daily pastebin goal
45%
SHARE
TWEET

Untitled

a guest Jun 8th, 2017 524 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. [23:59:05] * julieperk (~julieperk@adsl-074-181-117-125.sip.bna.bellsouth.net) has joined #droidmod
  2. [23:59:11] <julieperk> HELLLLLLLLPPPPPPP
  3. [23:59:21] <julieperk> PLEASE SOMEONE HELP
  4. [23:59:30] <julieperk> I WANT TO GET RID OF DROID MOD
  5. [23:59:33] <julieperk> TELL ME HOW!!!!!!!!!!!
  6. [00:00:45] <DLister> it helps to turn capslock off
  7. [00:01:05] <julieperk> sorry I'm freaking out
  8. [00:01:07] <julieperk> I want
  9. [00:01:10] <julieperk> 2.1 back
  10. [00:01:20] <DLister> that's easy enough
  11. [00:01:28] <julieperk> I have a Mac
  12. [00:01:29] <julieperk> btw
  13. [00:01:32] <julieperk> if that matters
  14. [00:01:41] <DLister> oh
  15. [00:01:57] <julieperk> there has to be a way to erase it right?
  16. [00:02:14] * Kyngd0m (~A@cpe-66-25-5-125.tx.res.rr.com) Quit (Ping timeout: 264 seconds)
  17. [00:02:34] <DLister> do you have access to a computer running either windows or linux?
  18. [00:02:52] <julieperk> no just my phone and my macbook pro
  19. [00:02:53] <SoulShadow> can't she just install rom manager?
  20. [00:03:30] <julieperk> can i?
  21. [00:03:34] <julieperk> Is that an option?
  22. [00:03:42] <DLister> SoulShadow: is stock 2.1 available through it?
  23. [00:03:55] <SoulShadow> i'm trying to find my phone
  24. [00:03:56] <julieperk> All I know is that it got on here through Mac
  25. [00:03:58] <SoulShadow> to look
  26. [00:04:05] <julieperk> it has to be able to be taken off through one
  27. [00:04:15] <DLister> SoulShadow: checking now
  28. [00:04:19] <SoulShadow> any reason you want stock 2.1?
  29. [00:04:23] <julieperk> I don't mind 2.2
  30. [00:04:24] <julieperk> lol
  31. [00:04:27] <julieperk> or any build
  32. [00:04:29] <julieperk> or rooting it
  33. [00:04:36] <julieperk> I just don't want 2.0.1
  34. [00:04:41] <SoulShadow> ew you have 2.0.1?
  35. [00:04:42] <SoulShadow> lol
  36. [00:04:52] <julieperk> that's what droid mod returned it to
  37. [00:04:54] <DLister> julieperk: download rom manager from the market
  38. [00:04:55] <julieperk> I had 2.1
  39. [00:05:06] <SoulShadow> flash clockwork
  40. [00:05:12] <SoulShadow> and then pick something like CM6 RC2
  41. [00:05:15] <SoulShadow> or sapphire 1.0
  42. [00:05:18] <SoulShadow> or anything
  43. [00:05:27] <DLister> or a 2.2 stock image
  44. [00:05:38] <SoulShadow> my RM isn't getting dev list ><
  45. [00:05:45] <DLister> no need to do anything through the computer at all
  46. [00:05:52] <julieperk> Premium or free?
  47. [00:06:13] <SoulShadow> free will work
  48. [00:06:20] <SoulShadow> premium just allows you access to more downloads
  49. [00:06:25] <julieperk> it says root users only?
  50. [00:06:26] <julieperk> am I?
  51. [00:06:33] <SoulShadow> if you have droidmod you have root
  52. [00:06:37] <julieperk> oh
  53. [00:06:39] <SoulShadow> is droidmod on your phone?
  54. [00:06:41] <julieperk> I didn't know
  55. [00:06:46] <SoulShadow> or are you on stock 2.0.1
  56. [00:06:50] <julieperk> it says it on the screen when it comes up
  57. [00:06:55] <julieperk> droidmod
  58. [00:07:17] <julieperk> so yeah?
  59. [00:07:44] <julieperk> yeah cause I get the nandroid thing when I do power x
  60. [00:07:46] <julieperk> or whatever
  61. [00:08:11] <julieperk> what's a 2.2 stock image?
  62. [00:08:18] <julieperk> dame?
  63. [00:08:20] <julieperk> name?
  64. [00:08:34] <SoulShadow> if my rom manager was working
  65. [00:08:36] <SoulShadow> i'd tell you
  66. [00:09:03] <julieperk> so I have droidmod on startup
  67. [00:09:04] <DLister> go to download rom > stock images > verizon droid 2.2 frg01b
  68. [00:09:09] <julieperk> so that means I have it right?
  69. [00:09:29] <DLister> yes
  70. [00:09:57] <julieperk> so you said download flash clockwork?
  71. [00:10:14] <SoulShadow> yeah flash clockwork
  72. [00:10:14] <DLister> yes
  73. [00:10:52] * droid|droid (~droidman1@221.sub-174-195-59.myvzw.com) has joined #droidmod
  74. [00:10:55] <julieperk> I have several Roms I downloaded that are 2.2
  75. [00:11:09] * paul_be (~paul_be@pool-71-109-150-134.lsanca.dsl-w.verizon.net) has joined #droidmod
  76. [00:11:10] <SoulShadow> they're probably all on rom manager
  77. [00:11:13] <SoulShadow> most every rom is
  78. [00:11:30] <julieperk> I swear to god Soul Shadow is this works I'll kiss you
  79. [00:11:31] <julieperk> lol
  80. [00:11:34] <SoulShadow> lol
  81. [00:11:38] <julieperk> that wouldn't be such a bad thing
  82. [00:11:51] * zeph0x (~zeph0x@171.sub-97-156-164.myvzw.com) has joined #droidmod
  83. [00:11:55] <julieperk> it's taking a minute
  84. [00:11:57] <julieperk> oh look
  85. [00:11:59] <SoulShadow> cvpcs is sapphire, an aosp based 2.2 rom, who's 1.0 just released
  86. [00:12:08] <+Xavierdarkness> Gonna kiss through the interwebz?
  87. [00:12:17] <julieperk> I'll figure it out
  88. [00:12:28] <julieperk> hasn't been fixed yet
  89. [00:12:31] <SoulShadow> lol
  90. [00:13:19] <julieperk> I'm an attractive 28 year old southern blonde
  91. [00:13:24] <julieperk> wouldn't be a horrible thing
  92. [00:13:27] <julieperk> haha
  93. [00:13:31] * paul_be (~paul_be@pool-71-109-150-134.lsanca.dsl-w.verizon.net) Quit (Read error: Connection reset by peer)
  94. [00:13:33] <SoulShadow> lol
  95. [00:14:15] * zeph0x (~zeph0x@171.sub-97-156-164.myvzw.com) Quit (Client Quit)
  96. [00:14:26] <SoulShadow> too bad i'd probably have to pick you up, lol
  97. [00:14:50] <julieperk> pick me up?
  98. [00:14:52] <julieperk> what?
  99. [00:15:08] <julieperk> sorry I'm smart but blonde
  100. [00:15:10] <SoulShadow> i'm 6'7
  101. [00:15:13] <julieperk> you can be both
  102. [00:15:15] <julieperk> nah
  103. [00:15:20] <julieperk> I'm 5'9"
  104. [00:15:43] <julieperk> *is not patient*
  105. [00:15:46] <SoulShadow> haha
  106. [00:15:48] <SoulShadow> be patient
  107. [00:15:52] <SoulShadow> it's good for your health
  108. [00:15:53] <julieperk> how do you do an action on here?
  109. [00:15:57] * SoulShadow yawns
  110. [00:15:59] <SoulShadow> ./me
  111. [00:16:31] <julieperk> I'm used to ning
  112. [00:17:06] <julieperk> I couldn't even figure out the channels on here
  113. [00:17:13] <julieperk> I'm having a hard time tonight
  114. [00:17:28] <SoulShadow> never used ning
  115. [00:17:59] <julieperk> don't worry
  116. [00:18:07] <julieperk> my ning is girly
  117. [00:18:08] <julieperk> lol
  118. [00:18:18] <SoulShadow> flash rom manager yet?
  119. [00:18:23] <SoulShadow> er
  120. [00:18:24] <julieperk> not yet almost
  121. [00:18:25] <SoulShadow> flash clockwork
  122. [00:18:42] <julieperk> 75% or so
  123. [00:18:53] <SoulShadow> on the rom manager download?
  124. [00:18:58] <julieperk> no
  125. [00:19:02] <julieperk> that's done
  126. [00:19:06] <julieperk> on the flash thingy
  127. [00:19:24] <julieperk> i think/
  128. [00:19:33] <julieperk> it just has a yellow bar
  129. [00:19:35] <julieperk> and says
  130. [00:19:44] * enix (~enix@208-59-169-102.c3-0.slvr-ubr1.lnh-slvr.md.cable.rcn.com) Quit (Remote host closed the connection)
  131. [00:19:56] <SoulShadow> oh you already downloaded and flashed clockwork, you're in recovery already?
  132. [00:19:57] <SoulShadow> damn
  133. [00:20:03] <julieperk> ROM MANAGER v 2.0.1.5
  134. [00:20:26] <julieperk> yeah then i hit flash thingy
  135. [00:20:39] <julieperk> omg I sound so uneducated
  136. [00:20:42] <julieperk> this is horrible
  137. [00:21:03] <SoulShadow> lol
  138. [00:21:22] <julieperk> I'm guessing hit allow?
  139. [00:21:57] <SoulShadow> yeah
  140. [00:22:08] <julieperk> Says wants to run:./datat/datacom.koushikdutta.rommangeras root:root
  141. [00:22:33] <SoulShadow> yes
  142. [00:22:43] <julieperk> k it says successfully flashed
  143. [00:22:45] <julieperk> now what?
  144. [00:23:03] <julieperk> Download?
  145. [00:23:05] <SoulShadow> hit download roms
  146. [00:23:42] <SoulShadow> pick the rom you want
  147. [00:23:43] <julieperk> stock images?
  148. [00:24:00] <SoulShadow> stock images will flash you to stock rooted 2.2
  149. [00:24:06] <SoulShadow> if thats what you want
  150. [00:24:11] <julieperk> I have CyanogenMod
  151. [00:24:21] <julieperk> Extras
  152. [00:24:27] <julieperk> Bugless Beast
  153. [00:24:32] <julieperk> cvpcs
  154. [00:24:33] <SoulShadow> yeah, CM, BB, Sapphire
  155. [00:24:36] <julieperk> ?
  156. [00:24:42] <SoulShadow> they're all different roms
  157. [00:24:48] <julieperk> I dont' have sapphire?
  158. [00:24:53] <SoulShadow> sapphire is cvpcs
  159. [00:24:56] <SoulShadow> cvpcs is the dev's name
  160. [00:25:07] <julieperk> k so which is the best?
  161. [00:25:18] <julieperk> you guys are my new best friends have to say
  162. [00:25:21] <SoulShadow> i'd personally pick CM or Sapphire
  163. [00:25:33] <SoulShadow> but try Cyanogenmod RC2
  164. [00:25:36] <julieperk> bacon?
  165. [00:25:43] <julieperk> lol
  166. [00:25:58] <SoulShadow> mmm bacon
  167. [00:25:59] <julieperk> Froyo?
  168. [00:26:14] <SoulShadow> froyo is 2.2
  169. [00:26:15] <julieperk> or RC-2?
  170. [00:26:22] <SoulShadow> RC2 is the newest version
  171. [00:26:24] <julieperk> it says google add on
  172. [00:26:26] <SoulShadow> of the rom
  173. [00:26:28] <julieperk> of?
  174. [00:26:31] <julieperk> 2.2?
  175. [00:26:33] <SoulShadow> just get RC2
  176. [00:26:34] <SoulShadow> it's 2.2
  177. [00:26:56] <julieperk> ADWLauncher or Launcher 2?
  178. [00:27:02] <SoulShadow> adw
  179. [00:27:14] <SoulShadow> and yes, gapps.
  180. [00:27:27] <julieperk> google apps?
  181. [00:27:34] <julieperk> dude don't read my mind
  182. [00:27:37] <julieperk> it's creepy
  183. [00:27:41] <julieperk> ahhh
  184. [00:27:44] <julieperk> I need to go to bed
  185. [00:27:54] <julieperk> have to go to somewhere really early
  186. [00:28:03] <julieperk> ok now what?
  187. [00:28:21] <SoulShadow> lol
  188. [00:28:32] <julieperk> dont' laugh at me
  189. [00:28:40] <julieperk> I knwo more about some things than you do
  190. [00:28:41] <SoulShadow> do you have anything that needs to be saved?
  191. [00:28:45] <julieperk> you just know more about this
  192. [00:28:41] <SoulShadow> do you have anything that needs to be saved?
  193. [00:28:45] <julieperk> you just know more about this
  194. [00:28:54] <julieperk> nah nothing I can't get back
  195. [00:29:05] <julieperk> if it loses horrible pics of me
  196. [00:29:08] <julieperk> I'll survive
  197. [00:29:13] <SoulShadow> pics are on sdcard
  198. [00:29:23] <SoulShadow> anyway
  199. [00:29:26] <SoulShadow> wipe cache/data
  200. [00:29:31] <SoulShadow> and backup if you want
  201. [00:29:51] <julieperk> I've done that
  202. [00:29:51] <SoulShadow> it'll make a backup of the entire rom, so you can flash back to exactly how it's set right now
  203. [00:29:55] <SoulShadow> okay
  204. [00:30:00] <SoulShadow> then let it reboot
  205. [00:30:04] <SoulShadow> and it'll flash your 2.2
  206. [00:30:07] <julieperk> wait wait
  207. [00:30:10] <julieperk> how do I do that?
  208. [00:30:15] <julieperk> back up
  209. [00:30:19] <SoulShadow> what screen are you on
  210. [00:30:21] <julieperk> how do I make a back up
  211. [00:30:26] <julieperk> I've done that before
  212. [00:30:28] <SoulShadow> do you want to?
  213. [00:30:31] <SoulShadow> what screen are you on
  214. [00:30:35] <julieperk> but with droidrom
  215. [00:30:48] <julieperk> the one with the list of roms
  216. [00:30:49] <julieperk> ?
  217. [00:30:57] <SoulShadow> i thought you already went through the checklist
  218. [00:30:58] <SoulShadow> ohhh
  219. [00:30:58] <julieperk> like CM RC2
  220. [00:31:01] <SoulShadow> it's downloading the rom
  221. [00:31:03] <julieperk> I did
  222. [00:31:07] <SoulShadow> when it finishes downloading
  223. [00:31:09] <julieperk> then now I'm back to here
  224. [00:31:15] <SoulShadow> it'll pop up and ask you if you want to back up
  225. [00:31:20] <SoulShadow> and then wipe cache/data
  226. [00:31:22] <SoulShadow> check both of them
  227. [00:31:29] <SoulShadow> hit okay, and allow, and reboot
  228. [00:31:30] <julieperk> oh is this what takes the longest?
  229. [00:31:34] <SoulShadow> yes
  230. [00:31:39] <SoulShadow> because it's gotta download the file
  231. [00:31:41] <julieperk> oh JOY
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top