SHARE
TWEET

you're 8

a guest Mar 31st, 2016 116 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. [16:45:48] <NintendoOtaku93> so, I gotta go in a few minutes
  2. [16:47:38] <NintendoOtaku93> wanna hear something funny before I go
  3. [16:48:54] <NintendoOtaku93> In Pokemon Yellow, I named my rival "Fucker"
  4. [16:49:03] <Enjl> that's... not funny
  5. [16:49:18] <Enjl> even the joke of naming yourself "fart" so he can say "Fart, smell ya later" is better
  6. [16:49:21] <Lyrin> you're 8
  7. [16:49:31] <Lyrin> idc if you aren't 8, you're 8
  8. [16:49:36] <NintendoOtaku93> I'm 22
  9. [16:49:41] <Lyrin> HAHAHA
  10. [16:49:42] <Lyrin> no
  11. [16:49:44] <Lyrin> you're 8
  12. [16:49:49] <AeroMatter> your gay
  13. [16:49:56] <NintendoOtaku93> my sister originally named her rival Fucker
  14. [16:50:19] <Lyrin> she's 8 too
  15. [16:50:23] <Lyrin> you're twins
  16. [16:50:26] <NintendoOtaku93> yup, she's 8
  17. [16:50:43] <NintendoOtaku93> besides, my sister was born in 1990
  18. [16:50:57] <Kogasa> if you're 22 I'm 75
  19. [16:51:00] <Enjl> that doesn't justify it
  20. [16:51:31] <Enjl> btw the year of birth is unrelated to a person's mental age
  21. [16:52:08] <NintendoOtaku93> <Enjl> even the joke of naming yourself "fart" so he can say "Fart, smell ya later" is better
  22. [16:52:32] <NintendoOtaku93> I'll let my sister be the judge of that
  23. [16:54:54] <NintendoOtaku93> y'all lucky my sister is too busy to text me back
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
Not a member of Pastebin yet?
Sign Up, it unlocks many cool features!
 
Top