Guest User

Untitled

a guest
Oct 3rd, 2017
80
Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. [05:30] <+klobach> bnoones on ifc
  2. [05:30] <+klobach> non
  3. [05:31] <+klobach> idgaf itslightout
  4. [05:31] <+tiki> SHUTUP
  5. [05:31] <+tiki> GETOUT
  6. [05:31] <+tiki> o good morning kobi
  7. [05:32] <+klobach> TIKI
  8. [05:33] <+klobach> IM IALL
  9. [05:33] <+klobach> RACKA
  10. [05:33] <+Davinci> IM ON MXE
  11. 03[05:37] * Ol_Geiser (androirc@DEVHAX-CE6B6A7B.sub-174-253-64.myvzw.com) has joined #fallout
  12. 03[05:37] * Anna sets mode: +v Ol_Geiser
  13. [05:37] <+malo> Ol_Geiser well why dont you cry about it, saddlebags
  14. 02[05:37] * +Ol_Geiser (androirc@DEVHAX-CE6B6A7B.sub-174-253-64.myvzw.com) Quit (Client exited)
  15. [05:38] <+klobach> teh ufcksa
  16. [05:38] <+klobach> famiadiom
  17. [05:38] <+klobach> dami nev
  18. [05:38] <+klobach> fuckk
  19. [05:38] <+klobach> \/']
  20. [05:45] <+klobach> no idea
  21. [05:45] <+Davinci> the general idea
  22. [05:45] <+klobach> wtf ishaeppning
  23. [05:45] <+klobach> ahlp
  24. [05:46] <+tiki> koback
  25. [05:46] <+tiki> u ok
  26. [05:50] <+klobach> well imm still sotally
  27. [05:59] <+tiki> no u arent
  28. [05:59] <+tiki> don't even pretend
  29. [06:02] * +tiki (Tiki@DEVHAX-9C11F397.client.mchsi.com) Quit (Ping timeout)
  30. [06:05] <+klobach> i can hardly even computerlkj
  31. [06:05] <+klobach> wahterveru
  32. [06:05] <+klobach> kobjovhac
  33. [06:06] <+klobach> whatever kobach gave em
  34. [06:56] <+klobach> haly
  35. [06:56] <+klobach> is anhybody threhre
  36. 03[06:58] * riot (barney@DEVHAX-1701B35F.lightspeed.snrsca.sbcglobal.net) has joined #fallout
  37. 03[06:58] * Anna sets mode: +v riot
  38. [07:00] <+klobach> anybody on
  39. [07:00] <+klobach> i dont even
  40. [07:01] <+Olmec> yus
  41. [07:01] <+Olmec> getout
  42. [07:01] <+Olmec> RIOT
  43. [07:01] <+Olmec> GET OUT
  44. 02[07:01] * +riot (barney@DEVHAX-1701B35F.lightspeed.snrsca.sbcglobal.net) Quit (Ping timeout)
  45. [07:02] <+Olmec> lol
  46. [07:02] <+Olmec> owned
  47. [07:02] <+Olmec> klobach
  48. [07:02] <+Olmec> owned
  49. [07:02] <+Olmec> owned
  50. [07:02] <+Olmec> owned
  51. [07:02] <+Olmec> klobach
  52. [07:02] <+Olmec> klobach
  53. [07:02] <+Olmec> klobach
  54. [07:02] <+Olmec> klobach
  55. [07:02] <+Olmec> klobach
  56. 03[07:03] * Plusle (Plusle@DEVHAX-8801CA53.dynamic.ip.windstream.net) has joined #fallout
  57. 03[07:03] * Anna sets mode: +v Plusle
  58. 02[07:36] * %Ulti (Ulti@hurf.durf) Quit (Ping timeout)
  59. 03[07:59] * Organisms (DeS@DEVHAX-BE1904EF.lightspeed.livnmi.sbcglobal.net) has joined #fallout
  60. 03[07:59] * Anna sets mode: +v Organisms
  61. [08:02] <+klobach> gwhat
  62. [08:02] <+klobach> WHAT
  63. [08:02] <+klobach> I DONT KNOWBAOW WHATSOING ON
  64. [08:02] <+Organisms> kobachhh
  65. [08:02] <+Madav> sup
  66. [08:03] <+Madav> substitute in computer repair, gonna study facebook and irc
  67. [08:05] <+klobach> im giso hhigh
  68. [08:05] <+klobach> i dont knowhwavsvajs vivnet
  69. [08:06] <+Madav> i got so high on spice last night
  70. [08:06] <+Madav> OBE shit
  71. [08:06] <+Olmec> klobach
  72. [08:06] <+Olmec> klobach
  73. [08:06] <+Olmec> klobach
  74. [08:06] <+Olmec> klobach
  75. [08:07] <+klobach> what
  76. [08:08] <+klobach> WHAT
  77. [08:08] <+Olmec> umad?
  78. [08:08] <+klobach> i am
  79. [08:08] <+klobach> actually
  80. [08:09] <+klobach> im so hgih i dont know have a fuckinv lcug whats going wha righ now
  81. [08:12] <+klobach> wtf did svaj giveme
  82. [08:12] <+Olmec> aids
  83. [08:13] <+Olmec> they gonna steal ur organs
  84. [08:13] <+Madav> lol
  85. [08:13] <+Madav> what yo utake klobach
  86. [08:14] <+klobach> i dont know
  87. [08:14] <+klobach> but im lry fuckedup
  88. [08:15] <+klobach> i anna go home
  89. [08:15] <+Olmec> maybe stop taking kpins
  90. [08:15] <+Olmec> ?
  91. [08:15] <+Olmec> just a thought
  92. [08:16] <+klobach> fuck you tiki i did
  93. [08:16] <+klobach> i dontevne knowwhatsgoingonrightnow
  94. [08:16] <+Olmec> then quit whining and wait
  95. [08:16] <+Olmec> go take a nap
  96. [08:18] <+klobach> i triedivebeentripping all morning
  97. [08:21] <+klobach> idk ifi shouldbe lseeping or not
  98. [08:21] <+klobach> idk
  99. [08:23] <+Olmec> smoke
  100. [08:24] <+klobach> ive beeen flippin g shit hsjust fjsijwf
  101. [08:24] <+Olmec> mad
  102. 03[08:25] * mar3 (marii@SCIENCE.WTF) has joined #fallout
  103. 03[08:25] * Anna sets mode: +v mar3
  104. [08:26] <+klobach> idk
  105. [08:26] <+klobach> he was like
  106. [08:26] <+klobach> here take this
  107. [08:27] <+klobach> i cant even ocmputer
  108. [08:27] <+klobach> Olmec
  109. [08:27] <+klobach> halp
  110. [08:28] <+klobach> aljk
  111. [08:29] <+klobach> aklwomctheseliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigjj
  112. [08:29] <+Olmec> just watch tv
  113. [08:29] <+klobach> gl
  114. [08:29] <+Olmec> and shutup
  115. [08:29] <+klobach> ^
  116. [08:29] <+Olmec> or get mad
  117. [08:29] <+Olmec> idgaf
  118. 02[08:35] * +Madav (Madav@9E9FA9E6.ADFD4579.E671647C.IP) Quit (Ran away: Madav)
  119. [08:38] <+klobach> fuck you tiki
  120. [08:38] <+klobach> noone else here is to ge t mad
  121. [08:38] <+klobach> i can t evne fucking stee strisght
  122. [08:40] <+klobach> idk
  123. [08:40] <+klobach> halp
  124. [08:41] <+klobach> idkhow
  125. [08:42] <+klobach> fjck g
  126. [08:42] <+klobach> fucker gave me roofies or osmthing
  127. 02[08:42] * +xormobil (ADD@DEVHAX-8FC26101.tmodns.net) Quit (Ping timeout)
  128. [08:42] <+klobach> i cant stay comprehensible if i wantto
  129. [08:42] <+Olmec> just watch tv
  130. [08:42] <+Olmec> and enjoy it
  131. [08:42] <+Olmec> quit whining
  132. [08:43] <+klobach> thers noting to wathc
  133. [08:43] <+Olmec> svaj will be in soon to rape u
  134. [08:43] <+klobach> fuck you im not whinign
  135. [08:43] <+Olmec> when it kicks fully in
  136. [08:44] <+Olmec> OOPS I WASNT SPOSED TO TELL
  137. [08:44] <+klobach> idkishouldnt of taken thatextrapillstnight
  138. [08:49] <+Olmec> HANDLE YOUR SHIT
  139. [08:49] <+Davinci> SHIT
  140. [08:55] <+klobach> fkc you Olmec
  141. [08:55] <+klobach> id otn know what the fuck he gaveme
  142. [08:55] <+klobach> ibutidk if im everdoingitaign
  143. [08:56] <+klobach> if i was airick iwahkehiiiiim uprihtnowu
  144. [08:57] <+klobach> di ton evenknow whats oing on
  145. 03[09:03] * Cannon (Cannon@DEVHAX-CE4A2DF.hsd1.mi.comcast.net) has joined #fallout
RAW Paste Data