daily pastebin goal
11%
SHARE
TWEET

Untitled

a guest Apr 20th, 2018 59 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. Game 1
  2. Dyedwings: do not push solo
  3. Dyedwings: as an adc
  4. Dyedwings: how are you two duo
  5. Dyedwings: nice ult kindred
  6. Dyedwings: and our sivir
  7. Dyedwings: is solo
  8. Dyedwings: botlane
  9. Dyedwings: LOL
  10. Dyedwings: why are you all sooo bad
  11. Dyedwings: its sooo unfortunate
  12. Dyedwings: big brain
  13. Dyedwings: big brraaain
  14. Dyedwings: get me out
  15. Dyedwings: im done
  16. Dyedwings: playing with u 4
  17. Dyedwings: i was done
  18. Dyedwings: when im 6/0 in lane
  19. Dyedwings: and you are all feeding
  20. Dyedwings: i cant carry trash
  21. Dyedwings: nice cs
  22. Dyedwings: are u just afk in lane
  23. Dyedwings: ??
  24. Dyedwings: 59 cs
  25. Dyedwings: LOL
  26. Dyedwings: gg
  27. Dyedwings: ur SOOOO FUCKING TRASH
  28. Dyedwings: god damn u digusting weed fucking 420 smoke hahaha
  29. Dyedwings: trash
  30. Dyedwings: im so 420
  31. Dyedwings: im so cool and edgyy hahaha
  32. Dyedwings: ur a disgusting
  33. Dyedwings: filthy duo
  34. Dyedwings: why are u in my game
  35. Dyedwings: WHY
  36. Dyedwings: why does anyone
  37. Dyedwings: have to suffer
  38. Dyedwings: from this sivir and janna
  39. Dyedwings: literally
  40. Dyedwings: my team is amazing
  41. Dyedwings: gg 1v5
  42. Dyedwings: yeah they don't know how to dodge
  43. Dyedwings: i could care less what you click
  44. Dyedwings: hence the 1v5 reference
  45. Dyedwings: just end and report sivir plz
  46. Game 2
  47. Dyedwings: overstay
  48. Dyedwings: stop talking
  49. Dyedwings: god can u possibly not be so bad
  50. Dyedwings: how many fucking retards can we count
  51. Dyedwings: WOOOW
  52. Dyedwings: 3 retards
  53. Dyedwings: shut ur fucking mouth kid
  54. Dyedwings: varus
  55. Dyedwings: use brain
  56. Dyedwings: for once in ur god forsaken life
  57. Dyedwings: wtf are u doing
  58. Dyedwings: can u do fucking anything
  59. Dyedwings: get me out
  60. Dyedwings: ur all fucking shit
  61. Dyedwings: get fucked.
  62. Dyedwings: I DONT KNOW HOW TO USE MY SDUMMONERS
  63. Dyedwings: IM SO SILVER BORDER
  64. Dyedwings: HEHEHE HAHHA
  65. Dyedwings: IM 1/9 I LOVE THIS GAME
  66. Dyedwings: IM SO GOOD
  67. Dyedwings: IM 1/10 IM SO GOOD
  68. Dyedwings: DOG SHIT
  69. Dyedwings: DOOOGGG SHIIT
  70. Dyedwings: he cant move
  71. Dyedwings: if u click r btw
  72. Dyedwings: you gorilla
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
Pastebin PRO 'AUTUMN SPECIAL'!
Get 40% OFF Pastebin PRO accounts!
 
Top