daily pastebin goal
50%
SHARE
TWEET

Untitled

a guest Dec 17th, 2018 63 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1.  
  2. 5:59 PM - Neon: are you polish?
  3. 5:59 PM - Neon: you sound 12
  4. 5:59 PM - Neon: this explains alot
  5. Crazy is now playing Garry's Mod. Click here to join.
  6. Crazy has ended the call.
  7. 6:01 PM - Crazy: Not gonna lie, my voice is kinda high. But Im 15 not 12
  8. 6:01 PM - Neon: you sound fat
  9. 6:01 PM - Crazy: No?
  10. 6:01 PM - Neon: yes
  11. 6:01 PM - Crazy: Im not fat
  12. 6:03 PM - Neon: shutup kid
  13. 6:04 PM - Neon: it's funny how I thought "maybe this guy might be pretty cool to teach and what not",but no, you proved me wrong
  14. 6:04 PM - Crazy: How!?
  15. 6:04 PM - Neon: you're a fat child
  16. 6:05 PM - Crazy: Whats it matter if im fat?
  17. 6:05 PM - Neon: you admitted it
  18. 6:05 PM - Neon: go job
  19. 6:06 PM - Crazy: If* im fat.
  20. 6:06 PM - Neon: why would you care if you aren't
  21. 6:06 PM - Neon: good*
  22. 6:07 PM - Crazy: But what does it matter that im fat?
  23. 6:07 PM - Crazy: Even though Im not
  24. 6:07 PM - Neon: stop trying to cover yourself up,you've already been exposed
  25. 6:08 PM - Neon: as a fat child
  26. 6:08 PM - Neon: and why does it matter? you're fat,you can't be a prop killer
  27. 6:08 PM - Neon: so quit kid
  28. 6:08 PM - Crazy: Your stupid tricks dont work on me... Your trying to make me feel bad.
  29. 6:08 PM - Crazy: OKay, Im fat. Whachagonna do?
  30. 6:08 PM - Crazy: Not be my friend? Im not in fucing kindergardem
  31. 6:09 PM - Crazy: You wanna fucking defreid me JUST because I sound fat, go a head
  32. 6:09 PM - Crazy: I could care less about a cunt like you being my friend
  33. 6:09 PM - Neon: you admitted to sounded fat
  34. 6:09 PM - Neon: 6:01 PM - Neon: you sound fat
  35. 6:01 PM - Crazy: No?
  36. 6:10 PM - Crazy: YEa. Im fat
  37. 6:10 PM - Neon: good,you came out of the cornor
  38. 6:10 PM - Crazy: Yep. So. Now what?
  39. 6:10 PM - Neon: remove me kid
  40. 6:10 PM - Neon: you're a shitty troll
  41. 6:11 PM - Crazy: See now your acting like Blunderbuss. Why cant you remove me?
  42. 6:11 PM - Neon: go back to handing out with people like blunderbuss
  43. 6:11 PM - Neon: if blunderbuss called you a shitty troll,and I called you one. it probably means you're a shitty troll
  44. 6:12 PM - Crazy: How the hell am I being a troll?
  45. 6:12 PM - Neon: you tried to troll a server
  46. 6:12 PM - Neon: and spammed
  47. 6:12 PM - Neon: obvious 10 year old
  48. 6:12 PM - Crazy: Sory I dont fucing no life this game?
  49. 6:12 PM - Crazy: Sorry Im a shitty troll?
  50. 6:13 PM - Crazy: Get off our fuckig period faggot
  51. 6:13 PM - Neon: no one said you have to no life to be good
  52. 6:13 PM - Neon: you're fat,so you probably do anyways though
  53. 6:13 PM - Crazy: Its implied
  54. 6:13 PM - Crazy: How old are you?
  55. 6:13 PM - Neon: 15
  56. 6:13 PM - Crazy: ...
  57. 6:14 PM - Crazy: Ive never heard you talk over the mic?
  58. 6:14 PM - Crazy: To embarrassed of your fucking high voice?
  59. 6:14 PM - Neon: now you're assuming I have a high voice because I made you admitt you're fat and you obviously have a high pitched voice
  60. 6:15 PM - Neon: good job kid
  61. 6:15 PM - Neon: repeat more lines from youtube
  62. 6:15 PM - Crazy: You were assuming I am fat? And you can stop calling me kid because Im the same fucking age as you
  63. 6:16 PM - Neon: you admitted it,stop trying to cover your self up
  64. 6:16 PM - Crazy: Im not?
  65. 6:16 PM - Crazy: Crazy: YEa. Im fat
  66. 6:16 PM - Crazy: Do you not have a good memory?
  67. 6:16 PM - Neon: Crazy: YEa. Im fat
  68. 6:16 PM - Neon: yeah
  69. 6:16 PM - Neon: you're fat
  70. 6:16 PM - Crazy: yea?
  71. 6:16 PM - Crazy: Good
  72. 6:16 PM - Neon: good you are fat?
  73. 6:17 PM - Neon: it's unhealthy
  74. 6:17 PM - Neon: go outside and play some soccer kid
  75. 6:17 PM - Crazy: No good that you think im fat
  76. 6:17 PM - Neon: I don't need to think because you are fat
  77. 6:17 PM - Neon: you even tulled me so
  78. 6:17 PM - Crazy: tulled
  79. 6:17 PM - Crazy: Ha
  80. 6:17 PM - Neon: ?
  81. 6:17 PM - Crazy: So your 15 but you act 6 and your voice probably sounds like your 3
  82. 6:18 PM - Neon: again.you're accusing me of being a kid just because I called you one
  83. 6:18 PM - Crazy: And you go on Garrys Mod to make fun of people to make yourself feel happy because you know inside that you are all of the things you call other people
  84. 6:19 PM - Neon: I do it because of pathetic faggots like you
  85. 6:19 PM - Crazy: And your a pretty slow fucking typer
  86. 6:19 PM - Neon: so?
  87. 6:19 PM - Crazy: So yor addminting all of the above I said?
  88. 6:19 PM - Neon: no
  89. 6:19 PM - Crazy: Good job id
  90. 6:19 PM - Crazy: kid
  91. 6:20 PM - Neon: I said I make fun of people because of pathetic faggots like you
  92. 6:20 PM - Neon: most of the people on gmod are retards,like you
  93. 6:20 PM - Crazy: So basically saying your extremely immature for a 15 year old
  94. 6:20 PM - Neon: it's funny
  95. 6:21 PM - Crazy: very
  96. 6:21 PM - Neon: yeah,you are fun to laugh at
  97. 6:21 PM - Crazy: As are you?
  98. 6:21 PM - Neon: not really
  99. 6:21 PM - Crazy: Trying to sound smart but failing
  100. 6:21 PM - Crazy: Hahaha
  101. 6:21 PM - Neon: 6:21 PM - Crazy: As are you?
  102. 6:21 PM - Neon: oh yeah I am trying to sound smart
  103. 6:21 PM - Neon: I don't
  104. 6:21 PM - Crazy: Your trying to make me feel bad but its not working is it? And you call me a shitty troll..
  105. 6:22 PM - Neon: because you are a shitty troll
  106. 6:22 PM - Crazy: As are you
  107. 6:22 PM - Crazy: HAhaha
  108. 6:22 PM - Crazy: This is fun
  109. 6:22 PM - Crazy: Im craking up right now
  110. 6:22 PM - Neon: you asked me for insults
  111. 6:22 PM - Neon: I mean
  112. 6:22 PM - Neon: exploits*
  113. 6:22 PM - Crazy: And?
  114. 6:22 PM - Crazy: brb
  115. 6:23 PM - Neon: 5:31 PM - Crazy: Can you PLEASE tell mee? Il trolling a server right now and its soo funny. They are like, " Dude, stop." "really Crazy"?
  116. 6:24 PM - Neon: you're a shitty troll so you ask for exploits. you also think "dude stop" is raging
  117. 6:24 PM - Neon: that's sad
  118. Crazy is now Away.
  119. Crazy is now Away.
  120. 6:36 PM - Crazy: So then I guess we're both shitty trolls
  121. 6:37 PM - Neon: no
  122. 6:37 PM - Neon: I can hold my own against most
  123. 6:37 PM - Neon: but you're a shitty fat kid for sure
  124. 6:38 PM - Crazy: Mhm. Isn't that the third time we've talked about me being fat? Ye, it ginormous...
  125. 6:38 PM - Crazy: I have to have help to use the bathroom
  126. 6:38 PM - Neon: well you are fat
  127. 6:39 PM - Crazy: 4th?
  128. 6:39 PM - Neon: yeah
  129. 6:39 PM - Crazy: Okay
  130. 6:39 PM - Crazy: So yea...
  131. 6:39 PM - Neon: remove me now
  132. 6:39 PM - Crazy: Why can't you? Too fat? Hahaha
  133. 6:40 PM - Neon: lazy
  134. 6:40 PM - Crazy: Oh, sorry. My mistake
  135. 6:40 PM - Neon: so yeah
  136. 6:40 PM - Neon: remove me fat kid
  137. 6:40 PM - Neon: inb4 "5th"
  138. 6:40 PM - Crazy: No haha. I guess well be friends forever :)
  139. 6:41 PM - Neon: guess i'll remove you then
  140. 6:41 PM - Crazy: Cya!
  141. 6:41 PM - Neon: bye fatty
  142. 6:41 PM - Crazy: 6
  143. 6:42 PM - Neon: also,you did get trolled
  144. 6:42 PM - Neon: might want to read over it,you can see how much of a faggot you are
  145. 6:42 PM - Neon: anyways bye
  146. 6:42 PM - Crazy: Cyaaaaa
  147. Crazy is now Offline.
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top