daily pastebin goal
52%
SHARE
TWEET

sebby psychward/micheal disneyland

a guest Jun 29th, 2018 228 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. Atascadero 11:00:22pm
  2. want to play a game micheal
  3.  
  4. markg 11:00:31pm
  5. Sure Sebby what you going to do lol.
  6.  
  7. markg 11:00:39pm
  8. Who you calling right now?
  9.  
  10. Atascadero 11:00:43pm
  11. i know your name your address your number
  12.  
  13. markg 11:00:51pm
  14. What's my address and what's my number.
  15.  
  16. markg 11:00:54pm
  17. My name is a joke lol.
  18.  
  19. markg 11:00:58pm
  20. Who cares if you know that.
  21.  
  22. Atascadero 11:01:00pm
  23. your name is a joke i agree
  24.  
  25. Atascadero 11:01:06pm
  26. i just want something from yoo
  27.  
  28. Atascadero 11:01:13pm
  29. and i will erase it
  30.  
  31. Atascadero 11:01:19pm
  32. im a man of my word
  33.  
  34. markg 11:01:21pm
  35. Nah tell me my information first lol.
  36.  
  37. Atascadero 11:01:28pm
  38. Carrier: Verizon Wireless
  39. Line Type: Wireless
  40. Location: Atascadero, CA
  41. Full Report: AVAILABLE
  42.  
  43. Atascadero 11:01:33pm
  44. i do have the report
  45.  
  46. markg 11:01:39pm
  47. What's the phone number?
  48.  
  49. Atascadero 11:01:58pm
  50. 805
  51.  
  52. Atascadero 11:02:00pm
  53. :)
  54.  
  55. markg 11:02:05pm
  56. Yes, 805?
  57.  
  58. markg 11:02:13pm
  59. Because I ain't getting any calls lol.
  60.  
  61. Atascadero 11:02:15pm
  62. 792
  63.  
  64. markg 11:02:21pm
  65. Yes.
  66.  
  67. Atascadero 11:02:27pm
  68. 2327
  69.  
  70. markg 11:02:30pm
  71. Who gave it to you?
  72.  
  73. markg 11:02:37pm
  74. That number is old and outdated.
  75.  
  76. Atascadero 11:02:37pm
  77. no one
  78.  
  79. Atascadero 11:02:41pm
  80. i be honest with yoo
  81.  
  82. Atascadero 11:02:45pm
  83. its active
  84.  
  85. markg 11:03:01pm
  86. Nah dude I met up with Julianne in real life, she was a piece of shit to me, I demodded her and she gave out my phone number lol.
  87.  
  88. Atascadero 11:03:04pm
  89. i dont want anything from yoo
  90.  
  91. markg 11:03:14pm
  92. I changed my number already like 2 days ago because she did that shit.
  93.  
  94. Atascadero 11:03:20pm
  95. i just want 1 thing from poodle that yoo can give me
  96.  
  97. markg 11:03:38pm
  98. Bro where is Jewels710 sending my info?
  99.  
  100. markg 11:03:42pm
  101. In what chatroom's?
  102.  
  103. markg 11:03:45pm
  104. Or who is doing it?
  105.  
  106. Atascadero 11:03:45pm
  107. can yoo confirm he lives in michigans
  108.  
  109. Atascadero 11:03:58pm
  110. thats all i need from yoo
  111.  
  112. markg 11:04:09pm
  113. He lives in Texas, but that's all I know, who the hell is giving out my number dude.
  114.  
  115. markg 11:04:23pm
  116. She get pissed and just paste it or is there a pastebin or what lol.
  117.  
  118. Atascadero 11:04:24pm
  119. no he doesnt
  120.  
  121. markg 11:04:29pm
  122. You PM Jewels710 for it?
  123.  
  124. Atascadero 11:04:34pm
  125. no
  126.  
  127. Atascadero 11:04:39pm
  128. i dig yoo up
  129.  
  130. markg 11:04:46pm
  131. Dude SHUT UP.
  132.  
  133. Atascadero 11:04:51pm
  134. wulf told me a story about yoo
  135.  
  136. markg 11:04:56pm
  137. You get my number 2 days after the bitch I met up with gives it away? LOL.
  138.  
  139. Atascadero 11:05:04pm
  140. nah
  141.  
  142. markg 11:05:05pm
  143. Come on dude, you would of had my number long before it you "dug it up".
  144.  
  145. markg 11:05:11pm
  146. How stupid do you think I am man.Come on
  147.  
  148. markg 11:05:19pm
  149. Retarded, we won't get anywhere when you lie like a babydick.
  150.  
  151. Atascadero 11:05:20pm
  152. wulf told me your tactics
  153.  
  154. Atascadero 11:06:02pm
  155. since yoo wont tell me the truth about poodle
  156.  
  157. v 11:06:26pm
  158. asking a person to ban me
  159.  
  160. markg 11:06:29pm
  161. Bro I don't know what you're saying.
  162.  
  163. v 11:06:30pm
  164. poodle your bitch?
  165.  
  166. markg 11:06:34pm
  167. I can ban you myself dude lol.
  168.  
  169. markg 11:06:38pm
  170. I don't need anyone I own this place.
  171.  
  172. markg 11:06:41pm
  173. Stupid lol.
  174.  
  175. v 11:06:51pm
  176. well silly mark
  177.  
  178. v 11:07:00pm
  179. im suprise yoo dont know about the pm
  180.  
  181. v 11:07:02pm
  182. tinychat
  183.  
  184. v 11:07:07pm
  185. it doesnt work and its working
  186.  
  187. markg 11:07:08pm
  188. The world are you saying?
  189.  
  190. v 11:07:09pm
  191. silly skid
  192.  
  193. v 11:07:15pm
  194. listen cuck face
  195.  
  196. v 11:07:22pm
  197. i dont dox people
  198.  
  199. v 11:07:27pm
  200. its stupid as fuck
  201.  
  202. markg 11:07:35pm
  203. No, initially I couldn't read the first few messages because I'm not signed into an account and the messages glitch.
  204.  
  205. v 11:07:42pm
  206. yoo ruin my best friend life by humalating her
  207.  
  208. v 11:08:01pm
  209. by using a scare tactic
  210.  
  211. v 11:08:05pm
  212. on her
  213.  
  214. v 11:08:09pm
  215. to get what yoo want
  216.  
  217. markg 11:08:28pm
  218. Well all I want to know is who gave out my number because if we're being honest there was only ONE person with it, my number isn't on any directories and I know you're not SUPERMAN. There was two people with it Jewels710, and then sehe gave it away to a guy named 'tony'.
  219.  
  220. markg 11:08:40pm
  221. What the fuck are you saying dude....
  222.  
  223. v 11:08:43pm
  224. jewells and i are never friends
  225.  
  226. v 11:08:51pm
  227. I dont like easy girls
  228.  
  229. v 11:08:57pm
  230. i like modest girls
  231.  
  232. markg 11:09:06pm
  233. Why won't you just be honest with me asshole.
  234.  
  235. v 11:09:13pm
  236. ask jewells yourself
  237.  
  238. v 11:09:18pm
  239. she wont talk to me
  240.  
  241. markg 11:09:23pm
  242. Then it was tony.
  243.  
  244. v 11:09:24pm
  245. she scared of me and my brother
  246.  
  247. v 11:09:32pm
  248. chemist is my brother
  249.  
  250. v 11:09:53pm
  251. listen i have no beef with yoo
  252.  
  253. v 11:10:04pm
  254. i just want to confirm poodle lives in michigan or not
  255.  
  256. v 11:10:09pm
  257. he not from texas
  258.  
  259. v 11:10:15pm
  260. texas is an alias location
  261.  
  262. v 11:10:17pm
  263. i know
  264.  
  265. v 11:10:27pm
  266. want proof
  267.  
  268. markg 11:10:40pm
  269. Dude you're being a piece of shit and acting like you "found" my number without the help of the little unstable bitch that betrayed me and treats me like shit.
  270.  
  271. v 11:10:44pm
  272. videos do not lie
  273.  
  274. v 11:10:51pm
  275. i dig yoo up
  276.  
  277. v 11:10:54pm
  278. yoo were easy
  279.  
  280. v 11:10:59pm
  281. when someone expose your face
  282.  
  283. v 11:11:06pm
  284. i deep web yoo
  285.  
  286. v 11:11:08pm
  287. wasnt hard
  288.  
  289. markg 11:11:08pm
  290. Bro I don't care aobut Poodle man AT ALL. OMG man I can't talk to you anymore when you lie like that man, just pissing me off.
  291.  
  292. v 11:11:14pm
  293. a few tools and your found
  294.  
  295. markg 11:11:33pm
  296. When you're ready to tell me who ACTUALLY leaked it, either Jewels710, or Tony then I'll talk to you.
  297.  
  298. v 11:12:11pm
  299. youtube.com/watch?v=23_XjGygqY4
  300.  
  301. v 11:12:48pm
  302. fast forward to 5:45 to 6:27 poodle expose his time in military and i live in ohio and michigan is the same timezone as ohio
  303.  
  304. v 11:13:10pm
  305. i thought yoo had something on him but i was wrong
  306.  
  307. v 11:13:22pm
  308. he doenst live in texas
  309.  
  310. v 11:13:40pm
  311. i dont know who tony is and jewells and i are never will be friends
  312.  
  313. markg 11:13:50pm
  314. Dude your goal to fuck with people online is just petty, and your stupid lies are beyond me. I'm done talking to you until you finally become honest, and until then, you can talk to yourself.
  315.  
  316. v 11:14:04pm
  317. trust i dont care about yoo
  318.  
  319. v 11:14:08pm
  320. yoo havent bother me
  321.  
  322. v 11:14:23pm
  323. your just a pleb
  324.  
  325. v 11:14:30pm
  326. with scare tactics
  327.  
  328. markg 11:14:33pm
  329. Okay, whatever. Later my dude.
  330.  
  331. markg 11:14:43pm
  332. I don't scare anyone you're a complete wack-job.
  333.  
  334. v 11:14:54pm
  335. not what wulf said
  336.  
  337. markg 11:14:54pm
  338. I punish my moderators for failure to ban nudity, and doxing.
  339.  
  340. markg 11:14:58pm
  341. That's all I do, stupid ass.
  342.  
  343. v 11:15:08pm
  344. wulf told me the whole story
  345.  
  346. markg 11:15:09pm
  347. I don't care what she said, it's not true.
  348.  
  349. v 11:15:18pm
  350. she show me everything
  351.  
  352. markg 11:15:21pm
  353. She modded in here, and was demodded because she didn't care that was the end of that.
  354.  
  355. v 11:15:25pm
  356. i recorded it
  357.  
  358. markg 11:15:32pm
  359. Shortly after she left this room and went to yours, whoopdie-do.
  360.  
  361. v 11:15:38pm
  362. videos do not lie micheal
  363.  
  364. v 11:15:39pm
  365. :()
  366.  
  367. markg 11:15:49pm
  368. What the fuck are you saying dude hahahahahahaha.
  369.  
  370. markg 11:15:59pm
  371. You're like in your own little world aren't you.
  372.  
  373. markg 11:16:04pm
  374. Making shit up in your head and shit.
  375.  
  376. markg 11:16:06pm
  377. Or what, lol?
  378.  
  379. markg 11:16:17pm
  380. HAHA, what did I do to her, what did she say?
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top