Advertisement
Not a member of Pastebin yet?
Sign Up,
it unlocks many cool features!
- Objavil Potatos dne 16.01.2015 ob 16:38
- Zdej bojo komenarji: jest mam pa windows 3.0 pa še vedno dela super, kar je novejše je use vista, use zanič, čeprav še nisem sprobal nobenega
- Objavil majstr dne 16.01.2015 ob 16:38
- updejtaj na najnovejši windows ali plačaj za podporo.. pravilno! ne pa da se ti najdejo idijoti s windows xp
- Objavil alen.rojht dne 16.01.2015 ob 16:40
- To ni fer jaz bom raje kar na 7 ostal nebom plačecal za nadgraitev sistem al pa si dol potegno...
- WINDOWS 7 ZAKON HAVALA TI MICROSOFT ZAMO DA BI DOBILI DENAR!!!
- Objavil sαvıɴcαɴ dne 16.01.2015 ob 16:40
- sej vsak ko novi windows pride ven vedno jamrajo za nazaj potem da so drugi operacijski sistemi prestari za uporabo
- men osebno je najboljša 7ka do zdj bomo vidl kak bo z 10ko
- Objavil čičekmali dne 16.01.2015 ob 16:43
- ah dajte no zdaj imam 8.1 pa je svetlobna leta pred 7 tako da ne vem kaj jamrate
- Objavil Pingu dne 16.01.2015 ob 16:44
- Škoda za Windows 7,ker je res odličen OS.
- Objavil alen.rojht dne 16.01.2015 ob 16:44
- Ja no se vedno lahko pač daš preko USB al Iso Dvd dol win 8 pol pa comp das gor pa ti vse zablokira tak je moj prijatelj naredo,ker je nor na Winows 8 pa mu je comp za 1000 $ šel u nič
- Objavil alen.rojht dne 16.01.2015 ob 16:45
- Ne bom pa plačeval 100 4 tak kot so rekli v bing bangu za upgrade jaz bom mel do 2020 win 7 al pa se vec
- Objavil GiGi D'AgoStinO dne 16.01.2015 ob 16:48
- To je neko brezvzeno strašenje, zato da prepričajo folk da namestijo W8(.1). V resnici pa več kot pol folka sploh ne ve da windows update obstaja in niti posodabljajo ne. Win7 se lahko komot še naprej uporablja če se hoče, večina jih bo najbrž prešla direkt na Win10.
- Objavil TadeKKK dne 16.01.2015 ob 16:50
- Microsoft ne ve več kako tržiti denar... V kolikor ne igrate igric je Linux top shit. Razvojna orodja, lepša pisava, tekoče delovanje in še in še ....
- Objavil alen.rojht dne 16.01.2015 ob 16:51
- Že od takrat ko je win 8 prišo ven je microsoft hoto da grejo vsi iz win 7,Vista...
- Objavil Pingu dne 16.01.2015 ob 16:54
- Windowsu 7 bom še naprej zvest najmanj do leta 2020 in upam,da bo vsaj še do takrat deloval tako dobro kot do sedaj.
- Objavil verdevziga48 dne 16.01.2015 ob 16:55
- Osebno mnenje. Se strinjam z plačilom popravkov. Vendar a ne bi bilo fer, da potem tudi cene primerno znižate. Windows 8 je operacisjki sistem delan za touchscreen, torej če sem pred pol leta kupil računalnik za 1000 eur brez zaslona na dotik, pomeni da bom moral zapravit spet jurja da bom lahka uporabljal normalno operacijski sistem, al pa naj do konca življenja uporabljam alt F4... Lahko bi se zgledovali po applu... Večina vas pljuva po njem, ampak so vsaj fer. SRAMOTA ZA MICROSOFT... Replike dobrodošle
- Objavil alen.rojht dne 16.01.2015 ob 16:56
- Ko sem prvič slišal da se bo leta 2020 win 7 ugaznil sem si delal skrbi in podobno čes zakaj bi kupo windows 8 i7 processor 1tb tiska ki stane preko 1500 jaz pa bi rad mel gaming pc ne
- Objavil Bendit dne 16.01.2015 ob 17:00
- Ja, ja tko k ni blo pomoci za XP pa so zivel se cel vek
- Objavil Teddy GrandMaster dne 16.01.2015 ob 17:02
- Ja pa kaj..Vztrajam na 7 ker se mi zdi še najboljša in zakaj morajo kurcat in vsiljevat z novimi winsi že po dobrih 5 letih. To je lih da ne tako kot s temi androidi; Pred leti so še šli v žep, zej bo hmal treba plačat še torbico da bo sploh ''prenosljiv'' telefon
- Objavil WorXer dne 16.01.2015 ob 17:04
- Kaj folk mislte da bojo firme zaston vam dajale take sisteme vn?
- Pač treba na novejše, da oni mal zaslužjo pa tak, nemorjo zaston delat tam Če čete met kej zaston mejte krekano al pa pojte na linux
- Objavil ThaSandi dne 16.01.2015 ob 17:05
- rip
- Objavil miocazzo dne 16.01.2015 ob 17:09
- Ja, najbolj smešno je pa da se na tem mestu pizdite čez majkrosoft in ostale firme, kok so grozne, ker hočjo samo dnar in to... Ja, kaj pa? Sej niso karitas, doh!
- Objavil bedarija_ dne 16.01.2015 ob 17:10
- folk se buni da ne morejo kar tako ukinit posodobitev, a niti en ni dejansko kupu windowsev
- Objavil bertok_ dne 16.01.2015 ob 17:10
- imam 8.1 ki sm kupu nov Pc... neznosno! 100x sm ga mogu že na silo ugasnit. Win7 se vidimooo
- Objavil Dongosaurus dne 16.01.2015 ob 17:10
- usi neki pametujete da ni kul da kr posodobitve skenslajo.dej dej 99% ljudi kle nikol ni plačal za windowse vsi ste jih zlowdal z neta tko kot jaz.tko da ne jokite....
- Objavil lowc dne 16.01.2015 ob 17:13
- Objavil verdevziga48 dne 16.01.2015 ob 16:55
- Osebno mnenje. Se strinjam z plačilom popravkov. Vendar a ne bi bilo fer, da potem tudi cene primerno znižate. Windows 8 je operacisjki sistem delan za touchscreen, torej če sem pred pol leta kupil računalnik za 1000 eur brez zaslona na dotik, pomeni da bom moral zapravit spet jurja da bom lahka uporabljal normalno operacijski sistem, al pa naj do konca življenja uporabljam alt F4... Lahko bi se zgledovali po applu... Večina vas pljuva po njem, ampak so vsaj fer. SRAMOTA ZA MICROSOFT... Replike dobrodošle
- Mislim, da si malo falil (razen pri cenah) .
- Windows 8 ni delan le za touch screen kot trdiš.. meni deluje odlično na dveh stacionarnih in enem prenosniku kot desktop OS že od samega začetka, še posebej odlično pa z 8.1. Metro sheme nisem niti enkrat uporabil, ker je res tista namenjena bolj touch screen napravam in to je to. Vse ostalo je vsaj v mojih primerih nekajkrat hitrejše (od zagona do samega delovanja) boljša kot pri Win7. Delam pa v podjetju s cca 600 računalniki dnevno in se vseeno srečujem z MS problemi vsak dan ampak je večinoma za problematiko kriva stranka oz. uporabnik.
- Ker dnevno uporabljam iOS tudi na iPadu iPhonu in v službi tudi OSX na Macbookih iMacih lahko samo rečem, da tudi Apple ni več to kar je bil (ni tako zelo "fer" kot trdiš).
- Kot en primer lahko samo povem, da iPad 3 64GB, ki ga dnevno uporabljam jaz in moja deluje od iOS-a 6 naprej porazno in se zatika (kljub nemalo hard-reseti), šteka in podobno. Iste probleme imajo tudi moji sodelavci, ki imajo prav tako malo "starejšo" verzijo iPada. Občutek imam, da s tem Apple skuša vsilit ljudem, da kupijo njihove nove izdelke. Čudi me, da deluje nov iOS še vedno odlično na iPhone 5.
- Objavil DarkFable dne 16.01.2015 ob 17:15
- Tehnologija gre naprej, jebiga. kdor ma kaj pojma o računalnikih in sistemih ve da je windows 8.1 enak ali boljši.
- Objavil тнє αиѕωєя™ dne 16.01.2015 ob 17:17
- Na starmu compu imam še vedno XP-je. Delajo ko urca.
- Objavil Super Gamer dne 16.01.2015 ob 17:20
- Ha jest sm pa dobu win8.1 pro 64bit in to zaston od enga prjatla ki študira in mu pripada ta verzija windowsa. sem si naložu na komp ka ma intel i7 nvidia geforce gtx850m pa 6gb rama pa čist kul deluje sploh mi je pa osebno bl ušeč win8 pa win8.1 kokr win7 zaradi metro vmesnika mislm tega start menija. sej ma itak vsak svoj mene in se ne prepričevat kva je bol-vsakmu je kej druzga ušeč ker jest bi recmo drgač raj meu kšnga imaca alpa macbook pro kokr win pc ker mi izgleda lepš ampak ker sm gamer mi to itak ne pride v poštev
- Objavil zokson dne 16.01.2015 ob 17:27
- Win 7 so the best,stokrat boljša kot brezvezni win8 ali 8,1 bom pa potem prešalto na win10
- drugače večinoma svojega super pc uporabljam za game, I
- Objavil lolypop000 dne 16.01.2015 ob 17:28
- Mater ste eni biseri, pride nov sistem pa je že potrebno it na njega, kao tehnologija gre naprej.
- Zakaj pa ne kupite novega avta vsakič ko pride nov model ven, tehnologija gre naprej.
- p.s.
- Aja sem pozabil, večina, ki letite na nov sistem še nimate izpita za avto, bo potrebno prvo dopolnit 18 let.
- Objavil Felix dne 16.01.2015 ob 17:30
- lol na 3/4 komentarjev. Za vas je kolo še vedno kvadratno. Najbolši pa komentar: microsoftu je sam za dnar. NE ZATO SE UKVARJAJO S TEM KER JE LUŠTN PA JIM JE FUL UŠEČ! fak ej
- Objavil SoulReaper® dne 16.01.2015 ob 17:38
- valda da nebom menjal urejen win7 na metroja z vsiljeno nepregledno in nepotrebno nesnago. komu se pa da vsaki 2 leti se znova zajebavat z neurejenim sistemom in se na njega pre-navajat, ce trenutni vse podpira. raje film pogledam al pa kaj poigram, pisarniskih del imam ze v sluzbi dovolj, doma se pa raje sprostim.
- ko naredijo za uporabnika prijazen nov sistem z minimalno nesnage pa spet menjam, z vsemi anketami bi ze zdavnaj laho vedeli kako naredit 2 verziji , eno za poslovno uporabo in eno za domaco, pa bi vsi bili zadovoljni.
- inovacije se predstavijo in ne vsiljujejo saj ceprav mislijo da je zelo dobro uporabno se vedno odvisno od okusa posameznika (en ma rad meso drug raje sladkarije,zato naj raje naredijo dobro osnovo in inovacije najprej predstavijo in potem jih ponudijo kjer mas sam moznost kaj namestit)
- Objavil golden dne 16.01.2015 ob 17:42
- alen.rojht saj boš enkrat odrasel pa boš malo bolj pameten....
- Objavil adrij dne 16.01.2015 ob 17:45
- navadit se moras tako na ene kot druge sam to je ....
- Objavil BRRRRRRRRR dne 16.01.2015 ob 17:47
- hhahahaahaha naložiš probaš pa delaš če ne znaš pol pa na abakos nazaj
- Objavil ok tenks dne 16.01.2015 ob 17:51
- Mam Windows 7 in usakic ko sem videl novico o ukinjeni podpori sem si mislil "lol k"
- lol k
- Objavil stokratodstranjen dne 16.01.2015 ob 17:53
- mater so nori!!!!!!!!!
- Objavil Anonymous dne 16.01.2015 ob 17:57
- Objavil majstr dne 16.01.2015 ob 16:38
- updejtaj na najnovejši windows ali plačaj za podporo.. pravilno! ne pa da se ti najdejo idijoti s windows xp
- kot si povedal problem je naša mentaliteta pa tut sam standard ker ljudje nimajo za kruh si mislijo da če plačajo 200€ za OS bodo imeli vse zastojn. meni se zdi logično da če ti kupiš nek izdelek ki čez 2 tedna postane ranljiv boš plačal za neko snov ki ranljivost zaustavi sej pa noben nebo delal in posodabljal OSjev v nedogled zastojn ker so ljudje škrti al pa nimajo te pač internet ni za njih
- Objavil 2Pac™ dne 16.01.2015 ob 18:03
- pizda nej visto skidajo ne pa w7
- p.s itak uporablam 8.1
- Objavil Warrior dne 16.01.2015 ob 18:04
- Pravijo, da je vsak drugi Windows, ki pride ven, dober. Dober je bil 98, za windows 2000 pravijo, da je bil slab. Zato je so že takoj naslednje leto 2001 izdali xp, ki je bil super, meni je zmerom delal dobro. Nato je leta 2007 prišla Vista, o kateri je slišati same slabe stvari v primerjavi z xpjem ali sedmico, čeprav ga sam nisem uporabljal. 2009 - Win 7 - vsi so z njem srečni. 2012 - Windows 8, ki je polom. Potemtakem naj bi win 10, ki prihaja, zopet ustrezal večini.
- Objavil alienpartis dne 16.01.2015 ob 18:09
- glejte,če bi koštali 60 eur,bi ga jaz tud kupu,pa nebi dowloadal in aktivatorje iskal in tako naprej....
- Cena boljših windowsow je 150 eur nekje,ne vem točno...
- Pa pravite da morajo oni tud biti plačani za svoje delo...od česa bi imeli več haska?
- Ziher bi zaslužili2x več če bi bili cenejši,bi jih marsikdo kupil in imel mir,vse update in podporo.
- Objavil Radmannsdorf dne 16.01.2015 ob 18:09
- windowse bi mel stare, kompe pa nove? zbudite se, stopite v korak s časom. 7 je antična
- Objavil alexlara dne 16.01.2015 ob 18:18
- priporočam vam, da nazaj iz podstrešja prinesete commodore 64 in ne bo problemov ne z enimi ne z drugimi win...
- Objavil wacco dne 16.01.2015 ob 18:20
- preveč se sekirate zaradi teh windovsov! in kot je en napisal ,pač je treba it naprej ! sam sem mel najprej xp,pc je crknu , sem kupu nouga z 8 ko ki se je nato nadgradila na 8.1 in stvar dela! vse dela če človek ki klofa ni zakompliciran! in ko krerpne ta pc bom kupu novga pa če bo takrat windovs13 zarad mene! pač prižgeš ,se dva dni loviš in nato gre!
- Objavil cigale123 dne 16.01.2015 ob 18:24
- ma te posodobitve so tako al tako en šit jih mam zmeri izkloplene pa nobene težave ni
- Objavil lilelole dne 16.01.2015 ob 18:27
- hahah js sm še vedn na xp
- Objavil overlord580 dne 16.01.2015 ob 18:29
- Prej sem bil zaprisežen uporabnik Win7 prof, zdaj imam dober mesec staro delovno postajo z naloženimi 8.1 prof.
- Nimam nobene negativne pripombe, čeprav sem bil v skrbeh, kako bo s podporo programov in igric.
- Objavil lord_nox40 dne 16.01.2015 ob 18:29
- jst sploh ne uporabljam operacijskega sistema pa mi use dela odlično
- Objavil tinekralj08 dne 16.01.2015 ob 18:35
- nobenega problema ni z win 8.1 in se sploh ne sekeram za win 7 vseno mi je ko sem imel 8 in zdaj 8.1 je super sistem bolše kot win 7 potem grem na 10ko ko bo prišla uradno ven
- Objavil ReviewGame dne 16.01.2015 ob 18:39
- win8 for the win
- Objavil ⓜⓘⓚⓨⓨⓨ dne 16.01.2015 ob 19:01
- Eh bom pa še jaz dodal svoje mnenje res je win 7 bil in je za enkrat še vedno dober sistem samo povedat je pa treba da ga 8.1 prekaša na vseh področjih (hitrost,zanesljivost,enostavnost uporabe ,...) in še bi lahko našteval ,ampak čudno se mi zdi da tle nobeden od vas ni povedal tisto naj bolj pomembno zadevo - namreč in win 8.1 in nižji sistemi( 8 in 7) se lahko z par kliki prilagodijo da so neverjetno hitri na vsaki mašini in da IZGLEDAJO kot windows XP - to zgleda od vas nobeden še ni našel v možnostih (nastavitvah)- malo je treba prebrat kako stranico z informacijami o prilagajanju windowsow ne samo igrice špilat in viset po cele dneve na FB pa youtube gledat(poslušat).
- Računalnik je tudi za UČENJE - ni samo za zabavo pa potem - takem tisti ki ne veste še za VSE možnosti vašega O.S.-a preberite si malo preden začnete pljuvat po (8.1 ,8,7....)-Vsaki se da prilagodit da je kar se da hitrejši kot si to sploh lahko mislite .
- Upam da tale tekst ni nobenega užalil - ampak sem vam moral povedati(napisati) ker vidim da je malo vas sploh raziskalo VSE možnosti.
- Mejte se pa L.P vsem iz N.M
- Objavil RudkoG dne 16.01.2015 ob 19:01
- Imam Windows 8.1; z njim sem še kar zadovoljen, Win-98 pa je bil za moje pojme najboljši .....
- Objavil wooolfiee dne 16.01.2015 ob 19:02
- Točno ob 16:00 sem začel z inštalacijo autocada...še zmeraj nimam delujoče verzije na win 7...prijazen uporabnikom my ass...
- Objavil PeCOstyle dne 16.01.2015 ob 19:09
- ko takole bereš komentarje imaš občutek, da komantarje pišejo 10 letni otroc. tako nepovezanih pa nejasnih stavkov oz. povedi, da sploh ne veš kaj bi človek rad povedal o.O
- Objavil BRRRRRRRRR dne 16.01.2015 ob 19:21
- Objavil ⓜⓘⓚⓨⓨⓨ dne 16.01.2015 ob 19:01Eh bom pa še jaz dodal svoje mnenje res je win 7 bil in je za enkrat še vedno dober sistem samo povedat je pa treba da ga 8.1 prekaša na vseh področjih (hitrost,zanesljivost,enostavnost uporabe ,...) in še bi lahko našteval ,ampak čudno se mi zdi da tle nobeden od vas ni povedal tisto naj bolj pomembno zadevo - namreč in win 8.1 in nižji sistemi( 8 in 7) se lahko z par kliki prilagodijo da so neverjetno hitri na vsaki mašini in da IZGLEDAJO kot windows XP - to zgleda od vas nobeden še ni našel v možnostih (nastavitvah)- malo je treba prebrat kako stranico z informacijami o prilagajanju windowsow ne samo igrice špilat in viset po cele dneve na FB pa youtube gledat(poslušat).
- Računalnik je tudi za UČENJE - ni samo za zabavo pa potem - takem tisti ki ne veste še za VSE možnosti vašega O.S.-a preberite si malo preden začnete pljuvat po (8.1 ,8,7....)-Vsaki se da prilagodit da je kar se da hitrejši kot si to sploh lahko mislite .
- Upam da tale tekst ni nobenega užalil - ampak sem vam moral povedati(napisati) ker vidim da je malo vas sploh raziskalo VSE možnosti.
- Mejte se pa L.P vsem iz N.M
- eto u vsem se strinjam
- Objavil sina dne 16.01.2015 ob 19:22
- It's all about money my friends. About your money!!!
- Objavil haklc dne 16.01.2015 ob 19:28
- windows?...... Ne hvala
- Objavil zdrej dne 16.01.2015 ob 19:28
- In kaj čem z osmico ali celo z desetko, kopa na tisti mašini še XP dela nikakvo (compaq nx serija )?
- Prej so spali na lovorikah, sedaj pa bi vsako leto nov sistem dali. Članek je pa tudi po "Holywoodsko" napisan. Ne tako dobro, ampak tako senzacionalistično.
- Objavil mesojedačloveškavrsta dne 16.01.2015 ob 19:28
- ljudje ne se sekirat po ne potrebnem, windowsi bodo vedno boljši, če ne 8 pa 10, ampak 11.ka bo ziher raketa
- Objavil Skar5ka dne 16.01.2015 ob 19:31
- Prvo da se nekaj razjasni: prenehali so le s posodobitvami ki odpravljajo hrošče. Varnostni popravki za Windows 7 bodo prihajali (ZASTONJ, ne plačljivo kot piše v članku) še do leta 2020. Torej do takrat še ni treba zganjati nobene panike. Nikomur.
- Za popravke (hroščev) bodo plačevala le podjetja, ki Windows 7 lavfajo na mašinah ki potrebujejo 100% stabilnost.
- Tebi, Tomax, bi pa jaz osebno vzel status reporterja, ker copy/pastaš članek, ki vsebuje napačne informacije o temi katera zadeva precej ljudi in za po vrhu še iz Žurnala.
- Objavil Dreg dne 16.01.2015 ob 19:32
- 8ka mi ni simpatična, mogoče ker se je še nisem navadil. 7ka je zakon, še vedno
- Objavil Rocker dne 16.01.2015 ob 19:34
- v windows 10 morejo dodat podporo 4k ekranom da bojo ikone normalne zgledale ne pa da je use skp minjaturno
- Objavil Martinstrel dne 16.01.2015 ob 19:40
- Windows XP sp1 dela kot urica.
- Objavil Kringi dne 16.01.2015 ob 19:41
- 8.1 je odličen, ali lahko rečem celo fenomenalen, sam je narod preveč zabit da bi to dojel, in ne vedo kaj zamujajo!
- Objavil Beast dne 16.01.2015 ob 19:45
- Tti so debili ratal ... dokler ne nardijo pametnega windowsa (8ka je bila totalno do k***)- in ja za vse tiste ki bote zdej pametni sem jo imel 6 mesecev... js nebom nalagal in kupoval novega windowsa!
- Objavil Amoroso dne 16.01.2015 ob 19:46
- 8 in 8.1 totalni polom (vprašajte se zakaj bo potem že letos 10) in kdor pravi da delujejo hitreje je še večji polom od tega zmazka 8.1. Ta teden kupil nov notebook z 8.1 pa mleje in vse gre res katastrofalno počasi. Pokličem kolega računalničarja mu povem tole on pa se mi smeji. Pride k meni sedajle bomo pa rešil tole (še po 4 dneh ni nič rešil in tudi smeji se ne več, ker mu ni nič jasno). Tak da pogreb 8.1.
- Objavil ღ♥Lana♥ღ & Sebek dne 16.01.2015 ob 19:51
- Imate Windows 7? Za vas ni več pomoči.
- To bo ja pa ja....ko bojo ponudili pametn sistem ven te prestopim mogočen,če bo win 10 za kako rabo drugače ostajam na win7 pa se oni lahko v glavo zaletavajo kak čejo.Popravke za win 7 pa itak ne rabim ker deluje v nulo že dolgo brez kakeršniga koli problema.Pač mircrosoft prfukjen pač želi na vse načina folk prisilit na nadgradnjo.No saj sam nimam nobenih pripomb glede tega(sem tud sam dosti stestiral win8/8.1) ampak ne hvala če mi ni nekaj všeč še ne pomeni da ga morem imet vseeno obvezno gor in uporablajt.Upam da bo win 10 za kako rabo te pa z veseljem prestopim v nasprotmen primeru pač ne
- Objavil Pingu dne 16.01.2015 ob 19:56
- Windows 7 za vedno ni kaj.
- Objavil valo.breza dne 16.01.2015 ob 19:59
- Jest sm na 7ki ker je dobra kar ne morem reči za visto in 8ko.... Zdej sam čakam, da pride ta nov vn in ga sprobam in če bo cool gam zadržu, če pa ne pa nazaj na 7ko
- Objavil ღ♥Lana♥ღ & Sebek dne 16.01.2015 ob 19:59
- Objavil Kringi dne 16.01.2015 ob 19:41
- 8.1 je odličen, ali lahko rečem celo fenomenalen, sam je narod preveč zabit da bi to dojel, in ne vedo kaj zamujajo!
- Glej jas sem si win 8.1 zmodal tak da je zgledal ko windows 7.Ampak kaj ko pa to sploh ni glavni problem win 8-ke glede delovanja.8-ka ima problem z porabo rama tak da glava peče.Tega problema microsoft nikol ni popravo in ga nikol nebo da ti pr 8GB rama nabije po 3 ura delovanja računalnika na 100% ram in si ne moreš nič pomagat.Pa ogromno folka ima isti problem z tem pa ga vseeno niso odpravili v celoti še do danes.To je bil en od BIG razlogov da sem šaltno nazaj na win7 so pa še razni mali problemčki bli z dll-ji...ki jih pr win 7 nikol ni blo ozirama jih jas nisem imel
- Objavil ღ♥Lana♥ღ & Sebek dne 16.01.2015 ob 20:06
- Naša cela familija uporablja win 7 hehe še sosedi vem da uporabljalo tud win 7.Pa nasplošno dosti ljudi uporablja windows 7 ker je res preprosto zelo priročen in enostaven sistem kar jih je bilo do sedaj.In vsakemu ko sem nalagal sistem na novo je hoto met vedno win 7.Ja kaj čemo to je pač drug xp ratal hehe in še dolgo bo tako in se lahko microsoft samo u glavo j......
- Objavil calvooo dne 16.01.2015 ob 20:18
- Kr neki. Iz izkušenj povem da tale 8 in 8.1 na računalnikih niso neki zanesljivi. V službi smo imel kr nekaj primerov ko je nov prenosnik z prednaloženo 8ko crknu. Ali je šel disk, al se pa ni polnil več. Težav z diski je blo največ. Ne vem kaj naj rečem na to. Na moji nokiji sem več kot zadovoljen z 8.1, da bi pa zamenjal na mojem domačem pcju 7ko za 8.1 pa se še nisem odloču.
- Vsi tisti ki ostajate na xpjih ipd.. xpji so odslužili svoje in to zelo dobro. Pač je treba it naprej, ne zdej z vsako stvarjo k jo vn vržejo, ampak tisto kar ti odgovarja oz. tudi dela kot mora.
- Objavil kengru dne 16.01.2015 ob 20:34
- golazen monopolistična... js mam že dve leti zorin os -vse free, vse dela ko urca, pa klinc gleda te požrtne korporacije...
- Objavil marcelino5 dne 16.01.2015 ob 20:47
- Nekoliko neroden prevod, kot je nekdo že omenil zgoraj, bodo W7 še vedno prejemali varnostne posodobitve, ne bo pa več mogoče poklicati na Microsoft in zahtevati brezplčano pomoč, sistema ne bodo več nadgrajevali in podobno.
- "The confusion here stems from Microsoft's maddeningly obtuse naming conventions. Leaving mainstream support only means that Windows 7 won't be receiving any new features or product tweaks, such as the impressing-sounding DirectX 12 gaming technology slated to launch with Windows 10. You won't be able to call Microsoft for free help if you run into an issue with Windows 7 either.
- Once a Windows desktop operating system leaves mainstream support, it enters the extended support phase—the very same support phase that Windows XP found itself in from early 2009 until its death earlier this year.
- You'll still receive those oh-so-critical security patches during extended support, meaning that while Windows 7 won't be in active development beyond next January, it won't be tossed to the wolves of the Web, either. Hotfixes will still be provided, too, assuming they're security related."
- Objavil marima dne 16.01.2015 ob 20:48
- Windows 7 RIP in peace.
- btw Windows 8.1 je čist uredu
- Objavil marcelino5 dne 16.01.2015 ob 20:49
- Še dodatek:
- Extended support for Windows 7 lasts until January 14, 2020. Heck, commercial PCs with Windows 7 Professional will even continue to be sold for the foreseeable future.
- Objavil spermatozoid dne 16.01.2015 ob 21:06
- glupost...zakaj bi si nalagal 8-ko ko pa 10-tka prihaja konc leta...neumnost...itak so 8-ko spacali in opustili ter se osredotočili na 10-tko
- Objavil žverca dne 16.01.2015 ob 21:06
- Sem preveč navezan na START in mi osmica sploh ne leži s tistim čudnim namizjem. Preveč časa in potez porabim kot pri sedmici. Osmico pa sem legalno kupil a kasneje obžaloval, je naložena na starejši prenosnik a na PC, ki ga večinoma uporabljam sem raje naložil sedmico. Priznam, da mi uporabniški vmesnik po sedmici, torej z osmico in kar bo kasneje ni niti malo všeč, totalno "gremo mi po svoje" a ne po mojem okusu. Se mi zdi, da so Winsi brez START-a kot Mercedes brez zvezde.
- Objavil NHLfan dne 16.01.2015 ob 21:07
- To sploh ni res, zavajujoč naslov članka, posodobitve so še in bojo zmeri na voljo, samo ne bojo pač več delal na tem, sistem bo ostal še dolgo , pač tak kot je, torej sčasoma se bodo kot ponavadi odkrile kakšne ranljivosti sistema in Microsoft jih pač ne bo več odpravljal. To je pa tud vse kar to pomeni,
- tud Win XP se še zmer uporabljajo na starih kompih , pa so jih skenslal že zdavnaj.
- Sicer pa se veselim 10ke , pomoje bo zakon.
- Objavil Škorpijon dne 16.01.2015 ob 21:15
- Pa nič, bomo pa desetko naštimal
- Objavil Matiss dne 16.01.2015 ob 21:19
- Kar je sedaj od windows 7 naprej, je kr neki!! Upam da bo 10 vsaj približek sedmici! ~~~
- Objavil i7 dne 16.01.2015 ob 21:21
- Komej čakam 10ko, mam zdej na enmu kompu win8.1 na drugmu pa 7ko pa se strinjam da 8ka dela velik hitreje sam kva k je tko čudna pa zakomplicirana
- Objavil kult dne 16.01.2015 ob 21:21
- windows 8 in win 8.1 naj ukinejo ker so itak kr neki
- Objavil Ulikses dne 16.01.2015 ob 21:21
- Odgovor je preprost: prešaltajte na OS X - vse brezplačno in vrhunsko na res visokem nivoju.
- Zakaj bi uporabljali kanto za smeti, če se lahko vozite v mercedesu za đabe?
- Objavil kult dne 16.01.2015 ob 21:23
- Objavil i7 dne 16.01.2015 ob 21:21
- Komej čakam 10ko, mam zdej na enmu kompu win8.1 na drugmu pa 7ko pa se strinjam da 8ka dela velik hitreje sam kva k je tko čudna pa zakomplicirana
- točno tako
- Objavil andys1 dne 16.01.2015 ob 21:41
- uporabljam oba OSa in je nedvomno boljši win7. Se mi je dogajalo da pri updatih pri osmici comp sesedal kr neki...
- Objavil ananas dne 16.01.2015 ob 21:45
- Objavil Ulikses dne 16.01.2015 ob 21:21
- Odgovor je preprost: prešaltajte na OS X - vse brezplačno in vrhunsko na res visokem nivoju.
- Zakaj bi uporabljali kanto za smeti, če se lahko vozite v mercedesu za đabe?
- mogoče bom pa res nekoč ampak trenutno pa mi ni da bi dajal +1000 evrov ker tudi nimam dnarja....
- Objavil BRRRRRRRRR dne 16.01.2015 ob 21:47
- winsi 8.1 so bili polomija zaradi tega ker se niso prijeli pri korporacijah kjer imaš od vrhunskih uporabnikov pa do uporabnikov ki še skoraj kompa ne zna prižgat, tko da je bil to glavni razlog za spremembo na Windows 10. Glavni problem je pa namizje, ker drugega se za splošnega uporabnika ni spremenilo skoraj nič razen seveda neverjetne pohitritve sistema. Naše podjetje dela z firmo ki ima 120.000 zaposlenih ljudi pol si pa predstavljaj zmešnjavo, ki pri tem nastane, če si administrator....
- Objavil davids33 dne 16.01.2015 ob 21:53
- dokler bodo delovali bodo, potem bo pač padla piratska kopija jebi ga microsoft če si to želiš meni je ql
- Objavil BENZ1n dne 16.01.2015 ob 21:56
- Uporaba WinXP je dobra za poganjanje nekaterih starejših programov, ki jih za Win7+ ni.
- Poleg tega je integracija USB in COM porta Direktna in ne emulacija kot dela to Win7.
- Za tiste stvari je XP še uporaben.
- Sam pa sem trenutno na Win7. Sem bil na Win8 in Win8.1 pa so me zelo razočarali glede driverju, pa še vizualno je Win7 lepša.
- Objavil BENZ1n dne 16.01.2015 ob 21:58
- Pa ne mi bit pametni in rečt da obstaja compatibility mode, ker to ni to.
- Poskušaj pognati PIC24c13 v Win8 pa ko rabiš povezavo s COM portom je konec.
- Počakal bom na win10 da vidimo kako dela.
- Objavil Jajo762 dne 16.01.2015 ob 22:15
- "Za vas ni pomoči." Vir: Žurnal. OMG.
- Prosim, da ne uporabljate več Žurnal-a za vir. Hvala.
- Objavil NEON PUNK dne 16.01.2015 ob 22:48
- Naslov pa tak, kot, da mi ne zdravnik ne psihiater ne more več pomagat :/ "za vas ni več pomoči"
- Objavil Pecak dne 16.01.2015 ob 23:00
- Prva stvar k jo nrdim ko formatiram windowse je da ugasnem posodobitve.
- Not concerned at all.
- Objavil kr1s3 dne 16.01.2015 ob 23:14
- Objavil Ulikses dne 16.01.2015 ob 21:21
- Odgovor je preprost: prešaltajte na OS X - vse brezplačno in vrhunsko na res visokem nivoju.
- Zakaj bi uporabljali kanto za smeti, če se lahko vozite v mercedesu za đabe?
- A računalnik dobiš tudi zastonj pri apple-u? Madona ste aplovci zaslepljeni, OS plačaš ko kupiš I mac-a.
- Objavil Evil_shadow dne 16.01.2015 ob 23:15
- Pa kaj pol če bodo ukinili posodobitve oz zahtevali protiplačilo zanje? Še dandanes je dosti računalnikov po svetu na katerih še vedno tečejo XP-ji( sam imam takega doma).Nekateri nezahtevni uporabniki več sploh ne potrebujejo, čemu bi vsakih par let kupovali nove OS-e?Poleg tega so Win7 narejeni ravno tako dobro da bodo preživeli vsaj še enkrat toliko let brez podpore.Kdor pač hoče win8x naj jih ima, meni osebno se ne dopadejo(imam win8.1 in win 7 na istem računalniku, pa win7 še vedno vidi več uporabe).Bomo videli če bodo vsaj win10 kaj podobni sedmici, ker če ne bodo grem pač nazaj na dobro utečeno sedmico.
- Objavil SPYD™ dne 16.01.2015 ob 23:23
- Ulikses
- Odgovor je preprost: prešaltajte na OS X - vse brezplačno in vrhunsko na res visokem nivoju.
- OMG!? Prenosnik ali tisti stolček/valj mah nimam pojma kaj ima Apple, seveda da ti vse deluje ko Apple nabije vse ta dobro notri. Na visokem nivoju boš še največ dve leti pol boš pa v k***u. Aja Applovi računalniki niso namenjeni za igranje iger, že OS ne podpira vseh iger, pa še ne moreš dodajat rama, menjati trdega diska ipd. Kr1s ko kupiš računalnik ga fino preplačaš, Windows bo še vedno cenejši. Aja omenil si še nivo, ki bo res "vrhunski" za dve leti.
- Objavil matske dne 16.01.2015 ob 23:33
- Ne budalite, lepo na Win 8.1 in gremo dalje.
- Zelo dober Win!
- In ni ga treba kupit, pa update tudi dela itak BP.
- Res mi ni jasno kaj ene mede...
- Ok, razen tisti ki imajo antične računalnike in ga preprosto ne morejo naložit.
- No, ti pa bi lahko razmislili o nakupu vsaj 300eur (nov) ali 100eur (rabljen) comp, ki bo vse lepo pomalical in bo kar nekaj let mir.
- Jebi ga, tudi na cesti je zelo malo 30 let starih avtomobilov, ker jih je preprosto povozil čas!
- Objavil ČURI dne 16.01.2015 ob 23:35
- Na dolgi rok se jim verjetno take hitre menjave ne bodo izplačale. Pa ne gledam iz strani domačih uporabnikov, ampak iz strani večjih proizvajalcev industriskih strojev, ki bodo teško prodajali ne prav poceni mašinerijo, ki jih poganjajo Windowsi, če končni kupec ne bo imel možnosti posodabljat možganov od mašine.
- Objavil wowčan dne 17.01.2015 ob 00:27
- mal casa prezivim za kompom. ps4 je bolj zanimiv
- Objavil mare4444 dne 17.01.2015 ob 00:56
- katastrofa res. še dobro da jih nisem plačal ker drugač res ne vem kaj vse bi jim izrekel idiotom.
- Objavil srbija2014 dne 17.01.2015 ob 01:21
- A djte no komi sm šaltov z xpjev na win7 pa spet težite... ne lol briga me, ker je to res tisti zadnji razlog da bi kdaj menal sistem že tko mam updates off (in isto sem imel na xpjih, zadnjič sem updajtal 2012)
- Objavil amalur100 dne 17.01.2015 ob 01:54
- Sem ze imel windows 8 pa sem sel nazaj na 7.
- Kaj si ti malo nor...
- -nobena online igra mi ni delala (mmo-fps)
- -racunalnik se mi je kr sam vgašal
- -ko sem ga prižgal je bil ekran črn (reset najmanj 5 krat)
- Na koncu sem mislo da se je racunalnik pokvaro xD
- Dam nazaj na 7 pa naenkrat brez tezav. Ma zamene je izgled
- tega sranja primeren za tablice in touch zaslone.
- Objavil seal-me dne 17.01.2015 ob 02:23
- fantje in dekleta kdaj boste spoznal da je kot os bolši applov sistem?
- Objavil Sheppard22 dne 17.01.2015 ob 03:55
- Mam lisencne winse 7ko, pac bom prenesel tisti zadnji update in pol mi vsaj ne bo tezil z njimi se ne sekiram. Microsoft si pa kar naj jamo koplje naprej
- Objavil metro dne 17.01.2015 ob 06:12
- 10ka se čaka
- Objavil zokson dne 17.01.2015 ob 06:19
- Najboljši je bil WIN XP ta se je rekordni čas tudi obdržal vista polomija,win 7 odličen
- WIN 8 katastrofa
- Ko ste vsi win 8 in 8,1 tako pametni zakaj velike firme še vedno uporabljajo WIN 7
- A veste zakaj ker so najbolj stabilni pa mal vprašajte kaksnega PC mojstra
- Objavil Mousee dne 17.01.2015 ob 07:29
- "Imate Windows 7? Za vas ni več pomoči." ....me je že strah
- Objavil Mousee dne 17.01.2015 ob 07:29
- @lolypop000 +10
- Objavil Zhan dne 17.01.2015 ob 07:59
- Potem pa ne ustvarjajte butastih OS-jev! XP in 7 sta njihova najboljša do sedaj, a ravno ta dva bosta morala naj*bat! Zakaj?! Za tisti "kao" ful dober, najboljši oziroma, najbolj butast in kičast WIN 8! 10-ka bo isti k*rac!
- Objavil JanPrivsek dne 17.01.2015 ob 08:22
- Še dobro da imam Windows 8.1 Pro.
- Objavil Djamali dne 17.01.2015 ob 09:16
- Pa ne vem kdo piše te novice ko niti ne rezume in se ne pozanima kako stvari delujejo, novica je čist laž, "zadnja zastonjska posodobitev", pa od kje vam to, a avtor novice sploh ve kaj je to mainstream support, vse kar to pomeni da na mikrosoft helpdesk ne boš mogel klicat da imaš probleme če ti lahko pomagajo, in da Win7 ne bo dobival nobenih funkcijskih nadgradenj, varnostni popravki pa seveda prihajajo do 2020, tako da je čist varno to uporabljat še naprej in to ni nobena smrtna postelja.... je pa res da M$ dela pospešeno na tem da bi uporabniki sproti nadgrajevali, da se ne ponovi zgodba z XP.....
- Objavil mico68 dne 17.01.2015 ob 09:46
- Windows 8.1 je zakon in sem preprican da bodo se drugi mojega mnenja seveda tisti kateri ga ze imajo,tudi starejsi avtomobili se se danes vozijo vendar jaz imam rajse udobje varnost ter podporo na cesti
- Objavil mut@vi dne 17.01.2015 ob 09:54
- Ta "novica" se 99% vas tukaj ne tiče ker si lastite črnih kopij. Ko boste zakupili licenco, takrat lahko kritizirate pomankljivosti in "preplačilo".
- Objavil Bankir dne 17.01.2015 ob 10:14
- imam nek niti ne tolk star stacionarc od packardbella z i5 2.generacije in za mašino dejansko ne obstajajo original driverji za 8/8.1, samo za 7ko, pa ko mi pol 8.1 nalož generične driverje mi sistem sicer dela, vendar sem pa tja skoz pojamra zaradi kakega manjkajočeka dll-ja ter iger s steama sploh nisem upal zaganjat, niti uraden instaler za LoL mi ni deloval - sem večkrat reformatiral in namestil, vedno težave...nekaterim mašinam 8.1 pač ni namenjena in pika..na laptopu 5let starem pa mi 8.1 dela velik boljš kot je na novem delovala 7ka..
- Objavil magicteam dne 17.01.2015 ob 10:19
- ENA DOBRA NOVICA KONČNO OD MICROSOFTA!!!!!!!!!!!Ko je sistem en čas zunaj tile njihovi updejti delajo samo sranje.Updejti:BREZ VAS NAM JE ,BOLJE!!!
- Objavil SPYD™ dne 17.01.2015 ob 10:20
- seal-me
- fantje in dekleta kdaj boste spoznal da je kot os bolši applov sistem?
- Kdaj boš ti spoznal, da nimaš pojma?
- Objavil lowc dne 17.01.2015 ob 10:31
- Polovica tukaj ki kritizirate Win 8, ste navadni amaterji, ki ne znate nič drugega kot prižgat PC.
- Kolikor berem vaše "težave" in "tegobe" oz. pomankljivosti, ki jih sploh ni so vse rešljive s par kliki.
- Če pa to ne znaš modificirati OS sebi v prid potem pa nimaš pojma in ne pametuj.
- Objavil overlord580 dne 17.01.2015 ob 11:05
- Tudi jaz sem opazil počasnost win 8.1. Doma imamo dva laptopa z i5, 4GB rama na hdd z win 8.1. Pri obeh je opaziti pogosto počasno delovanje. Toda za navadne uporabnike je to dovolj dobro.
- Sam imam delovno postajo z i7, 32GB rama, ssd-ji in Hdd-ji ter naloženo win8.1 pro. Seveda sem moral sistem optimizirati, toda z njim nimam nobenih težav.
- Objavil deadcool dne 17.01.2015 ob 11:12
- Ja ja, velikani so vedno bolj požrešni
- Objavil slobobicar dne 17.01.2015 ob 11:31
- no win 7 bom uporabljal še naprej brez tezav in tudi za enkrat se je obdrzal na najbol srestnih testih in virusih kar sme testiral se je sma popravil in delal svoja opravila naprej ker do sedaj noben sistem ni mogel tega idino win 7 ima to možnost ...
- - Napadu sem sistem z vseh strani z virusi kar hudimi in probal vdreti tu tam in se je sistem sam obranil najhujšega in tudi popravil se v 3 min kar je kar hitro in po temu se je prizgal normalno in deloval tako k da ni bilo prej nič ...
- Windows XP,Vista,8, 8.1 in 10 tega nebojo imeli zato pa se ga zelijo znebit ker je predober in tesko uničljiv ...
- Objavil Tim Kos dne 17.01.2015 ob 12:28
- heh.. čisti rape-ing
- :-D eat or be eaten :-D
- Ps: linux rulz! ;-)
- Objavil RGMUFC1 dne 17.01.2015 ob 12:33
- Noben ne bi smel naložiti W8. Me prav zanima kako potem bi reagirali.
- Objavil Hanzy24 dne 17.01.2015 ob 12:42
- Kdo sploh rabi te njihove posodobitve?
- Objavil nemesis dne 17.01.2015 ob 12:45
- In kaj je tu čudnega? Denar hočejo čimprej....kupi novo. Že uveljavljena praksa pri vseh možnih podjetjih.
- Primer: Hočeš imeti android 4.4 na Samsung Galaxy S2? Ne moreš, kupi nov telefon. .... Yeah right!
- Rešitev: Root, Cyanogenmod, Kitkat ;D
- Objavil nemesis dne 17.01.2015 ob 12:52
- Hanzy24 ... Da ti ne udre kdo v računalnik, ker je odkril ranljivost v nekem "service"-u vgrajenem v Windows.
- Ko na Microsoftu odkrijejo tako ranljivost, jo z naslednjim update-om odpravijo. Če hočeš ponudit svoj sistem v uporabo kateremukoli "hekerju" enostavno ugasni update-e in objavi kje javno svoj IP (naprimer: enostavno z obiskom neke spletne strani ali poslanim e-mail sporočilom), pa srečno!
- In ja se strinjam tu s par ljudmi.
- Linux rulz (za tiste, ki ga znajo uporabljat), Windoz pa sux big time.
- Objavil sbroz66 dne 17.01.2015 ob 12:55
- jst posodobitev ne uporabljam pa delajo ko sus tok da naj kr jokajo do zjutrej majmuni pozresni sm za denar jim gre
- Objavil bedak10 dne 17.01.2015 ob 13:28
- Ni toliko pomembno, "kateri windows" ampak združljivost programov in drajverjev. Na nov računalnik ne boš dajal starejših OS, na starejšega pa ne nov OS, ker ni pravih drajverjev. Glede na to, da je življenska doba PCja vsaj 10 let ali več, je nesmisel prehitro vse skupaj menjat, ker stvar deluje, za kar potrebuješ. Se pa strinjam, da je treba takoj po namestitvi OS izlokit updejte. Ker updejti s časom samo upočasnijo delovanje in povečujejo verjetnost napak. Glede "varnostnih lukenj" pa je tako, da je večina le teh takih, ki v normalnih pogojih ne predstavlja nobene nevarnosti (npr, če ima nekdo fizični dostop in bl abla bla). Le kdo pa ima doma sploh nastavljeno geslo in več uporabnikov???
- Objavil issak42 dne 17.01.2015 ob 13:55
- Objavil verdevziga48 dne 16.01.2015 ob 16:55
- Osebno mnenje. Se strinjam z plačilom popravkov. Vendar a ne bi bilo fer, da potem tudi cene primerno znižate. Windows 8 je operacisjki sistem delan za touchscreen, torej če sem pred pol leta kupil računalnik za 1000 eur brez zaslona na dotik, pomeni da bom moral zapravit spet jurja da bom lahka uporabljal normalno operacijski sistem, al pa naj do konca življenja uporabljam alt F4... Lahko bi se zgledovali po applu... Večina vas pljuva po njem, ampak so vsaj fer. SRAMOTA ZA MICROSOFT... Replike dobrodošle
- Imam Windows 8.1 na desktopu brez touchscreena, in deluje super. Če imaš še vedno windows 8, ne vem kaj čakaš z updateom, v 8.1 update1 se da tudi moderne aplikacije zapirat z X v zgornjem kotu. Za ugasnit računalnik pa desni klik na start in shut down, najboljša implementacija shutdown do zdaj na katerih koli windowsih. Sicer pa, kaj je z alt+f4 narobe?
- In pa nebi preveč zgubljal besed o OSX, že sam window management je nekje v dobi Windows XP, maximize ne gre čez cel zaslon, ali pa gre v full screen, nima windows snapping, kar ga ima že praktično vsak linux desktop že nekaj let. OSX tudi nima starta, ima neko mrežo aplikacij in to je to. Meniji oken so vsi na vrhu zaslona, namesto na vrhu okna, kar takoj pomeni več klikanja da prideš kamor želiš, sistema se praktično ne da uporabljati brez miške (mnemoniki so zakon na Windowsih, kar hočeš lahko delaš samo s tipkovnico).
- Edino kar ima OSX super je Spotlight. Pa nič drugega.
- Objavil yerowww dne 17.01.2015 ob 14:05
- osebno mam še vedno windows 7 ker ne vidm prednosti nalaganja windows 8.1 in sm kišto zadno formatirov, ko je bil windows 8 še nepreverjen OS v plenicah. tiste posodobitve mi ne delajo nekej velike škode. ampak glede na to de windows 8.1 zgleda kot windows z drugačno namembnostjo, prej kot windows ki ima dejansko tolk več funkcij.
- Objavil spacemaster98 dne 17.01.2015 ob 14:18
- Sam dnar, pa nč vanosti
- Objavil daredadon dne 17.01.2015 ob 14:23
- sm si kupu original win 7 zdej morm pa se za updajte placevt aaaaaahehhe kasne glupe fore aj sjasi sa bine majmune
- Objavil jajceslav dne 17.01.2015 ob 14:37
- 8.1 isto kot 7 , vidna razlika je le v start meniju drugače pa je skoraj isti kot 7. Sprobajte
- Objavil 413X dne 17.01.2015 ob 14:58
- Tolko govora o cenovnih zadevah, pa to ti je partis
- Kar nej firme mastno placujejo, ljudje ne bomo..
- Objavil benalius dne 17.01.2015 ob 15:14
- Sm opazu na koncu članka Povezava: http://www.zurnal24.si/
- Vse jasno...
- Objavil issak42 dne 17.01.2015 ob 15:42
- Objavil jajceslav dne 17.01.2015 ob 14:37
- 8.1 isto kot 7 , vidna razlika je le v start meniju drugače pa je skoraj isti kot 7. Sprobajte
- Start je samo vizualna sprememba, dejansko je Windows 8.1 po performancu daleč boljši kot Windows 7. Deluje hitreje tudi na slabšem hardweru. Pa še en kup dodatnih funkcij ima, definitivno pa ni slabši kot W7.
- Objavil jolan dne 17.01.2015 ob 16:01
- Zaenkrat "7" dobro laufa, ne vem zakaj bi updatal, ko pa je znano, da imajo vsi novi OS ko začnejo delovat "poporodne" težave in da se šele s časom te napake odpravijo in v bistvu ni nekih revolucionarnih napredkov razen "lepotnih", je pa res da pa si po določenem času primoran vzeti novejši sistem, ker ko menjaš PC ali laptop moraš iti z tehniko naprej in to velja tudi za OS.
- Objavil Harty™ dne 17.01.2015 ob 16:09
- Gremo iz win7 direkt na win10....
- Objavil Kmet3010 dne 17.01.2015 ob 16:16
- Linux for ever!
Advertisement
Add Comment
Please, Sign In to add comment
Advertisement