Pastebin launched a little side project called VERYVIRAL.com, check it out ;-) Want more features on Pastebin? Sign Up, it's FREE!
Guest

Untitled

By: a guest on Feb 2nd, 2013  |  syntax: None  |  size: 1.29 KB  |  views: 47  |  expires: Never
download  |  raw  |  embed  |  report abuse  |  print
Text below is selected. Please press Ctrl+C to copy to your clipboard. (⌘+C on Mac)
  1. 03:14   Molk    what do you think of
  2. 03:14   Molk    the lilligant analysis
  3. 03:15   Molk    i kinda wanna QC approve it
  4. 03:15   Molk    but have the bulky set removed
  5. 03:15   Molk    and replaced with subQD
  6. 03:15   Molk    what do you think?
  7. 03:15   Oglemi  yeah remove the bulky set
  8. 03:15   Oglemi  idk about subqd
  9. 03:15   Oglemi  is that something that requires a different playstyle
  10. 03:15   Oglemi  from the offensive qd
  11. 03:15   Molk    http://www.smogon.com/forums/showthread.php?t=3478136
  12. 03:15   Molk    sub makes it play differently imo but we could
  13. 03:15   Molk    give it an AC mention for now
  14. 03:16   Molk    what do you think?
  15. 03:16   Molk    and bs
  16. 03:16   Molk    i figured out
  17. 03:16   Oglemi  what are the moves on subqd, sub / qd / giga drain / hp rock
  18. 03:16   Oglemi  ?
  19. 03:16   Molk    the team i gave you hates rhydon
  20. 03:16   Molk    yeah
  21. 03:16   Oglemi  hmmm yeah playing without sleep powder is differnt
  22. 03:17   Molk    so you think we should playtest it and if its good at it on while removing subQD?
  23. 03:17   Molk    *bulky QD?
  24. 03:17   Oglemi  yeah, throw sub in ac for now
  25. 03:17   Molk    who came up with bulky QD anyway
  26. 03:17   Molk    .-.
  27. 03:17   Oglemi  since it's using the same evs/nature/item
  28. 03:17   Molk    i mean its not bulky at all lol
  29. 03:17   Oglemi  bulky qd is from way long ago
  30. 03:17   Molk    kk
  31. 03:17   Oglemi  i used it in drought uu
  32. 03:17   Molk    posting this
  33. 03:17   Molk    along with logs