero: let me upload it
  260. (7:36:40 PM) rentahero: it will take a few minutes
  261. (7:36:47 PM) rentahero: this will include final fight and sf2
  262. (7:37:33 PM) rentahero: this will get you x-men http://www.romnation.net/srv/download/rom/58447/mame103/X-Men-Vs-Street-Fighter-Euro-961004.html
  263. (7:39:29 PM) rentahero: I'm Jack_burton on supercade
  264. (7:41:00 PM) rentahero: I literally had to blow the dust off my joystick
  265. (7:44:01 PM) rentahero: http://qooy.com/files/9TSNI5XPHA/supercade_roms.rar
  266. (7:44:11 PM) rentahero: that will give you final fight and super street fighter
  267. (7:51:40 PM) daangryguy: lets get together tonight...?
  268. (7:59:42 PM) rentahero: going to go eat first
  269. (7:59:54 PM) rentahero: then we'll
  270. (8:00:10 PM) daangryguy:  ;)
  271. (8:00:27 PM) daangryguy: Almost downloaded
  272. (8:00:29 PM) daangryguy: what're you doing qt?
  273. (8:13:03 PM) rentahero: asl
  274. (8:13:14 PM) daangryguy: 20/f/miami
  275. (8:13:25 PM) rentahero: send noodz
  276. (8:13:43 PM) rentahero: ok
  277. (8:13:56 PM) rentahero: let's play a game
  278. (8:14:04 PM) rentahero: a note about supercade
  279. (8:14:22 PM) rentahero: it requires at least one player to have their ports forwarded
  280. (8:14:26 PM) rentahero: can you do that?
  281. (8:14:31 PM) daangryguy: Yes, I can forward
  282. (8:14:33 PM) daangryguy: What ports?
  283. (8:14:34 PM) rentahero: to pass the test it has on there
  284. (8:14:40 PM) rentahero: 6000
  285. (8:14:50 PM) daangryguy: UDP or TCP
  286. (8:14:57 PM) rentahero: UDP I think
  287. (8:15:11 PM) daangryguy: I'll do both
  288. (8:15:16 PM) rentahero: alright
  289. (8:15:19 PM) rentahero: after that you send me a challenge
  290. (8:15:51 PM) rentahero: right click on jack burton to challenge I think
  291. (8:15:52 PM) daangryguy: how did your day go?
  292. (8:16:00 PM) rentahero: it was very long
  293. (8:16:07 PM) rentahero: and I had a lot of pain this morning
  294. (8:16:11 PM) rentahero: I'm on all my meds right now
  295. (8:16:20 PM) rentahero: so I feel better now
  296. (8:16:25 PM) daangryguy: lick n slurp!
  297. (8:16:28 PM) rentahero: and I just ate
  298. (8:16:34 PM) rentahero: you're weird
  299. (8:16:45 PM) daangryguy: One moment
  300. (8:16:46 PM) rentahero: you have been reading my omegle logs
  301. (8:17:17 PM) daangryguy: What game are we playing?
  302. (8:17:22 PM) rentahero: pick one
  303. (8:17:25 PM) daangryguy: mine was okay,it wass kinda long..
  304. (8:17:52 PM) daangryguy: http://bit.ly/ywHF3Z
  305. (8:18:00 PM) rentahero: is that a photo of you?
  306. (8:18:11 PM) daangryguy: i picked up a new cam :), it's an high def one..
  307. (8:18:25 PM) rentahero: i haven't clicked it, but I bet it has the copyright logo of a site in the corner
  308. (8:18:40 PM) rentahero: lol
  309. (8:18:54 PM) daangryguy: I didnt want to pass up the sale was only 30 dollars!!. i got it from walgreens
  310. (8:19:19 PM) daangryguy: Accept the invite, if you need the link again its http://bit.ly/zseHUL
  311. (8:21:24 PM) rentahero: waiting on your challenge
  312. (8:21:35 PM) rentahero: insert coin...
  313. (8:22:17 PM) daangryguy: oh nice.. so do u have a webcam?
  314. (8:23:02 PM) rentahero: *stranger 1 has disconnected*
  315. (8:23:39 PM) daangryguy: hmm... alright!
  316. (8:23:52 PM) daangryguy: brb
  317. (8:23:57 PM) daangryguy: 900pm
  318. (8:24:02 PM) rentahero: ok
  319. (8:24:16 PM) rentahero: did you see me playing the game?
  320. (8:24:28 PM) daangryguy: Yes
  321. (8:24:31 PM) daangryguy: Pretty good
  322. (8:24:44 PM) daangryguy: How can I map my controller to supercade?
  323. (8:24:54 PM) daangryguy: i finally got it working on my computer wanna view me on webcam?
  324. (8:24:54 PM) rentahero: after the game starts up
  325. (8:25:08 PM) daangryguy: Challenge me
  326. (8:25:09 PM) rentahero: game > map controls
  327. (8:25:15 PM) rentahero: I can't challenge you because I'm behind a router
  328. (8:25:27 PM) daangryguy: alright well i am going to invite you to my secret webcam show
  329. (8:31:48 PM) rentahero: one credit
  330. (8:31:49 PM) rentahero: respect
  331. (8:31:56 PM) rentahero: most people like to quarter feed
  332. (8:31:57 PM) daangryguy: One credit?
  333. (8:32:00 PM) rentahero: yeah
  334. (8:32:03 PM) rentahero: that's how the pros do it
  335. (8:32:13 PM) daangryguy: I've no idea what you're saying
  336. (8:32:24 PM) rentahero: well in this game you can just continue over and over
  337. (8:32:29 PM) rentahero: so you have to artificially limit yourself
  338. (8:32:41 PM) rentahero: usually I'll do one or 3 credits
  339. (8:32:53 PM) rentahero: otherwise you take the challenge out of the game
  340. (8:33:10 PM) daangryguy: Oh, this is treated like an arcade...
  341. (8:33:15 PM) rentahero: it is an arcade
  342. (8:33:36 PM) daangryguy: kk heres the invite http://bit.ly/wn6782 let me know when you get in :)
  343. (8:33:43 PM) daangryguy: I thought this was the super nintendo version of final fight
  344. (8:33:48 PM) rentahero: nope
  345. (8:33:56 PM) rentahero: idk wtf these messages are
  346. (8:34:02 PM) daangryguy: Thats the only platform I've played it on
  347. (8:34:11 PM) rentahero: kk heres the invite http://bit.ly/wn6782 let me know when you get in :)
  348. (8:34:13 PM) rentahero: this shit
  349. (8:34:34 PM) daangryguy: whats wrong babe? whats the problem?
  350. (8:34:35 PM) daangryguy: yeah it is 100% free to join
  351. (8:34:59 PM) daangryguy: Spam bot
  352. (8:35:11 PM) rentahero: well you're sending them
  353. (8:35:19 PM) daangryguy: Serious?
  354. (8:35:20 PM) rentahero: yes
  355. (8:35:24 PM) rentahero: I thought you were just fucking around
  356. (8:35:27 PM) daangryguy: No
  357. (8:35:38 PM) rentahero: let me watch and see if it says you're typing
  358. (8:35:52 PM) daangryguy: BRB
  359. (8:36:10 PM) daangryguy: i use this website to chat on so people cant record my cam cause sometimes i like to get slutty hehe
  360. (8:37:08 PM) daangryguy: I wonder if I can change my password
  361. (8:37:17 PM) rentahero: that's why some of my responses have been weird
RAW Paste Data
Pastebin PRO BLACK FRIDAY Special!
Get 60% OFF on Pastebin PRO accounts!
Top