SHARE
TWEET

Untitled

a guest Aug 5th, 2018 26 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1.  
  2. V1k1ng07/14/2018
  3. hi
  4. you there?
  5.  
  6. V1k1ng07/15/2018
  7. Hiii pls be there
  8.  
  9. RaidMaga07/15/2018
  10. I am here
  11.  
  12. V1k1ng07/15/2018
  13. Nvm lol
  14. My PayPal is weird
  15. It stops working at nights
  16. In the middle of important deals
  17.  
  18. RaidMaga07/15/2018
  19. oh sorry
  20.  
  21. V1k1ng07/15/2018
  22. No new bundle :frowning:
  23. btw endless legend looks dope
  24.  
  25. V1k1ng07/15/2018
  26. Hi
  27.  
  28. bradververs1@gmail.com
  29. 4 eur to this guy no rush:D
  30. I believe that leaves us with 30 EUR?
  31.  
  32. V1k1ng07/16/2018
  33. hi buy this https://www.cdkeys.com/pc/games/destiny-2-pc-apac-cd-key with all the money you have left, i think 5 copies can be brought?
  34. Destiny 2 PC (APAC) CD Key, Key - cdkeys.com
  35. Buy Destiny 2 PC (APAC) CD Key from cdkeys.com. Instant downloads. Fantastic prices.
  36.  
  37. RaidMaga07/16/2018
  38. Okay
  39.  
  40. V1k1ng07/16/2018
  41. Perfect :)
  42.  
  43. RaidMaga07/16/2018
  44. does it takes fees?
  45.  
  46. V1k1ng07/16/2018
  47. Nope
  48. No transaction fee it takes
  49.  
  50. RaidMaga07/16/2018
  51. okay I will buy it then for you
  52.  
  53. V1k1ng07/16/2018
  54. Awesome
  55.  
  56. V1k1ng07/16/2018
  57. Hi did you buy?
  58.  
  59. V1k1ng07/17/2018
  60. Hope you buy it before deal ends :frowning:
  61.  
  62. V1k1ng07/21/2018
  63. Hi if you're online pls lemme know I need fnf payment to someone:(
  64.  
  65. V1k1ngLast Tuesday at 7:26 PM
  66. Hello, I know you have been online, was wondering why are you not replying to me
  67.  
  68. V1k1ngLast Thursday at 9:45 PM
  69. If you do not reply to me , i will have to do something
  70. I just want my money back
  71. Did you lose the money?
  72.  
  73. V1k1ngYesterday at 12:27 AM
  74. Raid you scammed me
  75. If you return me my games from August monthly/late reveals and the 30 EUR it'll be good for both of us
  76. I hope you do it soon because I really wanted the surge
  77.  
  78. V1k1ngYesterday at 7:45 AM
  79. I won't stop messaging you untill I get my stuff back
  80.  
  81. V1k1ngYesterday at 10:34 AM
  82. You have to give me my money and games back
  83.  
  84. V1k1ngYesterday at 9:57 PM
  85. Raid
  86. Why are you ignoring me
  87.  
  88. V1k1ngYesterday at 10:00 PM
  89. If you do not want others to get involved, why are you not getting involved yourself
  90.  
  91. RaidMagaYesterday at 10:04 PM
  92. am I
  93. why you ignore me smh
  94.  
  95. V1k1ngYesterday at 10:17 PM
  96. i do not
  97. where have you been
  98.  
  99.  
  100.  
  101. you never messaged me...
  102.  
  103. RaidMagaYesterday at 10:24 PM
  104. fake
  105.  
  106. V1k1ngYesterday at 10:30 PM
  107. no
  108. give me my money
  109.  
  110. RaidMagaYesterday at 10:31 PM
  111. No its mine
  112.  
  113. V1k1ngYesterday at 10:31 PM
  114. how
  115.  
  116. RaidMagaYesterday at 10:31 PM
  117. what how
  118.  
  119. V1k1ngYesterday at 10:31 PM
  120. you said you would buy me games
  121.  
  122. RaidMagaYesterday at 10:32 PM
  123. No I didn't
  124.  
  125. V1k1ngYesterday at 10:32 PM
  126.  
  127. yes you did
  128.  
  129. RaidMagaYesterday at 10:32 PM
  130. hm I don't see anywhere that I said its your money
  131.  
  132. V1k1ngYesterday at 10:33 PM
  133. oh yeah
  134. you want to say that?
  135. cmon dude why go this low
  136. thought you were a good guy
  137. even if you did not, you said you will buy me games
  138.  
  139. RaidMagaYesterday at 10:37 PM
  140. hm
  141. I changed my mind
  142.  
  143. V1k1ngYesterday at 10:37 PM
  144. You said you will give me games later
  145.  
  146. Well you cant
  147.  
  148. RaidMagaYesterday at 10:37 PM
  149. Hm why shouldn't I be able to change my mind?
  150.  
  151. V1k1ngYesterday at 10:38 PM
  152.  
  153. because you committed to me
  154. this is a trade, you cannot change your mind
  155. once you are in it
  156. stop fucking around and get to the point
  157. am i gonna get my money or not?
  158.  
  159. RaidMagaYesterday at 10:39 PM
  160. hm
  161.  
  162. V1k1ngYesterday at 10:40 PM
  163. hm?
  164.  
  165. RaidMagaYesterday at 10:40 PM
  166. mhm
  167.  
  168. V1k1ngYesterday at 10:40 PM
  169. what a hypocrite
  170. says he likes to support people do giveaways and stuff, and scams people
  171.  
  172. RaidMagaYesterday at 10:41 PM
  173. indeed I am
  174. I told alot of times that I am a cunt ; )
  175.  
  176. V1k1ngYesterday at 10:42 PM
  177. Yes
  178. I see
  179. wannabe weeb
  180.  
  181. RaidMagaYesterday at 10:42 PM
  182. hm I don't try to be a weeb xDD
  183.  
  184. V1k1ngYesterday at 10:43 PM
  185. Yeah
  186. lol
  187.  
  188. RaidMagaYesterday at 10:44 PM
  189. and it's not a trade if I buy it with my money lol, think about it
  190.  
  191. V1k1ngYesterday at 10:44 PM
  192. you dont
  193. i gave that dude hat in time for that 4 eur
  194. i gave brother civ vi, long dark and ashes of singularity escalation for the rest
  195.  
  196. RaidMagaYesterday at 10:46 PM
  197. a hat in time is worth like 2€ profit
  198.  
  199. V1k1ngYesterday at 10:46 PM
  200. doesnt matter
  201. its not your money
  202. None of the 30 eur is yours so 30 eur profit+the other games
  203. its not even profit
  204. because none of that is your money
  205.  
  206. RaidMagaYesterday at 10:49 PM
  207. hm it was my money
  208. so how should it be 30€ profit
  209.  
  210. V1k1ngYesterday at 10:50 PM
  211. how is it your money
  212. just stop the bs
  213.  
  214. RaidMagaYesterday at 10:53 PM
  215. how shouldn't it be mine?
  216.  
  217. V1k1ngYesterday at 10:57 PM
  218.  
  219. because i sold my games for it idiot
  220.  
  221. RaidMagaYesterday at 10:59 PM
  222. you did hm
  223.  
  224. V1k1ngYesterday at 10:59 PM
  225. Yes
  226. Stop fucking around and return my money
  227.  
  228. RaidMagaYesterday at 11:01 PM
  229. why do you insult me
  230.  
  231. V1k1ngYesterday at 11:01 PM
  232. I dont need to because you are a scammer
  233.  
  234. RaidMagaYesterday at 11:02 PM
  235. You called me a idiot, thats disrespecting
  236.  
  237. V1k1ngYesterday at 11:02 PM
  238. you scammed me thats unethical
  239.  
  240. RaidMagaYesterday at 11:02 PM
  241. Who is crying right now, you or me?
  242.  
  243. V1k1ngYesterday at 11:02 PM
  244. you basically stole my money which is illegal
  245.  
  246. RaidMagaYesterday at 11:03 PM
  247. how did I stole your money wtf?
  248. When it is my money
  249.  
  250. V1k1ngYesterday at 11:03 PM
  251. You did
  252. Its not lol
  253. i made the sale
  254. i sold my games for it
  255. so that you could buy me games
  256. Cmon kid
  257.  
  258. RaidMagaYesterday at 11:06 PM
  259. hm, why do you call me a kid
  260. Do you know my age?
  261.  
  262. V1k1ngYesterday at 11:07 PM
  263. LOL
  264. thats my money you brought discord nitro, beary subscription and your friends games
  265.  
  266. RaidMagaYesterday at 11:14 PM
  267. Hm I did?
  268. how do you want to know
  269.  
  270. V1k1ngYesterday at 11:15 PM
  271. i know dude
  272.  
  273. RaidMagaYesterday at 11:16 PM
  274. I have nitro for b3ary since 2 months now lol
  275.  
  276. V1k1ngYesterday at 11:16 PM
  277. yeah
  278. using my money
  279.  
  280. RaidMagaYesterday at 11:16 PM
  281. but k
  282. you sure?
  283.  
  284. V1k1ngYesterday at 11:16 PM
  285. yes
  286.  
  287. RaidMagaYesterday at 11:16 PM
  288. Using my money
  289. ON MY Account
  290. WITH MY Paypal
  291.  
  292. V1k1ngYesterday at 11:16 PM
  293. how did you get it kid
  294.  
  295. RaidMagaYesterday at 11:16 PM
  296. and I won discord nitro
  297.  
  298. V1k1ngYesterday at 11:16 PM
  299. did you sell your games for it?
  300.  
  301. RaidMagaYesterday at 11:16 PM
  302. I am working kid
  303.  
  304. V1k1ngYesterday at 11:17 PM
  305. jack shit
  306.  
  307. RaidMagaYesterday at 11:17 PM
  308. Lmao XDDD
  309.  
  310. V1k1ngYesterday at 11:17 PM
  311. you never worked a day in your life
  312.  
  313. RaidMagaYesterday at 11:17 PM
  314. I am worked since mid july ^^
  315.  
  316. V1k1ngYesterday at 11:17 PM
  317. you dont understand value of money
  318.  
  319. RaidMagaYesterday at 11:17 PM
  320. But k
  321.  
  322. V1k1ngYesterday at 11:17 PM
  323. no k
  324.  
  325. RaidMagaYesterday at 11:17 PM
  326. Yes k
  327.  
  328. V1k1ngYesterday at 11:17 PM
  329. lol
  330. poor kid
  331. i hope you got yourself some food
  332. since you have become so needy that you need to scam others
  333. must have been hungry for a lot of days to do this
  334.  
  335. RaidMagaYesterday at 11:19 PM
  336. xDDDDDDDD
  337.  
  338. V1k1ngYesterday at 11:21 PM
  339. We do not have anything else to talk unless you want to return my money
  340. Get a job and stop scamming people kid, wouldnt get you far
  341.  
  342. RaidMagaYesterday at 11:28 PM
  343. I never scammed you continue thinking it
  344. and I have a job, so I don't need to scam you
  345. just continue thinking it and maybe, just maybe you will believe yourself
  346.  
  347. V1k1ngYesterday at 11:38 PM
  348. You sound so stupid, even for a scammer. You broke my trust, and you will suffer for it someday
  349. Do not think you can get away with this haha
  350.  
  351. RaidMagaYesterday at 11:43 PM
  352. hm
  353. Do I?
  354.  
  355. RaidMagaToday at 12:12 AM
  356. isn't it funny, when you tried to scam me and failed, you accuse me for scamming ^^
  357.  
  358. V1k1ngToday at 5:54 AM
  359. Lol
  360. Raid you're completely pathetic
  361. I pity you
  362.  
  363. RaidMagaToday at 1:41 PM
  364. hm
  365. whi is trying to scam me on paypal
  366. RaidMagaToday at 3:06 PM
  367. You so pitifully LMAO XDD
  368. are you butthurt kid
  369. its funny to see what you are trying to do after all the things I did for you ; )
  370. but its understandable, you are a indian guy, you would even rape your own mother to have fun
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top