This week only. Pastebin PRO Accounts Christmas Special! Don't miss out!Want more features on Pastebin? Sign Up, it's FREE!
Guest

Ponygoons S1E21 Over a Barrel

By: a guest on Mar 8th, 2012  |  syntax: None  |  size: 18.41 KB  |  views: 22  |  expires: Never
download  |  raw  |  embed  |  report abuse  |  print
Text below is selected. Please press Ctrl+C to copy to your clipboard. (⌘+C on Mac)
  1. Ponygoons first reaction log for S1E21 Over a Barrel
  2. http://mlponies.com/forums/
  3.  
  4. [13:30] <LiamA> Here we go.
  5. [13:30] <@minusX> ZOMG TRAIN
  6. [13:30] <LiamA> Crappy quality, but eh.
  7. [13:30] <Shotgunbadger> PONIES
  8. [13:30] <Shotgunbadger> TRAIN PONIES
  9. [13:30] <@minusX> I could turn on my webcam LiamA
  10. [13:30] <Shotgunbadger> WHOO WHOO
  11. [13:30] <@minusX> If you want crappy
  12. [13:30] <cathead> what kind of train is this
  13. [13:30] <Shotgunbadger> a pony train
  14. [13:30] <LiamA> Hahah.
  15. [13:30] <Shotgunbadger> ahah
  16. [13:30] <@minusX> d'aw
  17. [13:30] <LiamA> She loves apples.
  18. [13:30] <Angora> :3
  19. [13:31] <Shotgunbadger> :3
  20. [13:31] <@minusX> applelusha
  21. [13:31] <LiamA> :3
  22. [13:31] <@minusX> Best opening
  23. [13:31] <Angora> apple sheets
  24. [13:31] <Angora> so cute
  25. [13:31] <cathead> rarity gets owned by applejack again
  26. [13:31] <@minusX> worst theme song D:
  27. [13:31] <Angora> go to hell
  28. [13:31] <LiamA> It's grown on me.
  29. [13:31] <fenster> What was the name of the tree?
  30. [13:32] <Angora> sharing kindness :3
  31. [13:32] <samuszoomer> Is that livestream gonna be up today?
  32. [13:32] <Shotgunbadger> haha Rarity is the best
  33. [13:32] <@minusX> COMMERICAL
  34. [13:32] <samuszoomer> or justin.tv i mean
  35. [13:32] <Snakebite> Oh AJ you're such a treehugger
  36. [13:32] <samuszoomer> Or am I late?
  37. [13:32] <@minusX> http://www.justin.tv/Basil34
  38. [13:32] <Snakebite> HAHAHAHA
  39. [13:32] <LiamA> Hahahah.
  40. [13:33] <Snakebite> Related commercial is related.
  41. [13:33] <LiamA> Appropriate commercil.
  42. [13:33] <LiamA> a
  43. [13:33] <Angora> is this bird commercial selling me insurance?
  44. [13:33] <Shotgunbadger> yea
  45. [13:33] <Shotgunbadger> oh no
  46. [13:33] <Shotgunbadger> mc d's
  47. [13:33] <Angora> im hatin it
  48. [13:33] <@minusX> LIGHT UP SHOES
  49. [13:33] <Shotgunbadger> PONYBURGERS
  50. [13:33] <@minusX> SPORTY SHORTY
  51. [13:33] <Shotgunbadger> SHORTY
  52. [13:33] <Shotgunbadger> SPORTY
  53. [13:33] <samuszoomer> I gather that I'm late
  54. [13:33] <cathead> oh
  55. [13:33] <cathead> my god
  56. [13:33] <Angora> THEYRE BACK
  57. [13:33] <cathead> what the fuck is this
  58. [13:33] <@minusX> samuszoomer: you missed the opening
  59. [13:33] <Angora> childrens advertising
  60. [13:33] <samuszoomer> bugger
  61. [13:33] <@minusX> AJ was all :3
  62. [13:33] <samuszoomer> did that last week too
  63. [13:33] <@minusX> and rarity was all >:|
  64. [13:33] <@minusX> and then AJ was all :3
  65. [13:34] <Angora> CONNECT 4
  66. [13:34] <@minusX> and rarity was all :raritystare:
  67. [13:34] <samuszoomer> Why yes I am watching that
  68. [13:34] <Shotgunbadger> pony drawn train
  69. [13:34] <@minusX> OH MAN WE'RE GOING FAST
  70. [13:34] <Angora> lol
  71. [13:34] <Angora> theres gonna be a murder on this train
  72. [13:34] <Devi> wow that's a hell of an episode title
  73. [13:34] <@minusX> haha nice spike
  74. [13:34] <samuszoomer> Ah fuck it I'll wait for better quality
  75. [13:34] <Shotgunbadger> haha RD status: bitch still
  76. [13:34] <LiamA> Haha.
  77. [13:34] <Angora> w2g
  78. [13:35] <Angora> did the moon go supernova?
  79. [13:35] <Snakebite> LOL
  80. [13:35] <Snakebite> "No, you asleep yet?" <3 pinkie
  81. [13:35] <Angora> YOU DONT NEED THAT CANDLE
  82. [13:35] <Shotgunbadger> haha
  83. [13:35] <@minusX> Dashy
  84. [13:35] <Shotgunbadger> Fluttershy: not a tree
  85. [13:35] <Devi> Dashy
  86. [13:35] <@minusX> ...heh
  87. [13:35] <Snakebite> XD
  88. [13:35] <Angora> "I'm trying to masturbate here!"
  89. [13:35] <LiamA> Dashy Dasherson.
  90. [13:35] <Shotgunbadger> HUFFY THE MAGIC DRAGON
  91. [13:35] <LiamA> Ha!
  92. [13:36] <fenster> wow
  93. [13:36] <Angora> lol rarity
  94. [13:36] <Devi> Man, poor Spike just wants a bro
  95. [13:36] <@minusX> OH GOD SPIKE WILL BURN IT WITH SNORES
  96. [13:36] <Angora> wanna party with that tree
  97. [13:36] <@minusX> or it'll be sent to the princess
  98. [13:36] <Shotgunbadger> oh shit
  99. [13:36] <Shotgunbadger> buffalo native americans
  100. [13:36] <Shotgunbadger> this should be offensive as shit
  101. [13:36] <Angora> thats racist
  102. [13:36] <cathead> fff
  103. [13:36] <LiamA> We called it.
  104. [13:36] <cathead> im behidn nhow
  105. [13:36] <LiamA> Lol.
  106. [13:36] <cathead> fucking door
  107. [13:36] <Snakebite> HOW IS MENTIONING THEM RACIST
  108. [13:36] <Angora> ahaha look at the hats on the ponies pulling the train
  109. [13:36] <Angora> :3
  110. [13:36] <@minusX> haha the train doesn't even use steam power, all pony
  111. [13:37] <Devi> boy ponies pull trains
  112. [13:37] <Snakebite> O_O
  113. [13:37] <Angora> lol pinkie
  114. [13:37] <Shotgunbadger> thanks for keeping up the mythos of injun train robbers, Faust
  115. [13:37] <Shotgunbadger> lovin this
  116. [13:37] <Shotgunbadger> (not lovin it)
  117. [13:37] <Shotgunbadger> I hope they speakum good
  118. [13:37] <@minusX> ...
  119. [13:38] <Angora> this is gonna end like the last of the mohecains
  120. [13:38] <@minusX> How is this bad?
  121. [13:38] <Angora> rainbow dash is burned alive and applejack shoots him
  122. [13:38] <Shotgunbadger> ha
  123. [13:38] <Angora> then twilight jumps off a cliff
  124. [13:38] <Angora> ill stop sorry :p
  125. [13:38] <Snakebite> wat
  126. [13:38] <Snakebite> that commercial
  127. [13:38] <Snakebite> 3 minutes
  128. [13:38] <Snakebite> !!?!?!?!
  129. [13:38] <Snakebite> WTF AMERICAN TV
  130. [13:38] <Shotgunbadger> well let's see, we see the bufflindians for five minutes, and in that they are robbing a train and kidnapping someone
  131. [13:38] <Angora> yeah that was fast
  132. [13:39] <LiamA> The audio suddenly got worse.
  133. [13:39] <Shotgunbadger> this should be awesome
  134. [13:39] <LiamA> Ouch.
  135. [13:39] <Angora> is stop motion cool?
  136. [13:39] <Snakebite> It can be
  137. [13:39] <Devi> what is this KooKoo bird thing?
  138. [13:39] <Shotgunbadger> GOLDEN KOO KOO BIRDS
  139. [13:39] <Shotgunbadger> COLLECT THEM
  140. [13:39] <Shotgunbadger> COLLECT EVERY BIRD
  141. [13:39] <Shotgunbadger> OR YOU HAVE FAILED
  142. [13:39] <Snakebite> They look like oddly colored Angry Birds to me.
  143. [13:39] <Angora> they're no inanimate carbon rods
  144. [13:40] <Shotgunbadger> NO TV
  145. [13:40] <Shotgunbadger> STOP SHOWING A CUTE 3D SPIDER
  146. [13:40] <Angora> Arthur as in the drunk playboy?
  147. [13:40] <Devi> Maybe they'll make OinkOink Pigs that you can fling the KooKoo Birds at
  148. [13:40] <Shotgunbadger> This is pro spider propaganda
  149. [13:40] <Snakebite> Hahahahaha
  150. [13:40] <Shotgunbadger> and I will not be party to it
  151. [13:40] <Angora> Worse than Machete
  152. [13:40] <Shotgunbadger> 'oh they're so cute and fuzzy'
  153. [13:40] <Angora> thank god
  154. [13:40] <Angora> awwwww
  155. [13:40] <Angora> wtf
  156. [13:40] <LiamA> This episode ends with the peace pipe.
  157. [13:41] <Shotgunbadger> 'yea up till they DISOLVE YOUR GUTS AND DRINK THEM
  158. [13:41] <Snakebite> what the fuck american tv.
  159. [13:41] <Snakebite> More commercials than anything.
  160. [13:41] <LiamA> Twilight's puffin' while writin'.
  161. [13:41] <Angora> this is nothing like american tv as I know it
  162. [13:41] <Angora> this must be canadian
  163. [13:41] <@minusX> Do these stay on in the wash?
  164. [13:41] <Angora> I've never even heard of the fucking hub
  165. [13:41] <cathead> good
  166. [13:41] <Devi> minus, no
  167. [13:41] <cathead> i got caught up
  168. [13:41] <Snakebite> It used to be Discovery Junior.
  169. [13:41] <cathead> fucking at&t jerks trying to sell me shit
  170. [13:41] <Shotgunbadger> I mean maybe I'm sensitive because I'm half and all, but I already hate the direction of the bufflainjuns
  171. [13:41] <Snakebite> THANKS HUB
  172. [13:42] <@minusX> You says they are injuns?
  173. [13:42] <Shotgunbadger> oh well, wild west ponies at least
  174. [13:42] <Shotgunbadger> haha cousin Brayburn
  175. [13:42] <Shotgunbadger> love the apple names
  176. [13:42] <cathead> AAAAAPPLEOOSA
  177. [13:42] <Shotgunbadger> SETTLER PONIES
  178. [13:42] <Angora> Next town: Annaponypolis
  179. [13:42] <Shotgunbadger> haha
  180. [13:42] <Shotgunbadger> horse drawn carrage
  181. [13:42] <Angora> hehehe
  182. [13:42] <Devi> so this is where they put the retarded ponies
  183. [13:42] <Shotgunbadger> salt lick bar
  184. [13:43] <LiamA> Haha.
  185. [13:43] <Shotgunbadger> hahahaha
  186. [13:43] <@minusX> Mild West Dances
  187. [13:43] <Snakebite> HORSES DRAWING HORSE DRAWN CARRIEGES.
  188. [13:43] <cathead> mild west looool
  189. [13:43] <Shotgunbadger> ok if there are enough cute wild west jokes
  190. [13:43] <Shotgunbadger> this will be ok
  191. [13:43] <Angora> meh ive seen bigger orchards
  192. [13:43] <@minusX> Can't find pinkie pie
  193. [13:43] <@minusX> oh my
  194. [13:43] <Devi> Oh no! Pinkie Pie!
  195. [13:44] <Shotgunbadger> gee maybe because it's their land
  196. [13:44] <Shotgunbadger> :I
  197. [13:44] <Angora> she got distracted while partying, like jake did in that one adventure time
  198. [13:44] <Devi> Those damn native animals not wanting others to take their land and remake it!
  199. [13:44] <LiamA> Buffalo prefer pear trees.
  200. [13:44] <Snakebite> LOL
  201. [13:44] <Shotgunbadger> this better turn into a 'we like oranges' joke or something
  202. [13:44] <@minusX> Pinkie Pie Cock Head
  203. [13:44] <Angora> aww
  204. [13:44] <Shotgunbadger> instead of 'lol maybe you should buck up and let us take your land'
  205. [13:45] <@minusX> SEE
  206. [13:45] <Snakebite> DASH = NOT SO BITCH NOW HUH
  207. [13:45] <@minusX> NOT INJUNS
  208. [13:45] <LiamA> SUP
  209. [13:45] <Devi> Yay! Spike found bros!
  210. [13:45] <cathead> hahahah
  211. [13:45] <LiamA> Hahaha!
  212. [13:45] <Angora> pound!
  213. [13:45] <Snakebite> XD
  214. [13:45] <@LiamA> Wow, Pinkie.
  215. [13:45] <Angora> the food is liquid crack?
  216. [13:45] <Angora> idk
  217. [13:46] <Angora> :downs:
  218. [13:46] <Shotgunbadger> haha
  219. [13:46] <Snakebite> is that a...
  220. [13:46] <Shotgunbadger> the natives want the grounds to just trample
  221. [13:46] <Shotgunbadger> yea
  222. [13:46] <Shotgunbadger> fuckin selfish natives
  223. [13:46] <Devi> So that girl is a buffalo?
  224. [13:46] <Shotgunbadger> oh cool
  225. [13:46] <@minusX> Fat buffamalo
  226. [13:46] <Shotgunbadger> this is a thing
  227. [13:46] <Shotgunbadger> this is a thing that's happening
  228. [13:46] <@LiamA> She's a babby.
  229. [13:46] <Snakebite> stampededed
  230. [13:46] <Angora> an anorexic buffalo
  231. [13:46] <Shotgunbadger> fuck this
  232. [13:46] <Devi> I think she's a deer
  233. [13:47] <Angora> yeah
  234. [13:47] <@LiamA> You guys have never seen a buffalo calf?
  235. [13:47] <Shotgunbadger> also yea she's totally a baby buffalo
  236. [13:47] <Devi> This isn't so bad. The two sides will talk, the orchard will move, everyone will be friends.
  237. [13:47] <Shotgunbadger> so ok
  238. [13:47] <Shotgunbadger> the settlers want food
  239. [13:47] <Shotgunbadger> and the natives want to stomp the ground
  240. [13:47] <Shotgunbadger> nice comparison
  241. [13:48] <Snakebite> LOL
  242. [13:48] <Angora> pinkie pie throws a party and saves the day
  243. [13:48] <Angora> calling it
  244. [13:48] <Shotgunbadger> 'ugh dumb savages just wanna waste the good land'
  245. [13:48] <@minusX> Uh
  246. [13:48] <@minusX> The thing is
  247. [13:48] <Snakebite> Since when is Fluttershy so hooked to Pinkie.
  248. [13:48] <@minusX> no one has talked at all
  249. [13:48] <@minusX> about why
  250. [13:48] <Devi> They're smart and know about natures so the natives probably know of a better spot
  251. [13:48] <Devi> Oh no. buffalo/pony romance
  252. [13:48] <Angora> lol
  253. [13:48] <Angora> you pony assholes
  254. [13:48] <Angora> ruining these peoples lives
  255. [13:48] <Shotgunbadger> HAHA IT'S LITERALLY THE ONLY GOOD LAND
  256. [13:49] <Angora> GENOCIDE
  257. [13:49] <Snakebite> PARTY
  258. [13:49] <cathead> oh god
  259. [13:49] <Devi> SONG
  260. [13:49] <Shotgunbadger> maybe the settlers should get the fuck out if their settlement is only 1 year old?
  261. [13:49] <cathead> pinkie
  262. [13:49] <Shotgunbadger> oh no
  263. [13:49] <Shotgunbadger> we can't say that
  264. [13:49] <cathead> OH GOD
  265. [13:49] <Snakebite> WTF
  266. [13:49] <Angora> nice hat
  267. [13:49] <Snakebite> HAHAHHA
  268. [13:49] <Shotgunbadger> oh christ
  269. [13:49] <Shotgunbadger> ok
  270. [13:49] <Shotgunbadger> distracted from anger
  271. [13:49] <Angora> fap
  272. [13:49] <Angora> fap
  273. [13:49] <Shotgunbadger> hahahahahaha
  274. [13:49] <@LiamA> I knew it.
  275. [13:49] <fenster> wow
  276. [13:49] <Shotgunbadger> hoof in mouth disease
  277. [13:49] <@LiamA> It's the hooves that grant sapience.
  278. [13:49] <Angora> where did they find a giant clam on such short notice?
  279. [13:49] <Devi> hoof-in-mouth disease
  280. [13:49] <@LiamA> Besides mythical beasts.
  281. 11[13:49] * Angora was kicked by minusX (what.)
  282. 09[13:50] * Angora (Mibbit@synIRC-BA0F4DAB.rochester.res.rr.com) has joined #ponyspoilers
  283. [13:50] <Angora> sorry
  284. [13:50] <Shotgunbadger> ahahahah
  285. [13:50] <Snakebite> THIS IS SO 50s
  286. [13:50] <@minusX> that was to fap fap
  287. [13:50] <Angora> i figures
  288. [13:50] <Angora> d
  289. [13:50] <Shotgunbadger> haha
  290. [13:50] <Shotgunbadger> stone silence
  291. [13:50] <Angora> tried to make up for it with the clam joke
  292. [13:50] <Shotgunbadger> hahahaha
  293. [13:50] <Snakebite> XD
  294. [13:50] <@LiamA> Poor Pinkie.
  295. [13:50] <Angora> womp womp
  296. [13:51] <Shotgunbadger> oh hey back to racist time
  297. [13:51] <Shotgunbadger> indians: always the first to violence
  298. [13:51] <Shotgunbadger> unga bunga
  299. [13:51] <cathead> poor pinkie
  300. [13:51] <@minusX> Uh
  301. [13:51] <@minusX> :|
  302. [13:51] <Angora> this is more racist and offensive than TNA Wrestling
  303. [13:51] <Snakebite> Hahaha I like how they came to a formal agreement about how Pinkie sucked.
  304. [13:52] <cathead> but
  305. [13:52] <cathead> pinkie was great ;_;
  306. [13:52] <LittleMonster> We all eat hay, cause baby we were born this way
  307. [13:52] <Snakebite> cowboys and indians don't like 50s music.
  308. [13:52] <Angora> it was too soon to Liz Taylors death
  309. [13:52] <@minusX> Man this would be the exact same plot if it was anything else Shotgunbadger
  310. [13:52] <@LiamA> This land is my land...
  311. [13:52] <Angora> people found her imitation offensive
  312. [13:52] <fenster> Eh, I thought the song was kinda lacking
  313. [13:52] <@LiamA> This land is your land...
  314. [13:52] <Snakebite> and a pinkie dressed up in slightly wrong clothes.
  315. [13:53] <@LiamA> That was like Saloon girl stuff.
  316. [13:53] <@LiamA> Kinda odd indeed.
  317. [13:53] <Snakebite> But seriously wtf.
  318. [13:53] <Shotgunbadger> this is seriously racist as shit and I'm astounded she thought this was a good idea
  319. [13:53] <Snakebite> ..............
  320. [13:53] <Angora> FAUST :argh:
  321. [13:53] <fenster> It wasn't the right kind of dress?
  322. [13:53] <Snakebite> How is this racist.
  323. [13:53] <Snakebite> I don't get it.
  324. [13:53] <Shotgunbadger> ok
  325. [13:53] <cathead> yeah
  326. [13:53] <@minusX> Yeah still standing by this not being racist
  327. [13:53] <Shotgunbadger> let me walk you through this
  328. [13:53] <cathead> i dont see the racism at all
  329. [13:54] <Angora> Natives... indians... violent... savages... feathers in hair... looting and pillaging....
  330. [13:54] <LittleMonster> Is this episode slightly...what the fuck is this doing in My Little Pony seeming? For lack of a better phrase
  331. [13:54] <LittleMonster> This seems really....random
  332. [13:54] <Shotgunbadger> but buffalinjuns are tipi dwelling head feather wearing savages who want to trample the only good land, and they make their point by looting and pilliaging from the ponies and threatening them
  333. [13:54] <Snakebite> Im sure you know how the natives truly were like.
  334. [13:54] <LittleMonster> I don't knnow, like it doesn't really jive well with the past episodes
  335. [13:54] <Angora> they went with a bad trope on this one
  336. [13:54] <Angora> thats all
  337. [13:54] <Devi> It's simplifying a conflict in US history that we're still ashamed about and hasn't been solved. This is something kids learn about already. The cartoon isn't making fun of either side.
  338. [13:54] <cathead> SHE SIAD
  339. [13:54] <cathead> ANYBODY
  340. [13:54] <Snakebite> DUDE
  341. [13:54] <Angora> no
  342. [13:54] <Angora> way
  343. [13:55] <Angora> rewind it
  344. [13:55] <Shotgunbadger> this is like if the ponies found some savage dark skinned ponies and 'educated' them by making them work on the apple farm
  345. [13:55] <@minusX> cathead: it includes nonpony
  346. [13:55] <Snakebite> THE SETTLERS ARE BEING DICKHEADS AS WELL AS THE NATIVES.
  347. [13:55] <cathead> minusX: oh
  348. [13:55] <cathead> thats true
  349. [13:55] <Shotgunbadger> Snakebite
  350. [13:55] <Shotgunbadger> the point is
  351. [13:55] <Shotgunbadger> they have the ground of 'we need to liiive QQ'
  352. [13:55] <Angora> what was that one doing holding bingo?
  353. [13:55] <Shotgunbadger> and the buffalinjuns have the ground of 'unga bunga we want to stomp this land'
  354. [13:55] <Shotgunbadger> you KINDA have a bias there
  355. [13:55] <Shotgunbadger> like, it's KINDA clear who the 'right' side is there
  356. [13:55] <Devi> No, they don't. Their thing is that the land is meaningful to them.
  357. [13:55] <@minusX> Shotgunbadger, the point is: If it wasn't indians it would be the same god damn plot
  358. [13:55] <Snakebite> You are not a buffalo
  359. [13:56] <@minusX> It could be just another set of ponies
  360. [13:56] <Shotgunbadger> no Snakebite but I am half comanche
  361. [13:56] <Shotgunbadger> so
  362. [13:56] <Shotgunbadger> minusX that's the point
  363. [13:56] <Snakebite> Buffalos need to stampede, maybe that's very important to them.
  364. [13:56] <Shotgunbadger> why not make this a Hatfelds MacCoys joke?
  365. [13:56] <Shotgunbadger> the Apples are already hillbillies
  366. [13:56] <@minusX> BLACK PEOPLE ARE IN RE5
  367. [13:56] <@minusX> RACIST
  368. [13:56] <Shotgunbadger> why not make the other side some rival hillbillies who have a pointless fued
  369. [13:56] <Devi> Pinkie's gonna get stampeeded
  370. [13:56] <@LiamA> Wrong time, Pinkie!
  371. [13:57] <cathead> NO PINKIE
  372. [13:57] <Angora> lol pinkie
  373. [13:57] <Angora> M3
  374. [13:57] <Shotgunbadger> NOW A LITERAL INJUN RAID
  375. [13:57] <Shotgunbadger> ON THE CITY
  376. [13:57] <Shotgunbadger> DESTROYING EVERYTHING
  377. [13:57] <Shotgunbadger> THIS ISN'T RACIST AT ALL
  378. [13:57] <@LiamA> Pies seem overpowered.
  379. [13:57] <Angora> ok i laughed pretty hard at Pinkie singing
  380. [13:58] <Snakebite> THEY DESTROYED A CHURCH... OHHHH BLASPHEMY.
  381. [13:58] <Shotgunbadger> so just to be clear
  382. [13:58] <Shotgunbadger> the ponies
  383. [13:58] <Shotgunbadger> have pies
  384. [13:58] <Shotgunbadger> and the buffalinjuns
  385. [13:58] <Devi> Shotgun, are you totally ignoring that the ponies just came in and basically stole the land without even trying to talk to the buffalos? They aren't in the right and aren't made to seem that way.
  386. [13:58] <Shotgunbadger> ARE TRAMPLING
  387. [13:58] <Shotgunbadger> hmmmmm
  388. [13:58] <@minusX> THAT
  389. [13:58] <Snakebite> Why do you have to make a fucking problem out of everything.
  390. [13:58] <@minusX> Ugh
  391. [13:58] <Snakebite> You'd rather see them with guns?
  392. [13:58] <@LiamA> "damn, this is good pie"
  393. [13:58] <Devi> THEY'RE NOT BAD GUYS!
  394. [13:59] <Shotgunbadger> and Devi I know but I'm saying that when she designed one side to go 'we need food to live'
  395. [13:59] <Shotgunbadger> and the other to go 'insert white version of indian mythos here'
  396. [13:59] <Snakebite> Ponies using retarded weapons = them not being the bad side?
  397. [13:59] <Shotgunbadger> there's kinda an uneven scale
  398. [13:59] <@minusX> THAT'S NOT WHAT SHE FUCKING DID AWESOME
  399. [13:59] <Snakebite> I do not understand your reasoning.
  400. [13:59] <cathead> BREAK THAT FUCKIN WALL PINKIE
  401. [13:59] <cathead> SMASH IT DOWN
  402. [13:59] <@LiamA> Stolen Pinkie Thunder.
  403. [13:59] <Angora> JERICHO
  404. [13:59] <Angora> BREAK THE WALLS DAWWWWWWWWWN
  405. [14:00] <Devi> Maybe Pinkie Pie will be Jericho's next gimmick
  406. [14:00] <Shadowwalker> oh pinkie pie
  407. [14:00] <cathead> that was a pretty great ep
  408. [14:00] <Devi> No it wasn't! Lauren Faust has set the Native Americans back 200 years! How do you not see that?
  409. [14:01] <cathead> world-building, all the main ponies, a pinkie pie song, and an amusing ending
  410. [14:01] <Devi> but the racism that was totally there
  411. [14:01] <@minusX> Apple puns
clone this paste RAW Paste Data