SHARE
TWEET

Saparisy / A Username

a guest Oct 22nd, 2019 241 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. A usernameLast Sunday at 03:43
  2. No it was a mistake
  3.  
  4. đź’€SpookieLast Sunday at 03:43
  5. HOW
  6.  
  7. A usernameLast Sunday at 03:43
  8. I wanted to add the guy not you
  9.  
  10. đź’€SpookieLast Sunday at 03:44
  11. LOL
  12. we're not even in a server together?
  13.  
  14. A usernameLast Sunday at 03:44
  15. I just left the Olympus server
  16.  
  17. đź’€SpookieLast Sunday at 03:44
  18. Ohhh!
  19. Who did you want to add?
  20.  
  21. A usernameLast Sunday at 03:45
  22. Regardless
  23. Reg*
  24. WTF
  25.  
  26. đź’€SpookieLast Sunday at 03:45
  27. :owo:
  28. Are you having a stroke?
  29.  
  30. A usernameLast Sunday at 03:45
  31. I am but in another way
  32. Mic drop
  33.  
  34. đź’€SpookieLast Sunday at 03:45
  35. big blush gamer
  36.  
  37. A usernameLast Sunday at 03:46
  38. You asked
  39. Anyways enjoying classic? If I recall you're new right
  40.  
  41. đź’€SpookieLast Sunday at 04:18
  42. I kind of am?
  43. I am not enjoying the dungeons as much as FF14 dungeons...
  44.  
  45. A usernameLast Sunday at 04:23
  46. I can agree FF14 had better dungeons but I feel line ff14 had a bit more toxicity also quick question
  47. I need help my back is in pain it's not center center but like slightly more up
  48. Where u cant spin to pop it's in that one spot u cant pop
  49.  
  50. đź’€SpookieLast Sunday at 04:24
  51. Have you tried hunching your shoulders
  52. like pulling the muscles there by doing it
  53.  
  54. A usernameLast Sunday at 04:25
  55. By god you're a fucking genius
  56. Thanks to you I can now sleep
  57.  
  58. đź’€SpookieLast Sunday at 04:26
  59. Galaxy brain
  60.  
  61. A usernameLast Sunday at 04:27
  62. Also how tf did u get in Olympus under lvl 60?
  63. 1million IQ
  64.  
  65. đź’€SpookieLast Sunday at 04:27
  66. All my friends are in it so they're levelling me
  67.  
  68. A usernameLast Sunday at 04:27
  69. Nice :) good shit
  70. What class did you make?
  71.  
  72. đź’€SpookieLast Sunday at 04:30
  73. Priest, hah.
  74.  
  75. A usernameLast Sunday at 04:30
  76. Heal slut?
  77. Or emo goth kid who goes shadow
  78.  
  79. A usernameLast Sunday at 04:37
  80. Anyways I'm tired in going to sleep good night
  81.  
  82. đź’€SpookieLast Sunday at 04:39
  83. Sorry! I was tabbed into the game
  84. I am healslut main obv
  85. Good night! I hope your back feels better.
  86.  
  87. A usernameLast Sunday at 04:39
  88. Okay before I sleep
  89. I gotta know,
  90. Dps dom or tank dom?
  91.  
  92. đź’€SpookieLast Sunday at 04:40
  93. Tank dom
  94. what kind of question is that.
  95. DPS's are switches.
  96.  
  97. A usernameLast Sunday at 04:40
  98. I met one who was into dps dom
  99. Are u in need of a tank dom?
  100.  
  101. đź’€SpookieLast Sunday at 04:40
  102. In WoW?
  103.  
  104. A usernameLast Sunday at 04:41
  105. Yea
  106.  
  107. đź’€SpookieLast Sunday at 04:41
  108. :AShihi:
  109. I'm not sure if I'll be a worthy pocket yet, even.
  110.  
  111. A usernameLast Sunday at 04:41
  112. Well I'll power lvl a warrior to tank
  113. But don't worry every time you fuck up I'll have a few punishments lined up
  114. Or if u do good I got u as well
  115.  
  116. đź’€SpookieLast Sunday at 04:43
  117. Honestly a big kink, hah.
  118.  
  119. A usernameLast Sunday at 04:43
  120. Honestly same
  121. Havent had a heal slut in a while
  122. Question is
  123. Do u have toys? Like love sense the one with the controllable vibrator
  124. Those are always fun
  125.  
  126. đź’€SpookieLast Sunday at 04:50
  127. You're a little out of pocket, aren't you?
  128.  
  129. A usernameLast Sunday at 04:52
  130. Perhaps, I've been in need of a good pocket tho
  131.  
  132. đź’€SpookieLast Sunday at 04:52
  133. You should look for someone level60.
  134.  
  135. A usernameLast Sunday at 04:53
  136. I could but where the fun in that? I'm sure when someone is lvl 60 they already have someone so wouldnt you agree a newer one without a tank dom would be alot more better.
  137.  
  138. đź’€SpookieLast Sunday at 04:54
  139. Pffft- Usually in that scenario, you'd be funding the hell out of the healer you're grooming.
  140.  
  141. A usernameLast Sunday at 04:55
  142. I know
  143. Grooming takes time and effort but the results should be far more satisfying than a random lvl 60 who hops around
  144.  
  145. đź’€SpookieLast Sunday at 04:55
  146. That's a fair statement.
  147.  
  148. A usernameLast Sunday at 04:56
  149. Question is are u against the idea of getting a new tank dom u just met? Or are you going to keep waiting
  150. Since I genuinely do not have a life aside from work
  151.  
  152. đź’€SpookieLast Sunday at 04:57
  153. Keep waiting, gauge skill level, compatible playstyles, compatible personalities.
  154.  
  155. A usernameLast Sunday at 04:58
  156. Very fair statement
  157.  
  158. đź’€SpookieLast Sunday at 04:58
  159. Shame you're not in the guild anymore; it would be much easier to assess said traits.
  160.  
  161. A usernameLast Sunday at 04:58
  162. I was in olympus 3
  163.  
  164. đź’€SpookieLast Sunday at 04:58
  165. Why'd you leave?
  166.  
  167. A usernameLast Sunday at 04:58
  168. Just some drama with officers
  169. Incompetents
  170.  
  171. đź’€SpookieLast Sunday at 04:59
  172. mmh, a couple of my friends are the officers.
  173. :ouf:
  174.  
  175. A usernameLast Sunday at 04:59
  176. Theres 2
  177. Who stood out
  178. But the majority were good in my eyes
  179.  
  180. đź’€SpookieLast Sunday at 05:00
  181. So you left because of two?
  182.  
  183. A usernameLast Sunday at 05:00
  184. The gm and another I keep forgetting
  185. Well theres another reason more along a person one
  186. Personal*
  187. The two were basically apart of the reason tho so it just seemed right to leave
  188.  
  189. đź’€SpookieLast Sunday at 05:06
  190. May I ask what the personal reason is?
  191.  
  192. A usernameLast Sunday at 05:06
  193. A fight with a good friend I had
  194. I know it seems silly but yea it is what it is
  195.  
  196. đź’€SpookieLast Sunday at 05:07
  197. Understandable.
  198.  
  199. A usernameLast Sunday at 05:08
  200. Yea he want my pali healer ;-;
  201. Was*
  202. Wait I just realized that seemed a little gay lol.
  203.  
  204. đź’€SpookieLast Sunday at 05:11
  205. Nah.
  206. What's your username in game? owo
  207.  
  208. A usernameLast Sunday at 05:12
  209. I'll be making a new warrior character so gonna name is Saparisy
  210. It*
  211. I'll make it tomorrow since ya know sleepy as hell
  212. Long shot question wanna talk on a call till I pass out
  213.  
  214. đź’€SpookieLast Sunday at 05:13
  215. Hah, unfortunately I am quieting down for the night. u  wu
  216.  
  217. A usernameLast Sunday at 05:13
  218. Haha darn was hoping to kinds trick u into sleeping on a call with me
  219.  
  220. đź’€SpookieLast Sunday at 05:14
  221. Very  sneaky, huh?
  222.  
  223. A usernameLast Sunday at 05:14
  224. Well nothing wrong with doing under hand tactics to get to know you more huh
  225. Talking about games and kinks is fun and all but ya know that's really not a good sub dom sync in my opinion
  226. So could I get your name before I knock out
  227.  
  228. đź’€SpookieLast Sunday at 05:18
  229. Hmm?~
  230. Shouldn't you earn that, Mister man of mystery?
  231.  
  232. A usernameLast Sunday at 05:19
  233. Hmmm, thing is I'm not much of a mystery I'm as open as they come.
  234.  
  235. A usernameLast Sunday at 10:01
  236. Fucking end me I'm so sleepy ;-;
  237.  
  238. A usernameLast Sunday at 21:31
  239. Alright hello again mystery girl
  240.  
  241. đź’€SpookieLast Sunday at 21:32
  242. Hello, hello.
  243.  
  244. A usernameLast Sunday at 21:33
  245. What are you up too?
  246.  
  247. đź’€SpookieLast Sunday at 21:34
  248. Trying to get a DPS reader to work for FF.
  249. How about yourself?
  250.  
  251. A usernameLast Sunday at 21:36
  252. Just getting off work I just crashed on my bed <3
  253.  
  254. đź’€SpookieLast Sunday at 21:37
  255. How was work?
  256.  
  257. A usernameLast Sunday at 21:37
  258. Pretty tiring honestly, it was busier than usual for sundays
  259.  
  260. đź’€SpookieLast Sunday at 21:38
  261. Ohoh? May I ask where you work?
  262.  
  263. A usernameLast Sunday at 21:38
  264. Of course :) I work as a bartender
  265.  
  266. đź’€SpookieLast Sunday at 21:39
  267. Oh! I kind of want to get my smartserve and try bartending, aha.
  268.  
  269. A usernameLast Sunday at 21:40
  270. Its fun! Sometimes SOMETIMES
  271. It was easy to get it honestly
  272. Mine also required me to get serve safe certified as well since theres also a restaurant
  273.  
  274. đź’€SpookieLast Sunday at 21:41
  275. Did you have a background in the hospitality business, perchance?
  276.  
  277. A usernameLast Sunday at 21:41
  278. Part of it
  279. Nope :) it's my 3rd ever job
  280. My first job was a rides operator. 2nd was in fast food
  281.  
  282. đź’€SpookieLast Sunday at 21:43
  283. Rides? Like at an amusement park?
  284. :hmf:
  285.  
  286. A usernameLast Sunday at 21:43
  287. Yea
  288. I was 18 at the time lol. Hbu what do you do for work?
  289.  
  290. đź’€SpookieLast Sunday at 21:46
  291. I'm a spoiled rich kid whose just prepping for her law school apps.
  292.  
  293. A usernameLast Sunday at 21:49
  294. Oh you're gonna be a lawyer huh
  295.  
  296. đź’€SpookieLast Sunday at 21:49
  297. Well, that's the dream.
  298.  
  299. A usernameLast Sunday at 21:49
  300. You're a smart spoiled rich kid
  301.  
  302. đź’€SpookieLast Sunday at 21:50
  303. The worst of the worst.
  304.  
  305. A usernameLast Sunday at 21:50
  306. How about a smart spoiled rich kid who's also spoiled online lol
  307.  
  308. đź’€SpookieLast Sunday at 21:50
  309. Pfff- how do you mean?
  310.  
  311. A usernameLast Sunday at 21:50
  312. Now it's the worst
  313. So what got u into wow?
  314.  
  315. đź’€SpookieLast Sunday at 21:54
  316. Oh oh, you never clarified about being spoiled online?
  317. And my friends, hah.
  318.  
  319. A usernameLast Sunday at 21:56
  320. I've bought stuff for people online before
  321. I'm debating on league or wow
  322. Help me out
  323.  
  324. đź’€SpookieLast Sunday at 22:01
  325. League, always.
  326.  
  327. A usernameLast Sunday at 22:01
  328. Oh u play league!
  329. What rank are u?
  330.  
  331. đź’€SpookieLast Sunday at 22:01
  332. Not that high, sadly.
  333.  
  334. A usernameLast Sunday at 22:02
  335. What rank?
  336. I'm curious
  337. Well I have a acc in every elo aside challenger grandmaster
  338.  
  339. đź’€SpookieLast Sunday at 23:17
  340. I only ever made it to gold 3. Im currently in sliver 2/1?
  341.  
  342. A usernameLast Sunday at 23:23
  343. Oh nice janna main or nami? Or what lol
  344.  
  345. đź’€SpookieLast Sunday at 23:23
  346. Zyra, Ahri, Lux.
  347.  
  348. A usernameLast Sunday at 23:24
  349. I really like zyra
  350. Im a Akali, vi, qiyanna for mid
  351. I got 3 for every lane every role in case I get filled
  352. But mid is my place
  353. Soooo wyd
  354.  
  355. đź’€SpookieLast Sunday at 23:30
  356. My final fantasy roulettes.
  357. How about yourself?
  358.  
  359. A usernameLast Sunday at 23:31
  360. Honestly
  361.  
  362. đź’€SpookieLast Sunday at 23:32
  363. Whenever someone says honestly like that
  364. they're going to say jerking off.
  365. :cryingcat:
  366.  
  367. A usernameLast Sunday at 23:32
  368. Wouldnt say I was I was going to and was gonna talk to you later
  369.  
  370. đź’€SpookieLast Sunday at 23:32
  371. Hah.
  372.  
  373. A usernameLast Sunday at 23:33
  374. Look busy day a man needs it
  375.  
  376. đź’€SpookieLast Sunday at 23:33
  377. Understandable.
  378.  
  379. A usernameLast Sunday at 23:34
  380. Like I doubt youd wanna see so I was gonna give u a heads why I'm going offline for an hour or two
  381.  
  382. đź’€SpookieLast Sunday at 23:35
  383. I mean, you appear offline as is, so I wouldn't have been able to tell, aha.
  384.  
  385. A usernameLast Sunday at 23:36
  386. Wait I do? Lol oh shit
  387.  
  388. đź’€SpookieLast Sunday at 23:36
  389. Working discord is pretty hard, huh?
  390.  
  391. A usernameLast Sunday at 23:37
  392. No I forgot I was appearing offline for like 2 months now
  393.  
  394. đź’€SpookieLast Sunday at 23:37
  395. Why?
  396.  
  397. A usernameLast Sunday at 23:38
  398. I just forgot to switch it back tbh
  399. So talk to you later?
  400.  
  401. đź’€SpookieLast Sunday at 23:41
  402. Mhmh.
  403. o/
  404.  
  405. A usernameLast Sunday at 23:41
  406. Alright talk later :) can I get your name before I brb
  407.  
  408. đź’€SpookieLast Sunday at 23:42
  409. Can I get yours?
  410.  
  411. A usernameLast Sunday at 23:43
  412. Yea its joe :) I super basic name lol
  413. A* not I
  414. Your turn?
  415.  
  416. đź’€SpookieLast Sunday at 23:47
  417. My name is Sinclaire, my friends call me Sin.
  418.  
  419. A usernameLast Sunday at 23:47
  420. Nice! I like the name
  421. Sooo can I ask the long shot question LOL we both know its gonna be a no
  422.  
  423. A usernameLast Monday at 00:33
  424. I have finished and returned
  425.  
  426. đź’€SpookieLast Monday at 00:37
  427. Congratulations.
  428.  
  429. A usernameLast Monday at 00:40
  430. Might play some wow. I don't work Monday Tuesday sooo easy 24hrs
  431.  
  432. A usernameLast Monday at 00:47
  433. Wanna talk on a call later?
  434.  
  435. A usernameLast Monday at 01:15
  436. Or not?
  437.  
  438. A usernameLast Monday at 06:06
  439. Idk if you're asleep or not but if u are I cant sleep
  440.  
  441. A usernameLast Monday at 19:55
  442. Alright I'm not gonna waste any time
  443. Ima be fully upfront with my intentions
  444.  
  445. đź’€SpookieLast Monday at 19:56
  446. Oh?
  447.  
  448. A usernameLast Monday at 19:57
  449. Yea I'd like to get a heal slut one who is also kinky and sexual
  450. Doesnt mine cam to cam
  451.  
  452. đź’€SpookieLast Monday at 19:57
  453. You're in the wrong place, then.
  454.  
  455. A usernameLast Monday at 19:58
  456. Ah so saddening
  457. No biggie
  458.  
  459. đź’€SpookieLast Monday at 19:58
  460. I don't entertain randoms wit that intensity; good luck on your quest. :sparkles:
  461.  
  462. A usernameLast Monday at 19:59
  463. Oh if it's one that I just meet and that stuff happened I hard pass since ya know their probably the type to go from dom to dom
  464.  
  465. đź’€SpookieLast Monday at 20:00
  466. I mean if that's someone you just meet and that stuff happened then you're as guilty for going sub to sub, since it takes two to tango.
  467.  
  468. A usernameLast Monday at 20:01
  469. Indeed
  470. Would be amazing to groom one since I have no life
  471.  
  472. đź’€SpookieLast Monday at 20:08
  473. It's a large commitment.
  474.  
  475. A usernameLast Monday at 20:09
  476. I'm well aware of it and I also have to take in consideration on how they feel daily
  477.  
  478. đź’€SpookieLast Monday at 20:10
  479. As you should for any human in general.
  480.  
  481. A usernameLast Monday at 20:12
  482. I try but I find it hard to do that to people who dont do it
  483. You play mmos and you see how some people are
  484. League too
  485. Alot of people dont do it
  486.  
  487. đź’€SpookieLast Monday at 20:15
  488. I don't like letting other people influence how I choose to treat people.
  489.  
  490. A usernameLast Monday at 20:23
  491. Hmm must be nice, but if someone fucks up once or I see it mess up I kinda just give up on them
  492.  
  493. đź’€SpookieLast Monday at 20:24
  494. Sounds like you like the patience to properly groom someone.
  495.  
  496. A usernameLast Monday at 20:25
  497. Lack or like?
  498.  
  499. đź’€SpookieLast Monday at 20:26
  500. Lack; sorry, tabbing out of a dungeon.
  501.  
  502. A usernameLast Monday at 20:26
  503. Yea I'm in brd right now
  504. Talk after our dungeons?
  505. But to that statement I said earlier allow to elaborate real quick since my group is walking back. I do give up on randoms I have no previous interactions, like league for example and I have a toxic team I just give up on them but I know people have bad games bad days so I dont really report them
  506. But heal slutting wise I get that I'm not gonna play with them 24/7 so it's cool if they play with others but when it comes to them being another heal slut to another I just dont see a point in them anymore
  507.  
  508. A usernameLast Monday at 20:46
  509. Almost done with my dungeon hbu?
  510.  
  511. đź’€SpookieLast Monday at 20:47
  512. ĂŚt's the shadowbringers dungeon and it's my first run so
  513. this will be a hot minute
  514.  
  515. A usernameLast Monday at 20:47
  516. Alright lmk when you're done please :)
  517.  
  518. A usernameLast Monday at 21:13
  519. Finished on my end hows yours going
  520.  
  521. A usernameLast Monday at 22:14
  522. Soooo shall we finish our conversation?
  523.  
  524. A usernameYesterday at 01:26
  525. Can I send a dick pic?
  526.  
  527. đź’€SpookieYesterday at 01:26
  528. No.
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top