daily pastebin goal
66%
SHARE
TWEET

Untitled

a guest Mar 12th, 2018 738 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. pilot pirx
  2.  
  3. odleciałem jak młody pilot pirx
  4. młody pilot pirx
  5. zarzuciłem milion pix
  6. jednocześnie
  7. obecnie jestem we śnie
  8. twoim
  9. palec na skroni, wiem czego się boisz
  10.  
  11. nie gadam o niczym i nie gadam z nikim
  12. nie mam na nic czasu bo biorę narkotyki
  13. mewra hobbyn to nie hobby
  14. wbij to sobie do głowy i wbij to sobie w odbyt
  15. w mojej głowie to wszystko się odbywa
  16. tylko jak mam was na butach to chodzę po minach
  17. młody pi nie zapomina jak jim carrey i kate winslet
  18. siema przyszłość, siema przyszłem
  19.  
  20. odleciałem jak pilot pirx blabla
  21.  
  22. żyję z głową w chmurach, dlatego tak często pada
  23. krzyczę o pomoc, ale nie pomaga
  24. dałem gaz do dechy, życie to hit and run
  25. biednemu wiatr w oczy, wiec mi sypie piach
  26. moje łzy leczą rany, leczą je u innych
  27. częściej coś strzelam niż mój kupidyn
  28. dla kolegow przyjaciel, dla przyjaciol kolega
  29. wziąłem więcej talerzy niż ojciec bedoesa
  30. Mowia trzymaj sie piotrek, trzymaj sie tam twardo
  31. Trzymam sie trzymam sie za gardlo
  32. To weszlo tak mocno ze juz nie przejdzie
  33. Wsadzam dwa palce i rzygam czlowieczenstwem
  34. /////////////////////////////////////////////////////
  35.  
  36. James joyce
  37.  
  38. życie wyszło z mody ja podążam za trendami
  39. pod nogami kłody, ja się jedną staję
  40. pamiętam wśród oklasków że jestem klęską
  41. młody artysta jak james joyce
  42. z ziomkiem gadam kodem jak james joyce
  43. mapa w głowie jak james joyce
  44. chcę zdechnąć jak james joyce
  45. chcę berło jak james joyce
  46. ludzie mnie nie rozumieją jak james joyce
  47. zapisałem kartek miliard jak james joyce
  48. młody artysta jak james joyce
  49. młody artysta jak james joyce
  50. młody artysta jak james joyce
  51.  
  52. najebany przed snem spamuję na messenger
  53. i pierdolę jakieś smuty jak mark kozelek
  54. Ostatnio znowu zgubilem moje id
  55. i to jak moje życie bo nie mogę się odnaleźć
  56. nie siedzę w komunikacji jak wittgenstein
  57. ale siedzę w busie jak rosa parks
  58. i nic nie przechodzi mi przez głowę
  59. ale jak wrócą duchy, to jestem gotowy
  60. wozisz się z książką w komunikacji miejskiej
  61. ty i twój jj u boku po lewej
  62. ludzie sa chorzy wiec badam ich wzrokiem
  63. ja mam awersję, a ty masz kopie
  64. Zyje jak achilles i mam napiety grafik
  65. Mysle poza pudlem zeby do niego nie trafic
  66. stworzyłem podziemie jak delillo
  67. moja droga na szczyt to ding dong nie pojedziesz tą windą
  68.  
  69. refrenik
  70.  
  71. młody nowy pi to święto
  72. twoja stara ciągnie pęto
  73. ty jesteś gnojem co nie czyta nic
  74. ja czytam hemingwaya
  75. ty słuchasz taco gaya?
  76. nie jestem bogiem i nie jestem samolotem
  77. nie wyskocze z okna bo się boje
  78. straciłem trochę czasu jak proust
  79. teraz idę w stronę swanna zbierać chroust
  80. rozpalę ognisko i będę palił jana
  81. nie będę młodym wilkiem
  82. bo jestem stepowym
  83. gdybym miał więcej kasy to bym kupił lody
  84. //////////////////////////////////////////////////////
  85. slavoj zizek
  86.  
  87. pamięć mięśniowa nadstawia drugi policzek
  88. gonię za śmiercią jak za złotym zniczem
  89. gonię za śmiercią
  90. życie to zygzak a prowadzi mnie zizek
  91. zizek zizek zizezk zizek zizek
  92. zizezk zizezk zizezk zizezk zizek
  93. życie w ascetyzmie jak zizek zizek
  94. zizek zizek zizek zizek
  95.  
  96. Żyję w hibernacji, więc umiem się zachować
  97. zasilam stope bezrobocia jak klapki kubota
  98. Nie gadam z kumplem bo ze mna gada jak z kundlem
  99. Klamstwo ma krotkie nogi probuje na nich biec po sukces
  100. Wszyscy walcza z systemem może pora na tweak
  101. Wpadlem podzielic gre jak split screen
  102. Twoj raper macha lapami jak zizek
  103. Jest jak waldemar kasta bo gada na bicie
  104. Twoi ludzie twardzi prawdziwi ramie przy ramieniu
  105. Moi chlopcy wrazliwi jak skora po goleniu
  106. nie oglądam się za siebie, bo każdy mnie wyręcza
  107. żyję do kolędy i żyję od święta
  108. mam wyjebane w neomarksizm i w neokonserwatyzm
  109. chcę biegać po łące i wąchać kwiaty
  110. mówią wygraj życie, spoko
  111. wygrałem 20 lat temu i nie wiem co zrobic z nagroda
  112.  
  113. zizekzizek
  114.  
  115. Choć przy fokach ładnych udaje niemowę, w myślach robię dwutakt jajami na brodzie im i rzut torba na mordę
  116. Moje życie to cykl nijakich wydarzeń, stad kazda porażkę w nim traktuje jako epifanie
  117. Bo nikt mnie nie lubi chociaz każdy mnie kocha, nie chcą podać mi ręki bo mam egzeme na dłoniach
  118. Jakbym był dupa piłbym w klubach cudze piwo, może w którymś byłby rohypnol i skończyłbym żywot
  119. Wkładam se do ryja chuja diabła i ssę go tak długo aż z armaty tryska siarka, połykam ją
  120. Bo i tak przegrałem kazda otrzymana szanse, stulejarz chce przejąć nade mną kontrole ale ciagle walczę
  121. To nie kingdom come, wiec charyzma zero i zesralem się na starci
  122. /////////////////////////////////////////////////////////////////
  123. Paweł Zarzeczny
  124.  
  125. Paweł zarzeczny rapu
  126. Nie pasujesz mi to pasuj
  127. -=-
  128. -=-
  129. Robie one man show jak pawel zarzeczny
  130. Zrobilem se oszczep z twojej poprzeczki
  131. młody rozporek codziennie zasuwam
  132. Nadszedl czas na lizanie sie po fiutach
  133.  
  134. Slyszalem twoja plyte myslalem ze to podcast
  135. Ludze daja ci metki bo zwracaja po zwrotkach
  136. ona nie ma grilla na zębach więc wrzucam tam mięso
  137. jak pościelę tak się wyśpię a trup ściele się gęsto
  138. młody pi ciężką ręką trzymam lekkie pióro
  139. dają chujowe materiały a potem się prują
  140. utylitarysta by tu wpadł z bombą
  141. pompuj rap kurwo pompuj ponton
  142. nie umiesz poruszyć głową chociaż poprusz głowę
  143. młody pi aseksualny bo się nie pierdolę
  144. w twoich kubkach smakowych rozjebało się ucho
  145. nie umieją na mnie napluć, więc kontemplują
  146. Dam sobie uciąć rękę że jej do tego nie przyłożę
  147. kończę te niemieckie akcje jak mario gomez
  148.  
  149. pawełzarzecznypawełzarzeczny
  150.  
  151. wjeżdżam jak juan mata, wszyscy się sami kładą
  152. raperzy mają uczulenie na psy a swój ogon zjadają
  153. nawet płyta nie mogła cię wytrzymać więc szybko poszła
  154. kopię twoje złoto jakbyś wydał ją w klondike
  155. miałeś więcej przygód z trzynastką niż dr house
  156. jak masz parcie na szkło, to one man one jar
  157. Przywiązuj uwagę do kumpla bo się znów rozpruje
  158. Niech twój producent zamknie mordę bo znów cos sam pluje
  159. rap to mieszanka studencka, a ty jesteś rodzynem
  160. jesteś jak dick van dyke, bo chuj ci na imię
  161. twoja dupa nie dość że flat to minor
  162. nie oddawaj pokłonów, jeszcze ci się przydadzą
  163. Twoje flow nie pokrywa czekow ktore wystawily wersy
  164. Nawet w paczce się łamiesz jak krakersy
  165. Twoje wyciagniecie nog mam na wyciagniecie reki
  166. bo zawsze puszczam całą serię jak netflix
  167. trzymaj gardę, albo trzymaj mi piwo
  168. mewra hobbyn, wpadliśmy odklepać niemożliwe
  169. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  170. steven morrissey
  171.  
  172. Przychodze na dyskusje z kindlem, staram sie nie brac stron
  173. leję wódę na beton, bo alko to moja droga
  174. znajomi biorą gap year, ja biorę gap life
  175. przyniosłem styl jak drzewo do lasu
  176. żyję jak roślina, tylko zielone i igły jak kaktus
  177. mlody kirby
  178. Nie rozpalam tłumu, wyciagneli zapalniczki
  179. Jakby karma wracala to bym trafil do puszki
  180. Dostalem wadliwy los i nie przyjmuja reklamacji w kuzni
  181.  
  182. ponarzekam, wezmę klonazepam
  183. pam pam pam i wszystko juz plynie
  184. piotrek to nic takiego to tylko twoje zycie
  185.  
  186. Mlody robak z dna
  187. W zyciu znajomych jestem pop up ad
  188. młody disaster artist
  189. Moze to moja nowa szauma a moze to jednak autyzm
  190. Za dużo jem i za mało śpię jestem otumaniony, ludzie mysla ze grzeczny
  191. Ona mowi do mnie slonce bo zycie mi wyjebalo w splot sloneczny
  192. Moi chlopcy robia rozpierdol na blokach jak creeper
  193. A ja sobie siedze i spokojnie nie zyje i nikomu nie przeszkadzam
  194. I sobie tutaj wegetuje wiec wez nie przesadzaj
  195. /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  196. Bojack Horseman
  197.  
  198. Mam proznie w sobie, wysysa mnie od srodka
  199. Czuje sie jak bojack
  200. wszystko się odsuwa i nic nie ma końca
  201. Czuje sie jak bojack
  202. Oprócz uwagi, nie możesz nic mi zaoferować
  203. Czuje sie jak bojack
  204. jeśli zrobiłem coś dobrze, to pora posprzątać
  205. Czuje sie jak bojack
  206. czuję się jak bojack, czuję się jak bojack
  207. czuję się jak bojack, czuję się jak bojack
  208. Pliki pliki pliki od liczenia mam lzy w oczach
  209. Nie czuje nic, czuje sie jak bojack
  210.  
  211. Istnieje codziennie, podobno z kazdym dniem jest łatwiej
  212. to mam wierzyć w siebie czy mam wierzyć w prawdę
  213. jak chcesz się z kimś połączyć to pik pik kiepski pomysł
  214. i bujam nogami w biurze rzeczy zagubionych
  215. nic nie uszczęśliwa na stałe więc po co to ciągniesz
  216. Coraz czesciej jestem obojetny zamiast zawiedziony
  217. i słyszałem jak być dobrym i chyba źle to robię
  218. i nawet jakbym stanął na rękach to świat staje na głowie
  219. i to szczęście jest jak banknkot na sznurku
  220. alkohol, presja, głupota, nie kończą mi się wymówki
  221. i ciągle na cos czekam bo statystyka mowi ze cos mnie kiedys spotka
  222. nie wiem co czuć, czuję się jak bojack
  223. ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  224. stanley kubrick
  225. zacznę jak kiedyś zaczął mój ziomek
  226. mam 20 lat kariera stoi otworem
  227. złudnej wyobraźni mojej głowy
  228. na nic w życiu nie jestem gotowy
  229. chciałbym na szwedzkim stole dostać korony
  230. skończę zarabiając szwedzkie korony
  231.  
  232. na koniec sennego dnia oniryczny rapik
  233. teraz w nic nie celuję ale chyba potrafię
  234. teraz w nic nie celuję ale chyba potrafię
  235. teraz nie celuję ale po trafię
  236. młody lunatyk, średni lunatyk, stary lunatyk
  237. przeżyłem życie z zamkniętymi oczami
  238.  
  239. młody pi, lubie wchodzic na bit nickiem
  240. czasem marze ze jestem beatnikiem
  241. na codzień nie żyję, ja i moi koledzy
  242. jedyny raper co spiewa o tym że nic nie przeżył
  243. Robię muzyczke ktora czasem brzmi ladnie
  244. I to jest jak piwnica bo w tym siedzę od zawsze
  245.  
  246. małe pieski i stare trunki
  247. to cię kręci jak stanley kubrick
  248. to cię kręci jak stanley kubrick
  249. Wokol syf i te same głupki
  250. to mój film jak stanley kubrick
  251. to mój film jak stanley kubrick
  252. to mój film jak o wyłącz to
  253.  
  254. wyglądasz pięknie, trochę jak internet
  255. wyglądasz pięknie, wyglądasz jak internet
  256.  
  257. wszyscy wpierdalają nabiał
  258. wszyscy żyją na siłce
  259. Wszyscy chca chodzic w rafach
  260. ja chce tylko gdzies zarzucic kotwice
  261. wychowany w internecie jak w internacie
  262. czuję się jak intern w życiu czuję się jak przynieś kawę
  263. żylismy w biegu wiec moze chodźmy już
  264. puściłem ci strzałkę na apple'a jak robin hood
  265.  
  266. nie chcę różowych okularów i tak jestem daltonistą
  267. czasem się boję że moje okno to moje okno na przyszłość
  268. młody isaac brock młody młody pi
  269. czasem wszystkie okna wyglądaja jak drzwi
  270.  
  271. jeśli ktoś ma świadomość że istnieję
  272. ta świadomość ulegnie samozniszczeniu
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top