SHARE
TWEET

Untitled

a guest Jan 24th, 2020 85 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. 1
  2. 00:00:01,860 --> 00:00:04,860
  3. <i>~Episod Akhir~</i>
  4.  
  5. 2
  6. 00:00:24,380 --> 00:00:26,040
  7. Ambil ni.
  8.  
  9. 3
  10. 00:00:27,480 --> 00:00:31,520
  11. Ia adalah kepunyaan awak. Saya fikir ia lebih baik di kembalikan kepada awak.
  12.  
  13. 4
  14. 00:00:34,460 --> 00:00:36,260
  15. Buku nota Mak awak.
  16.  
  17. 5
  18. 00:00:36,260 --> 00:00:44,330
  19. <i>Kod masa dan Sarikata dibawakan kepada anda<br>oleh The Lunchbox Team @ Viki.</i>
  20.  
  21. 6
  22. 00:00:48,980 --> 00:00:50,660
  23. Mak saya?
  24.  
  25. 7
  26. 00:00:50,660 --> 00:00:54,580
  27. Buku nota ini alasan saya kenapa
  28.  
  29. 8
  30. 00:00:55,680 --> 00:00:57,360
  31. saya mula memasak.
  32.  
  33. 9
  34. 00:01:06,900 --> 00:01:09,520
  35. <i> Lee Hyun Joo </i>
  36.  
  37. 10
  38. 00:01:34,820 --> 00:01:40,160
  39. <i> Buku Itulah yang memberikan saya keselesaan selepas kemalangan itu. </i>
  40.  
  41. 11
  42. 00:01:41,520 --> 00:01:45,000
  43. <i> Kerana saya rindukan dia sangat, saya membacanya </i>
  44.  
  45. 12
  46. 00:01:45,920 --> 00:01:47,780
  47. <i> dan membacanya sekali lagi. </i>
  48.  
  49. 13
  50. 00:01:48,820 --> 00:01:51,140
  51. <i> Kemudian saya mula untuk mengikutinya. </i>
  52.  
  53. 14
  54. 00:01:52,220 --> 00:01:54,840
  55. <i> Dan saya akhirnya dapat mencari kedamaian. </i>
  56.  
  57. 15
  58. 00:02:53,290 --> 00:02:57,730
  59. Potong kubis pada separuh dan lapiskan ia baik dalam kepingan besar.
  60.  
  61. 16
  62. 00:02:59,830 --> 00:03:03,610
  63. Untuk ikan, potong kepala dan ekor kira dan bersihkan daging.
  64.  
  65. 17
  66. 00:03:28,300 --> 00:03:29,700
  67. Cubalah!
  68.  
  69. 18
  70. 00:03:38,890 --> 00:03:41,500
  71. Mengapa? Lazat?
  72.  
  73. 19
  74. 00:03:42,450 --> 00:03:44,440
  75. - Kakak bukan manusia! <br> - Wow!
  76.  
  77. 20
  78. 00:03:44,440 --> 00:03:45,300
  79. Adakah yang lazat?
  80.  
  81. 21
  82. 00:03:45,300 --> 00:03:48,700
  83. Jika kakak manusia, awak perlu tingkatkan lagi. Macam mana awak masih juga tidak boleh dapat berikan perasa dengan betul?
  84.  
  85. 22
  86. 00:03:48,700 --> 00:03:55,000
  87. Jangan sekali-kali memberi makan ini kepada orang lain. Mereka mungkin akan berfikir mereka keracunan.
  88.  
  89. 23
  90. 00:03:55,000 --> 00:03:56,440
  91. Jangan makannya!
  92.  
  93. 24
  94. 00:03:56,440 --> 00:03:58,980
  95. Apa masalah sebenarnya ?
  96.  
  97. 25
  98. 00:03:58,980 --> 00:04:03,220
  99. Dalam buku nota Mak itu hanya menyatakan untuk menambah sedikit gula dan garam.
  100.  
  101. 26
  102. 00:04:03,220 --> 00:04:05,240
  103. Saya perlu tahu berapa banyak yang sedikit tu.
  104.  
  105. 27
  106. 00:04:05,240 --> 00:04:08,120
  107. Kemudian, awak perlu membeli buku masakan seorang baru nak mula memasak.
  108.  
  109. 28
  110. 00:04:08,120 --> 00:04:12,600
  111. <i> Ia akan menyatakan berapa banyak sudu teh perasa untuk di tambah. </i>
  112.  
  113. 29
  114. 00:04:25,060 --> 00:04:26,500
  115. Maafkan saya.
  116.  
  117. 30
  118. 00:04:27,080 --> 00:04:28,020
  119. Ya, Cik?
  120.  
  121. 31
  122. 00:04:28,020 --> 00:04:30,260
  123. Adakah buku masakan yang sesuai untuk yang baru mula memasak?
  124.  
  125. 32
  126. 00:04:30,260 --> 00:04:32,560
  127. Sebentarnya.
  128.  
  129. 33
  130. 00:04:32,560 --> 00:04:34,860
  131. Hmm...
  132.  
  133. 34
  134. 00:04:34,860 --> 00:04:36,960
  135. <i>The Table of FLada</i>
  136.  
  137. 35
  138. 00:04:38,860 --> 00:04:43,100
  139. Ini adalah sebuah buku yang baru diterbitkan dan sangat popular pada hari ini.
  140.  
  141. 36
  142. 00:04:44,760 --> 00:04:48,740
  143. <i> Jika anda membeli hari ini, anda akan mendapat peluang untuk memenangi hadiah juga, Cik. </i>
  144.  
  145. 37
  146. 00:05:21,660 --> 00:05:26,240
  147. <i> Kemudian, bagaimana anda mula memasak? </i>
  148.  
  149. 38
  150. 00:05:26,240 --> 00:05:27,880
  151. <i> Saya mempunyai seorang guru. </i>
  152.  
  153. 39
  154. 00:05:27,880 --> 00:05:30,880
  155. <i> Ah! Adakah mungkin Lee Hyun Joo...? </i>
  156.  
  157. 40
  158. 00:05:30,880 --> 00:05:32,500
  159. <i>Ya. Betul.</i>
  160.  
  161. 41
  162. 00:05:32,500 --> 00:05:36,900
  163. <i> Apa yang akan orang itu katakan jika dia dapat lihatnya sekarang Yeo Gook Dae? </i>
  164.  
  165. 42
  166. 00:05:36,900 --> 00:05:38,960
  167. <i> Dia akan</i>
  168.  
  169. 43
  170. 00:05:38,960 --> 00:05:43,920
  171. <i>memerhati saya dari Syurga. Buku nota yang ditinggalkannya</i>
  172.  
  173. 44
  174. 00:05:43,920 --> 00:05:47,360
  175. <i>membuat saya jadi seorang Chef akhirnya.</i>
  176.  
  177. 45
  178. 00:05:47,360 --> 00:05:48,840
  179. <i>begitu.</i>
  180.  
  181. 46
  182. 00:05:51,120 --> 00:05:55,040
  183. <i>Saya dengar anda sudah pun berpisah dengan teman wanita.</i>
  184.  
  185. 47
  186. 00:05:56,320 --> 00:05:57,920
  187. <i>Saya salah kah?</i>
  188.  
  189. 48
  190. 00:05:58,920 --> 00:06:04,080
  191. <i> Ada seorang wanita saya mesti jumpanya lagi.<br>Walaupun kami telah berpisah, </i>
  192.  
  193. 49
  194. 00:06:04,080 --> 00:06:09,140
  195. <i>kami belum putus lagi.</i>
  196.  
  197. 50
  198. 00:06:11,540 --> 00:06:14,020
  199. <i>Saya berjanji padanya</i>
  200.  
  201. 51
  202. 00:06:17,220 --> 00:06:18,940
  203. <i>yang saya akan menunggunya.</i>
  204.  
  205. 52
  206. 00:06:22,400 --> 00:06:25,380
  207. <i>Di tulis oleh Lee Hyun Joo dan Yeo Goo Dae.</i>
  208.  
  209. 53
  210. 00:06:42,080 --> 00:06:46,180
  211. Makanlah. Ayam restoran ini agak lazat.
  212.  
  213. 54
  214. 00:06:50,780 --> 00:06:52,720
  215. Makan banyak-banyak.
  216.  
  217. 55
  218. 00:06:53,420 --> 00:06:57,700
  219. Ini ayam kegemaran Song Ah.
  220.  
  221. 56
  222. 00:07:02,760 --> 00:07:07,040
  223. Makanlah sikit! Jangan membuat saya malu.
  224.  
  225. 57
  226. 00:07:07,040 --> 00:07:08,160
  227. Baik.
  228.  
  229. 58
  230. 00:07:12,080 --> 00:07:16,220
  231. Song Ah dah beransur baik.
  232.  
  233. 59
  234. 00:07:16,220 --> 00:07:19,320
  235. Saya lega dia dah okay.
  236.  
  237. 60
  238. 00:07:19,320 --> 00:07:24,140
  239. Jika dia tahu saya jumpa awak, saya akan jadi daging mati.
  240.  
  241. 61
  242. 00:07:25,440 --> 00:07:30,070
  243. Apa pun, bila awak nak hubungi kakak saya?
  244.  
  245. 62
  246. 00:07:33,830 --> 00:07:39,030
  247. Saya akan jumpanya nanti.
  248.  
  249. 63
  250. 00:07:46,650 --> 00:07:49,140
  251. Makan dengan selera!
  252.  
  253. 64
  254. 00:07:52,060 --> 00:07:54,380
  255. Apa ini?
  256.  
  257. 65
  258. 00:07:54,380 --> 00:07:56,220
  259. Bebola daging.
  260.  
  261. 66
  262. 00:07:57,020 --> 00:08:01,090
  263. Perlukah kita berhenti bungkus makanan?
  264.  
  265. 67
  266. 00:08:03,880 --> 00:08:07,540
  267. <i>Saya rasa kita patut beli makanan.</i>
  268.  
  269. 68
  270. 00:08:07,540 --> 00:08:09,400
  271. Tolong benarkan kamu hidup.
  272.  
  273. 69
  274. 00:08:09,400 --> 00:08:12,280
  275. Walaupun ia kelihatan sebegitu, rasanya okay!
  276.  
  277. 70
  278. 00:08:17,440 --> 00:08:19,130
  279. Ya, Saya Park Song Ah.
  280.  
  281. 71
  282. 00:08:19,130 --> 00:08:21,890
  283. <i>Cik Song Ah, ini Pemasaran Yuna.</i>
  284.  
  285. 72
  286. 00:08:21,890 --> 00:08:22,450
  287. Maaf?
  288.  
  289. 73
  290. 00:08:22,450 --> 00:08:26,730
  291. <i> Ada satu majlis hadiah malam malam ini, dan saya telepon untuk mengesahkan kehadiran cik. </i>
  292.  
  293. 74
  294. 00:08:26,730 --> 00:08:30,090
  295. <i>"The Table of FLada", penulis buku dan perjumpaan peminat.</i>
  296.  
  297. 75
  298. 00:08:30,090 --> 00:08:33,190
  299. <i> Kami beritahu cik melalui teks mesej. Adakah cik tidak menerimanya? </i>
  300.  
  301. 76
  302. 00:08:38,430 --> 00:08:40,170
  303. <i>Park Song Ah</i>
  304.  
  305. 77
  306. 00:08:46,910 --> 00:08:54,780
  307. ♫ <i> Ia hanya perpisahan, bila ia berlalu </i> ♫
  308.  
  309. 78
  310. 00:08:54,780 --> 00:09:00,700
  311. ♫ <i> Ia cuma kesakitan, jika kamu menanggungnya</i> ♫
  312.  
  313. 79
  314. 00:09:00,700 --> 00:09:03,360
  315. <i>Dengar sini, Park Song Ah.</i>
  316.  
  317. 80
  318. 00:09:03,360 --> 00:09:07,320
  319. <i>Masa saya</i>
  320.  
  321. 81
  322. 00:09:07,320 --> 00:09:10,920
  323. <i>berhenti disini hari ini.</i>
  324.  
  325. 82
  326. 00:09:10,920 --> 00:09:13,780
  327. <i>jadi,</i>
  328.  
  329. 83
  330. 00:09:13,780 --> 00:09:16,230
  331. <i>jangan pergi terlalu jauh.</i>
  332.  
  333. 84
  334. 00:09:17,210 --> 00:09:24,960
  335. ♫ <i> Kerana kenangan mu dan jejak mu</i> ♫
  336.  
  337. 85
  338. 00:09:24,960 --> 00:09:31,920
  339. <i> Ini bukan salah kamu</i>
  340.  
  341. 86
  342. 00:09:31,920 --> 00:09:39,500
  343. ♫ <i> Siapakah kamu kepada ku sebenarnya?<br>Cuma apakah itu cinta? </i> ♫
  344.  
  345. 87
  346. 00:09:39,500 --> 00:09:46,980
  347. ♫ <i>Ia membuat nafas ku sesak dan jadi gila </i> ♫
  348.  
  349. 88
  350. 00:09:46,980 --> 00:09:51,900
  351. ♫ <i> Siapa yang berkata </i> ♫
  352.  
  353. 89
  354. 00:09:51,900 --> 00:09:54,900
  355. - Tinggalkannya. <br> - Okay. <br> ♫ <i>Semuanya akan baik-baik saja jika masa berlalu </i> ♫
  356.  
  357. 90
  358. 00:09:54,900 --> 00:10:02,440
  359. ♫ <i>siapa yang kata masa boleh melupakannya? </i> ♫
  360.  
  361. 91
  362. 00:10:30,330 --> 00:10:32,480
  363. Awak mesti dah menjangkakannya.
  364.  
  365. 92
  366. 00:10:33,980 --> 00:10:38,340
  367. Mungkin Song Ah perlukan lebih masa.
  368.  
  369. 93
  370. 00:10:47,980 --> 00:10:51,120
  371. Apa yang awak boleh buat hanya menunggu
  372.  
  373. 94
  374. 00:10:52,800 --> 00:10:55,220
  375. dan biar takdir menentukan.
  376.  
  377. 95
  378. 00:10:58,100 --> 00:11:03,020
  379. Jika terlalu banyak masa berlalu, ia kelihatan seperti segala-galanya akan hilang.
  380.  
  381. 96
  382. 00:11:03,880 --> 00:11:05,500
  383. Apa yang akan?
  384.  
  385. 97
  386. 00:11:07,440 --> 00:11:12,220
  387. Waktu Song Ah dan saya habiskan mencintai satu sama lain.
  388.  
  389. 98
  390. 00:11:13,320 --> 00:11:16,140
  391. Jika kami tak ingat
  392.  
  393. 99
  394. 00:11:16,140 --> 00:11:19,820
  395. waktu-waktu kami luangkan bersama, ianya akan hilang.
  396.  
  397. 100
  398. 00:11:22,920 --> 00:11:25,040
  399. Saya takut ia akan hilang.
  400.  
  401. 101
  402. 00:11:25,700 --> 00:11:27,360
  403. Itu menyedihkan.
  404.  
  405. 102
  406. 00:11:27,360 --> 00:11:28,500
  407. Gook Dae.
  408.  
  409. 103
  410. 00:11:28,500 --> 00:11:30,480
  411. Saya rindu dia...
  412.  
  413. 104
  414. 00:11:34,760 --> 00:11:37,120
  415. Sangat-sangat.
  416.  
  417. 105
  418. 00:12:15,990 --> 00:12:20,020
  419. <i>Park Song Ah</i>
  420.  
  421. 106
  422. 00:12:54,150 --> 00:12:55,720
  423. Selamat datang.
  424.  
  425. 107
  426. 00:13:05,440 --> 00:13:09,520
  427. Sila duduk. Ini tempat duduk awak.
  428.  
  429. 108
  430. 00:13:22,370 --> 00:13:24,300
  431. Terima kasih sebab datang.
  432.  
  433. 109
  434. 00:13:27,720 --> 00:13:31,160
  435. Awak dah lama tunggu?
  436.  
  437. 110
  438. 00:13:31,160 --> 00:13:33,450
  439. Ia tak mengapa kerana awak datang.
  440.  
  441. 111
  442. 00:13:34,410 --> 00:13:38,260
  443. Jadi, saya akan masak untuk awak.
  444.  
  445. 112
  446. 00:13:39,320 --> 00:13:45,690
  447. Jika awak makan dan merasakannya sedap,<br>boleh awak senyum untuk saya seperti masa lalu?
  448.  
  449. 113
  450. 00:13:46,950 --> 00:13:52,030
  451. <i>Terima kasih kepada semua Lunchbox Team @ Viki</i>
  452.  
  453. 114
  454. 00:13:52,030 --> 00:13:57,060
  455. <i>Terima kasih kepada Channel Manager : gabykimjung</i>
  456.  
  457. 115
  458. 00:13:57,060 --> 00:14:02,020
  459. <i>Terima kasih kepada Moderators: pilar_velasquez, AmyPun, mirna023_316, joysprite, gpark6642, leenlee91 </i>
  460.  
  461. 116
  462. 00:14:02,020 --> 00:14:07,040
  463. <i> Terima kasih kepada Semua Moderator Bahasa dan<br>usaha Sarikata mereka</i>
  464.  
  465. 117
  466. 00:14:07,040 --> 00:14:12,120
  467. <i>Terima kasih kepada segmenters: kitty100 (Chief), AmyPun, dudie, Robertases, pilar_velasquez, pinocchiokat </i>
  468.  
  469. 118
  470. 00:14:12,120 --> 00:14:17,060
  471. <i>Terima kasih kepada English Translators: </i>ilkd11, leenlee91, smilegainkim, sune1004, sera19_27, imchronix, deehudgens94, yeana_lee
  472.  
  473. 119
  474. 00:14:17,060 --> 00:14:22,070
  475. <i>Terima kasih kepada English Editors: joysprite (Chief), mirna023_316</i>
  476.  
  477. 120
  478. 00:14:22,070 --> 00:14:27,130
  479. <i>Terima kasih kepada Korean to English Translation Editors:<br> leenlee91, gpark6642</i>
  480.  
  481. 121
  482. 00:14:27,130 --> 00:14:32,030
  483. <i>Terima kasih kepada Cover Page Designer: ursuulee</i>
  484.  
  485. 122
  486. 00:14:32,030 --> 00:14:38,400
  487. <i> Untuk penonton dan pengikut kami, kerana minat yang berterusan dan sokongan, terima kasih banyak! </i>
  488.  
  489. 123
  490. 00:14:38,400 --> 00:14:45,970
  491. <i>Kod masa dan Sarikata dibawakan kepada anda<br>oleh The Lunchbox Team @ Viki.</i>
  492.  
  493. 124
  494. 00:14:51,470 --> 00:14:54,030
  495. <i>Anak-anak, mari makan!</i>
  496.  
  497. 125
  498. 00:15:00,140 --> 00:15:03,130
  499. <i>Kamu nak cuba ini? CUba sedikit.</i>
  500.  
  501. 126
  502. 00:15:06,930 --> 00:15:09,110
  503. <i>sedap?</i>
  504.  
  505. 127
  506. 00:15:09,110 --> 00:15:11,310
  507. <i>Ah!</i>
  508.  
  509. 128
  510. 00:15:12,400 --> 00:15:14,850
  511. <i>Sedapnya.</i>
  512.  
  513. 129
  514. 00:15:20,720 --> 00:15:22,740
  515. Adakah anda berpuas hati?
  516.  
  517. 130
  518. 00:15:24,170 --> 00:15:25,950
  519. Ia sedap.
  520.  
  521. 131
  522. 00:15:27,140 --> 00:15:29,540
  523. Kemahiran awak adalah sama.
  524.  
  525. 132
  526. 00:15:30,990 --> 00:15:35,930
  527. Apa khabar hari ini? Adakah awak baik-baik saja?
  528.  
  529. 133
  530. 00:15:37,900 --> 00:15:39,600
  531. Adakah kamu gembira?
  532.  
  533. 134
  534. 00:15:41,060 --> 00:15:46,460
  535. <i> Jika seseorang bertanyakan saya sama ada saya gembira sekarang, </i>
  536.  
  537. 135
  538. 00:15:46,460 --> 00:15:49,640
  539. <i> akan saya dapat membalas dengan yakin </i>
  540.  
  541. 136
  542. 00:15:49,640 --> 00:15:52,600
  543. <i> bahawa saya gembira? </i>
  544.  
  545. 137
  546. 00:15:53,980 --> 00:15:59,950
  547. <i> Perkataan yang menunjukkan keseluruhan hidup awak, itu ada keberatan yang sangat ketara. </i>
  548.  
  549. 138
  550. 00:15:59,950 --> 00:16:03,910
  551. <i> dalam kelajuan dan dengan apa nada suara, </i>
  552.  
  553. 139
  554. 00:16:03,910 --> 00:16:06,370
  555. <i> dengan apa jua cara yang harus saya beritahu dia? </i>
  556.  
  557. 140
  558. 00:16:08,020 --> 00:16:10,160
  559. Bagaimana rupa saya?
  560.  
  561. 141
  562. 00:16:15,440 --> 00:16:17,570
  563. Saya harap awak gembira.
  564.  
  565. 142
  566. 00:16:22,070 --> 00:16:24,350
  567. Saya akan buat awak bahgia.
  568.  
  569. 143
  570. 00:16:25,790 --> 00:16:28,950
  571. Awak tanya jika keraguan hadir kerana masa lalu,
  572.  
  573. 144
  574. 00:16:30,430 --> 00:16:33,000
  575. adakah benar-benar akan menjadi masa lalu?
  576.  
  577. 145
  578. 00:16:33,900 --> 00:16:36,780
  579. Walaupun awk kembali berada di depan saya seperti ini,
  580.  
  581. 146
  582. 00:16:38,250 --> 00:16:43,340
  583. adakah saya masih seorang lelaki dari masa lalu awak?
  584.  
  585. 147
  586. 00:16:47,470 --> 00:16:53,820
  587. Adakah anda akan baik-baik saja dengan saya yang seperti ini?
  588.  
  589. 148
  590. 00:16:53,820 --> 00:17:00,890
  591. ♫ <i>Bila saya fikirkanmu, Aku gembira </i> ♫
  592.  
  593. 149
  594. 00:17:00,890 --> 00:17:08,120
  595. ♫ <i> Kamulah cinta hatiku, kamulah cinta terakhir ku</i> ♫
  596.  
  597. 150
  598. 00:17:08,120 --> 00:17:15,880
  599. ♫ <i> Kamulah satu-satunya orang yang membuat ku bermimpi </i> ♫
  600.  
  601. 151
  602. 00:17:15,880 --> 00:17:19,270
  603. ♫ <i> Kaulah malaikat ku </i> ♫
  604.  
  605. 152
  606. 00:17:19,270 --> 00:17:21,700
  607. Saya akan katakan dengan ikhlas.
  608.  
  609. 153
  610. 00:17:22,710 --> 00:17:30,050
  611. Saya suka awak yang ada di hadapan saya sekarang.
  612.  
  613. 154
  614. 00:17:31,990 --> 00:17:37,170
  615. Jika awak juga rasa seperti saya, pegang tangan saya.
  616.  
  617. 155
  618. 00:17:37,170 --> 00:17:44,430
  619. ♫ <i> Daku berikan kamu semua cinta ku</i> ♫
  620.  
  621. 156
  622. 00:17:44,430 --> 00:17:51,950
  623. ♫ <i> Daku berjanji kepada mu, daku tidak akan berubah </i> ♫
  624.  
  625. 157
  626. 00:17:51,950 --> 00:17:58,220
  627. ♫ <i> Setiap hari ku akan dipihak mu dan memeluk mu</i> ♫
  628.  
  629. 158
  630. 00:17:58,220 --> 00:18:05,470
  631. ♫ <i> Ku cinta mu, air mata yang mengalir </i> ♫
  632.  
  633. 159
  634. 00:18:05,470 --> 00:18:12,640
  635. ♫ <i>Bila ku fikirkan tentang mu, daku gembira </i> ♫
  636.  
  637. 160
  638. 00:18:12,640 --> 00:18:19,810
  639. ♫ <i> Kaulah cinta hatiku, kaulah cinta terakhir ku</i> ♫
  640.  
  641. 161
  642. 00:18:19,810 --> 00:18:27,410
  643. ♫ <i>Kaulah satu-satunya orang yang buat ku bermimpi </i> ♫
  644.  
  645. 162
  646. 00:18:27,410 --> 00:18:31,980
  647. ♫ <i>Kaulah malaikat ku </i> ♫
  648.  
  649. 163
  650. 00:18:36,930 --> 00:18:41,170
  651. ♫ <i> Saya ingin mencintaimu </i> ♫
  652.  
  653. 164
  654. 00:18:41,170 --> 00:18:45,000
  655. ♫ <i> Saya sentiasa mahu melihat kamu</i> ♫
  656.  
  657. 165
  658. 00:18:45,000 --> 00:18:48,090
  659. ♫ <i> Dengan pandangan ini, dengan hati ini </i> ♫
  660.  
  661. 166
  662. 00:18:48,090 --> 00:18:49,760
  663. <i> Seseorang berkata. </i>
  664.  
  665. 167
  666. 00:18:49,760 --> 00:18:54,720
  667. <i> Yang bekalan makan tengah hari adalah hidup yang penuh dengan rasa ingin tahu dan keseronokan. </i>
  668.  
  669. 168
  670. 00:18:54,720 --> 00:18:57,800
  671. <i> Mestikah kita perlu membukanya untuk tahu? </i>
  672.  
  673. 169
  674. 00:18:57,800 --> 00:19:01,920
  675. <i>Orang yang ditakdirkan untuk saya muncul dari bekalan makanan saya. </i>
  676.  
  677. 170
  678. 00:19:02,740 --> 00:19:05,600
  679. Ia nampak seap!
  680.  
  681. 171
  682. 00:19:07,740 --> 00:19:09,650
  683. - Ah, itu...<br>- Cuma terimanya!.
  684.  
  685. 172
  686. 00:19:09,650 --> 00:19:11,960
  687. Kamu betul-betul hebat!
  688.  
  689. 173
  690. 00:19:11,960 --> 00:19:16,640
  691. <i> Jika di dalam bekalan makan tengah hari mereka, lampu hijau berkelip... </i>
  692.  
  693. 174
  694. 00:19:16,640 --> 00:19:19,820
  695. <i> Wow... </i>
  696.  
  697. 175
  698. 00:19:19,820 --> 00:19:21,920
  699. <i> Woah! </i>
  700.  
  701. 176
  702. 00:19:23,880 --> 00:19:28,410
  703. Adik ipar Song Joo?
  704.  
  705. 177
  706. 00:19:28,410 --> 00:19:32,890
  707. <i> Dalam bekalan makan tengah hari seseorang, kegembiraan yang tidak dijangka. </i>
  708.  
  709. 178
  710. 00:19:32,890 --> 00:19:35,780
  711. Oh tuhan ku! Oh tuhan ku!
  712.  
  713. 179
  714. 00:19:35,780 --> 00:19:37,160
  715. <i>FLada</i>
  716.  
  717. 180
  718. 00:19:37,160 --> 00:19:39,850
  719. Lepas ni saya nak pergi dan bawa ini kepada Pengurus Joo.
  720.  
  721. 181
  722. 00:19:39,850 --> 00:19:42,770
  723. Unni! Saya yang paling muda, jadi saya perlu bawakannya sebaliknya.
  724.  
  725. 182
  726. 00:19:42,770 --> 00:19:44,440
  727. Tidak, awak telah melakukan ini banyak kali, bukan? Saya akan melakukannya.
  728.  
  729. 183
  730. 00:19:44,440 --> 00:19:46,930
  731. - Saya akan melakukannya! <br> - Saya akan melakukannya!
  732.  
  733. 184
  734. 00:19:46,930 --> 00:19:51,300
  735. <i> Bagi mereka, bekalan makan tengah hari adalah kemahiran (cara) untuk "letakkan pemikat pada" (seseorang). </i>
  736.  
  737. 185
  738. 00:19:51,300 --> 00:19:54,780
  739. Yang dah sejuk pun ada hak juga<br>(yang tua juga ada hak untuk buatnya dahulu dari yang muda)
  740.  
  741. 186
  742. 00:19:54,780 --> 00:19:57,630
  743. ♫ <i> Saya ingin mencintaimu </i> ♫
  744.  
  745. 187
  746. 00:19:57,630 --> 00:20:00,440
  747. Pengurus! Bekalan makan tengah hari untuk encik...
  748.  
  749. 188
  750. 00:20:02,590 --> 00:20:04,740
  751. ♫ <i> Dengan pandangan ini </i> ♫
  752.  
  753. 189
  754. 00:20:04,740 --> 00:20:07,320
  755. <i> Ada juga lelaki yang tidak dapat mencari erti bekalan makan tengah hari. </i>
  756.  
  757. 190
  758. 00:20:07,320 --> 00:20:08,860
  759. Adakah kamu ingin beberapa?
  760.  
  761. 191
  762. 00:20:08,860 --> 00:20:12,350
  763. ♫ <i> Bolehkah kamu peluk saya yang seperti ini sekali lagi? </i> ♫
  764.  
  765. 192
  766. 00:20:12,350 --> 00:20:18,130
  767. <i> Dan ada wanita yang masih mencari maknanya. </i>
  768.  
  769. 193
  770. 00:20:18,130 --> 00:20:20,380
  771. <i>Flada</i>
  772.  
  773. 194
  774. 00:20:20,380 --> 00:20:24,180
  775. ♫ <i> Bolehkah kamu memeluk ku, </i> ♫
  776.  
  777. 195
  778. 00:20:24,180 --> 00:20:27,860
  779. Makanan laut...
  780.  
  781. 196
  782. 00:20:36,960 --> 00:20:38,560
  783. Awak lapar?
  784.  
  785. 197
  786. 00:20:39,580 --> 00:20:41,780
  787. Tak!
  788.  
  789. 198
  790. 00:20:41,780 --> 00:20:44,640
  791. Saya laparlah.
  792.  
  793. 199
  794. 00:20:44,640 --> 00:20:47,820
  795. Jadi saya akan makan bersama-sama kamu karena kamu.
  796.  
  797. 200
  798. 00:20:47,820 --> 00:20:49,980
  799. Okay!
  800.  
  801. 201
  802. 00:20:54,300 --> 00:20:59,690
  803. Jadi, saya akan mengambil pesanan awak. Apa yang awak suka?
  804.  
  805. 202
  806. 00:21:07,530 --> 00:21:11,360
  807. Saya pesan awak.<br>(I Order You)
  808.  
  809. 203
  810. 00:21:27,620 --> 00:21:31,560
  811. ♫ <i> wajah dan nama mu </i> ♫
  812.  
  813. 204
  814. 00:21:31,560 --> 00:21:35,430
  815. ♫ <i> cerita mu dan semua hari-hari saya yang berlalu </i> ♫
  816.  
  817. 205
  818. 00:21:35,430 --> 00:21:39,360
  819. ♫ <i> Walaupun ia kelihatan seperti cinta menjadi kenyataan </i> ♫
  820.  
  821. 206
  822. 00:21:39,360 --> 00:21:43,450
  823. ♫ <i> Satu-satunya perkara yang tinggal bagi saya sekarang adalah perpisahan </i> ♫
  824.  
  825. 207
  826. 00:21:43,450 --> 00:21:48,010
  827. ♫ <i> Saya tidak memberitahu mu saya suka kamu</i> ♫
  828.  
  829. 208
  830. 00:21:48,010 --> 00:21:51,340
  831. ♫ <i> Walaupun saya menyesal sekarang </i> ♫
  832.  
  833. 209
  834. 00:21:51,340 --> 00:21:58,840
  835. ♫ <i> Ianya dikatakan terlambat, selepas pengakuan </i> ♫
  836.  
  837. 210
  838. 00:21:58,840 --> 00:22:02,790
  839. ♫ <i> wajah dan nama mu</i> ♫
  840.  
  841. 211
  842. 00:22:02,790 --> 00:22:06,710
  843. ♫ <i> cerita mu dan semua hari-hari saya yang berlalu </i> ♫
  844.  
  845. 212
  846. 00:22:06,710 --> 00:22:10,690
  847. ♫ <i> Walaupun ia kelihatan seperti cinta menjadi kenyataan </i> ♫
  848.  
  849. 213
  850. 00:22:10,690 --> 00:22:15,790
  851. ♫ <i> Satu-satunya perkara yang tinggal bagi saya sekarang adalah perpisahan </i> ♫
  852.  
  853. 214
  854. 00:22:30,280 --> 00:22:34,820
  855. ♫ <i> Saya tidak memberitahu mu saya suka mu </i> ♫
  856.  
  857. 215
  858. 00:22:34,820 --> 00:22:39,210
  859. ♫ <i> Walaupun saya menyesal sekarang </i> ♫
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
Top