Guest User

Untitled

a guest
Jun 26th, 2016
137
Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. l
  2. 1:27 AM - Tupac Shakur: why are u so holding backo
  3. 1:27 AM - cyber ninja: on my facebook
  4. 1:27 AM - Tupac Shakur: on sending 100
  5. 1:27 AM - Tupac Shakur: lol
  6. 1:27 AM - cyber ninja: ull se the shit imade
  7. 1:27 AM - Tupac Shakur: for something i did
  8. 1:27 AM - cyber ninja: look thew
  9. 1:27 AM - cyber ninja: picks
  10. 1:27 AM - cyber ninja: all severs i have done
  11. 1:27 AM - cyber ninja: with out u
  12. 1:27 AM - Tupac Shakur: and?
  13. 1:27 AM - Tupac Shakur: lol
  14. 1:27 AM - Tupac Shakur: if ur so rich
  15. 1:27 AM - cyber ninja: http://s1098.photobucket.com/user/cyber420/media/5KSG30Y_zpsmmpiz8ib.png.html?o=7
  16. 1:27 AM - Tupac Shakur: wouldn't be a problem
  17. 1:27 AM - cyber ninja: look
  18. 1:28 AM - cyber ninja: ur fav
  19. 1:28 AM - Tupac Shakur: sending the 100 i worked for
  20. 1:28 AM - Tupac Shakur: would it
  21. 1:28 AM - Tupac Shakur: ayy
  22. 1:28 AM - Tupac Shakur: thats the server i worked on
  23. 1:28 AM - Tupac Shakur: cool
  24. 1:28 AM - cyber ninja: http://steamcommunity.com/groups/united-darkrp
  25. 1:28 AM - cyber ninja: this 1 right
  26. 1:28 AM - Tupac Shakur: ur trying to avoid what im saying lol
  27. 1:29 AM - cyber ninja: i can bring it up right now
  28. 1:29 AM - Tupac Shakur: quit trying to sway the topic
  29. 1:29 AM - cyber ninja: and give it to some 1 easy
  30. 1:29 AM - cyber ninja: so
  31. 1:29 AM - cyber ninja: sir
  32. 1:29 AM - Tupac Shakur: give what to who
  33. 1:30 AM - cyber ninja: the matter of this topic is how to spot a moocher
  34. 1:30 AM - cyber ninja: http://steamcommunity.com/groups/united-darkrp
  35. 1:30 AM - Tupac Shakur: im not a moocher
  36. 1:30 AM - Tupac Shakur: get that through your head
  37. 1:30 AM - Tupac Shakur: i want the money
  38. 1:30 AM - Tupac Shakur: I WORKED FOR
  39. 1:30 AM - cyber ninja: i can give that to any 1 i want any time
  40. 1:30 AM - Tupac Shakur: go ahead
  41. 1:30 AM - Tupac Shakur: i couldn't care less
  42. 1:30 AM - cyber ninja: ok
  43. 1:30 AM - Tupac Shakur: you might scam them too
  44. 1:30 AM - Tupac Shakur: mr 14million
  45. 1:30 AM - cyber ninja: nope
  46. 1:31 AM - cyber ninja: u got 100 owe to u
  47. 1:31 AM - Tupac Shakur: nope
  48. 1:31 AM - cyber ninja: quit begging
  49. 1:31 AM - Tupac Shakur: i got 100 to fix my pc
  50. 1:31 AM - Tupac Shakur: long before working for you
  51. 1:31 AM - Tupac Shakur: smartass
  52. 1:31 AM - Tupac Shakur: im not begging
  53. 1:31 AM - Tupac Shakur: just saying
  54. 1:31 AM - cyber ninja: looks like it to me
  55. 1:31 AM - Tupac Shakur: ahh
  56. 1:31 AM - Tupac Shakur: u act rich
  57. 1:31 AM - Tupac Shakur: whatever
  58. 1:31 AM - Tupac Shakur: keep ur money
  59. 1:31 AM - Tupac Shakur: lol
  60. 1:31 AM - Tupac Shakur: fuckin scammer
  61. 1:32 AM - cyber ninja: well sir
  62. 1:32 AM - cyber ninja: 100 was givin
  63. 1:33 AM - Tupac Shakur: Apr 16Crystal SchneiderLoading transaction details for Crystal SchneiderMoney Received+ $100.00
  64. 1:33 AM - Tupac Shakur: april 16
  65. 1:33 AM - cyber ninja: to u to fix pc and half of united was a 100 so
  66. 1:33 AM - Tupac Shakur: 100 for united okay
  67. 1:33 AM - Tupac Shakur: what about tps?
  68. 1:33 AM - Tupac Shakur: lol
  69. 1:33 AM - cyber ninja: penguwin
  70. 1:33 AM - cyber ninja: will have it
  71. 1:33 AM - Tupac Shakur: lol
  72. 1:34 AM - Tupac Shakur: lastpenguin is way out of TPSs league
  73. 1:34 AM - cyber ninja: hold 1 sir
  74. 1:34 AM - Tupac Shakur: hold 1 what
  75. 1:35 AM - cyber ninja: tps gaming dads home
  76. JUNE 25- CYBER NINJA
  77. 5:27 PM - cyber ninja: im here 4 u
  78. 5:27 PM - thelastpenguin: thanks cyber ninja. this is actually really awesome
  79. 5:27 PM - thelastpenguin: this is the first time i've been really excited about gmod in a while :o
  80. Edit Delete
  81. 1:35 AM - cyber ninja: he taking it tomarrow
  82. 1:35 AM - cyber ninja: his own guys
  83. 1:35 AM - cyber ninja: he knows the list
  84. 1:35 AM - Tupac Shakur: lol
  85. 1:35 AM - cyber ninja: and who was invalded
  86. 1:35 AM - Tupac Shakur: if he does
  87. 1:35 AM - Tupac Shakur: I know he'd do
  88. 1:35 AM - Tupac Shakur: a much greater job than you
  89. 1:35 AM - cyber ninja: he know bout u
  90. 1:36 AM - cyber ninja: already
  91. 1:36 AM - Tupac Shakur: you spread lies to him too?
  92. 1:36 AM - cyber ninja: we talkked 4 hours skyp
  93. 1:36 AM - cyber ninja: nope
  94. 1:36 AM - Tupac Shakur: whatd you say lol
  95. 1:36 AM - Tupac Shakur: more bs
  96. 1:36 AM - cyber ninja: showed himour chats
  97. 1:36 AM - Tupac Shakur: about what lol
  98. 1:36 AM - cyber ninja: and shit u said to every 1 who showed me
  99. 1:36 AM - Tupac Shakur: what have I said?
  100. 1:36 AM - Tupac Shakur: never said anything i'd regret
  101. 1:36 AM - cyber ninja: not my isue tps is out my hands
  102. 1:37 AM - Tupac Shakur: great
  103. 1:37 AM - cyber ninja: he has his own guys
  104. 1:37 AM - Tupac Shakur: tell him I wish him luck
  105. 1:37 AM - cyber ninja: and list of bans
  106. 1:37 AM - Tupac Shakur: thats cool
  107. 1:37 AM - cyber ninja: yes ur on it
  108. 1:37 AM - Tupac Shakur: OH NOOOOOOOOOOOO
  109. 1:38 AM - cyber ninja: as loyal friend who went bad
  110. 1:38 AM - Tupac Shakur: IM GONNA BE BANNED FROM FAKE TPS?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?
  111. 1:38 AM - cyber ninja: not fake
  112. 1:38 AM - cyber ninja: any more
  113. 1:38 AM - cyber ninja: the real owner
  114. 1:38 AM - cyber ninja: has it
  115. 1:38 AM - Tupac Shakur: im not fake
  116. 1:38 AM - Tupac Shakur: never was fake
  117. 1:38 AM - Tupac Shakur: in fact
  118. 1:38 AM - Tupac Shakur: you're the fake one lmao
  119. 1:38 AM - Tupac Shakur: you scammed me
  120. 1:38 AM - Tupac Shakur: and im fake?
  121. 1:38 AM - Tupac Shakur: okayyy
  122. 1:38 AM - cyber ninja: i told kropp
  123. 1:38 AM - cyber ninja: what happen he agreed
  124. 1:39 AM - Tupac Shakur: agreed what
  125. 1:39 AM - cyber ninja: u got what was due
  126. 1:39 AM - Tupac Shakur: lol
  127. 1:39 AM - cyber ninja: he wouldnt of gave u that lol
  128. 1:39 AM - Tupac Shakur: thats cool
  129. 1:39 AM - cyber ninja: he quote
  130. 1:39 AM - Tupac Shakur: man i've learned not to believe you
  131. 1:39 AM - Tupac Shakur: at all
  132. 1:39 AM - cyber ninja: good ur onthe internet
  133. 1:39 AM - cyber ninja: never beleave shit
  134. 1:40 AM - Tupac Shakur: ya
  135. 1:40 AM - Tupac Shakur: i got scammed
  136. 1:40 AM - cyber ninja: nope
  137. 1:40 AM - cyber ninja: u lisen to rawr
  138. 1:40 AM - Tupac Shakur: na
  139. 1:40 AM - Tupac Shakur: i didnt leave because of him
  140. 1:40 AM - cyber ninja: yes
  141. 1:40 AM - Tupac Shakur: i left because i realized i was being played
  142. 1:40 AM - cyber ninja: as soon as i said no u diped
  143. 1:40 AM - Tupac Shakur: nope
  144. 1:40 AM - Tupac Shakur: you told me
  145. 1:40 AM - Tupac Shakur: to quit
  146. 1:40 AM - Tupac Shakur: you took tps back
  147. 1:40 AM - Tupac Shakur: after i fixed it
  148. 1:41 AM - cyber ninja: nope u quit ur words
  149. 1:41 AM - Tupac Shakur: you said
  150. 1:41 AM - cyber ninja: but
  151. 1:41 AM - Tupac Shakur: did you not take tps back?
  152. 1:41 AM - cyber ninja: u told every 1 u quit
  153. 1:41 AM - Tupac Shakur: i told you i quit
  154. 1:41 AM - Tupac Shakur: never spread shit about you
  155. 1:41 AM - cyber ninja: after i said no to rawr
  156. 1:41 AM - cyber ninja: still have chat
  157. 1:42 AM - Tupac Shakur: god ur odd
  158. 1:42 AM - Tupac Shakur: you can go ahead and remove me :D
  159. 1:42 AM - Tupac Shakur: i think im done
  160. 1:42 AM - cyber ninja: no i love u
  161. 1:42 AM - Tupac Shakur: lol wtf
  162. 1:42 AM - cyber ninja: i miss ur smile
  163. 1:42 AM - Tupac Shakur: im laughing at a video currently
  164. 1:43 AM - Tupac Shakur: das creepy tho
  165. 1:43 AM - Tupac Shakur: my smile?
  166. 1:43 AM - cyber ninja: yes the way ur face rinckels
  167. 1:43 AM - Tupac Shakur: but im 16
  168. 1:43 AM - cyber ninja: lol
  169. 1:43 AM - Tupac Shakur: perv
  170. 1:43 AM - cyber ninja: lol
  171. 1:43 AM - cyber ninja: no realy
  172. 1:43 AM - cyber ninja: g
  173. 1:44 AM - cyber ninja: i didnt scamm u
  174. 1:44 AM - Tupac Shakur: yes
  175. 1:44 AM - Tupac Shakur: you did
  176. 1:44 AM - Tupac Shakur: let me break it down
  177. 1:44 AM - Tupac Shakur: and ask you some questions
  178. 1:44 AM - cyber ninja: no i paid u a 100
  179. 1:44 AM - cyber ninja: half that server made
  180. 1:44 AM - Tupac Shakur: you paid me 100 to work on unitedrp
  181. 1:44 AM - cyber ninja: yes
  182. 1:44 AM - Tupac Shakur: what about tps?
  183. 1:44 AM - Tupac Shakur: think of that
  184. 1:44 AM - cyber ninja: u had tps 4 days
  185. 1:44 AM - Tupac Shakur: nope
  186. 1:44 AM - Tupac Shakur: i worked on it
  187. 1:44 AM - Tupac Shakur: before
  188. 1:44 AM - Tupac Shakur: i got ownership
  189. 1:45 AM - Tupac Shakur: eeeeeexactly
  190. 1:45 AM - cyber ninja: lol
  191. 1:45 AM - cyber ninja: so petty
  192. 1:45 AM - Tupac Shakur: nope
  193. 1:45 AM - cyber ninja: u need a server to make ur money
  194. 1:45 AM - Tupac Shakur: lol i cant
  195. 1:45 AM - cyber ninja: why
  196. 1:45 AM - Tupac Shakur: because i got scammed
  197. 1:45 AM - cyber ninja: how
  198. 1:45 AM - Tupac Shakur: empty pp
  199. 1:46 AM - Tupac Shakur: buy some dude
  200. 1:46 AM - Tupac Shakur: forgot his name
  201. 1:46 AM - Tupac Shakur: started with cyber or some shit
  202. 1:46 AM - cyber ninja: lol
  203. 1:46 AM - cyber ninja: well
  204. 1:46 AM - cyber ninja: he cant be a scammer if he was nice to fix ur pc dont make sents
  205. 1:46 AM - Tupac Shakur: he fixed my pc so i can work on a server
  206. 1:46 AM - Tupac Shakur: that made him like 200
  207. 1:46 AM - cyber ninja: well
  208. 1:47 AM - cyber ninja: so
  209. 1:47 AM - cyber ninja: u made the money he gave u makes sents
  210. 1:47 AM - Tupac Shakur: but then I worked on tps
  211. 1:47 AM - Tupac Shakur: made custom shit
  212. 1:47 AM - Tupac Shakur: went as far as making a car dealer
  213. 1:47 AM - Tupac Shakur: which i never finised
  214. 1:48 AM - Tupac Shakur: *finished
  215. 1:48 AM - cyber ninja: well
  216. 1:48 AM - cyber ninja: you relise he was under alot of stress and every 1 riping him every were
  217. 1:48 AM - Tupac Shakur: lol
  218. 1:48 AM - Tupac Shakur: main reason i quit tbh
  219. 1:48 AM - Tupac Shakur: is stress
  220. 1:48 AM - Tupac Shakur: but the scam
  221. 1:48 AM - Tupac Shakur: added to it
  222. 1:49 AM - cyber ninja: going threw a devorce and taking care of his son and 3 companys and servers isnt easy
  223. 1:49 AM - Tupac Shakur: damn
  224. 1:49 AM - Tupac Shakur: that got deep
  225. 1:49 AM - cyber ninja: my isues
  226. 1:49 AM - Tupac Shakur: i got issues too
  227. 1:49 AM - cyber ninja: i deal with every day
  228. 1:49 AM - Tupac Shakur: im not wealthy
  229. 1:49 AM - Tupac Shakur: live in the ghetto of ghettos
  230. 1:49 AM - Tupac Shakur: lol
  231. 1:49 AM - cyber ninja: wife trying take me for every penny but dont want kid
  232. 1:50 AM - Tupac Shakur: that sucks
  233. 1:50 AM - Tupac Shakur: but
  234. 1:50 AM - cyber ninja: then
  235. 1:50 AM - Tupac Shakur: doesn't have to do with me doing my job properly...
  236. 1:50 AM - Tupac Shakur: you still ended up paying the others
  237. 1:51 AM - cyber ninja: well the shit u pulled when u left wouldnt want any 1 to give u anything
  238. 1:51 AM - Tupac Shakur: i didnt fuck with anything
  239. 1:51 AM - Tupac Shakur: didnt touch the servers
  240. 1:51 AM - Tupac Shakur: or anything
  241. 1:51 AM - Tupac Shakur: i told you i wouldn't
  242. 1:51 AM - Tupac Shakur: and i didnt
  243. 1:51 AM - cyber ninja: no u unban rawr on forms to lead nother wipe
  244. 1:51 AM - Tupac Shakur: nope
  245. 1:51 AM - Tupac Shakur: no i didnt
  246. 1:51 AM - Tupac Shakur: honest to god
  247. 1:51 AM - Tupac Shakur: 100%
  248. 1:52 AM - cyber ninja: some 1 did
  249. 1:52 AM - Tupac Shakur: I swear on everything I love
  250. 1:52 AM - cyber ninja: why i got pissed at u resion i didnt want rawr around
  251. 1:52 AM - Tupac Shakur: but it ticked me off how you couldn't prove he did something wrong
  252. 1:53 AM - cyber ninja: if u would have lisen to me at the time
  253. 1:53 AM - cyber ninja: u wuld saw all that
  254. 1:53 AM - Tupac Shakur: i didnt have shit to do with tps
  255. 1:53 AM - cyber ninja: after wile we wiped it to move on
  256. 1:53 AM - cyber ninja: for get about him
  257. 1:53 AM - Tupac Shakur: at the time
  258. 1:53 AM - Tupac Shakur: he's not even on Steam anymore
  259. 1:54 AM - cyber ninja: yes he is
  260. 1:54 AM - Tupac Shakur: nope
  261. 1:54 AM - Tupac Shakur: it's his friend
  262. 1:54 AM - cyber ninja: 12 alts g
  263. 1:54 AM - Tupac Shakur: i just tried talking to him
  264. 1:54 AM - Tupac Shakur: well
  265. 1:54 AM - cyber ninja: yes he is
  266. 1:54 AM - Tupac Shakur: i dont even have any
  267. 1:54 AM - Tupac Shakur: but "Classic"
  268. 1:54 AM - Tupac Shakur: which isn't him
  269. 1:54 AM - cyber ninja: i know all 12
  270. 1:54 AM - Tupac Shakur: well, I dont
  271. 1:54 AM - cyber ninja: tracked him down
  272. 1:55 AM - cyber ninja: to lock him out
  273. 1:55 AM - cyber ninja: 1 week
  274. 1:55 AM - cyber ninja: of looking
  275. 1:55 AM - Tupac Shakur: wtf
  276. 1:55 AM - Tupac Shakur: hwy
  277. 1:55 AM - Tupac Shakur: why
  278. 1:55 AM - cyber ninja: for u to bring him back
  279. 1:55 AM - Tupac Shakur: waste of time
  280. 1:55 AM - cyber ninja: i had his vpn ip pool
  281. 1:55 AM - cyber ninja: and his home ip pookl
  282. 1:56 AM - Tupac Shakur: whatever
  283. 1:56 AM - Tupac Shakur: you can remove me no
  284. 1:56 AM - Tupac Shakur: now
  285. 1:56 AM - Tupac Shakur: im going to bed
  286. 1:56 AM - cyber ninja: why
  287. 1:56 AM - cyber ninja: ill miss u
  288. 1:56 AM - Tupac Shakur: stressin me out
  289. 1:56 AM - cyber ninja: ur fun to talk to
  290. 1:56 AM - Tupac Shakur: k
  291. 1:56 AM - Tupac Shakur: cool
  292. 1:57 AM - cyber ninja: u want a server
  293. 1:57 AM - Tupac Shakur: nope
  294. 1:57 AM - cyber ninja: https://www.xenonservers.com/
  295. 1:57 AM - Tupac Shakur: want my money
  296. 1:57 AM - Tupac Shakur: servers stress me out
  297. 1:57 AM - cyber ninja: good company
  298. 1:57 AM - Tupac Shakur: i wanna wait
  299. 1:57 AM - Tupac Shakur: till i can handle them
  300. 1:57 AM - Tupac Shakur: handle servers
  301. 1:57 AM - cyber ninja: that will
  302. 1:57 AM - Tupac Shakur: 100% alone
  303. 1:57 AM - cyber ninja: never happen
  304. 1:58 AM - Tupac Shakur: nope
  305. 1:58 AM - Tupac Shakur: servers stress me out
  306. 1:58 AM - cyber ninja: and ur not deacted
  307. 1:58 AM - Tupac Shakur: i dont want a server
  308. 1:58 AM - Tupac Shakur: i cant even pay for one right no
  309. 1:58 AM - Tupac Shakur: now
  310. 1:58 AM - cyber ninja: i can
  311. 1:58 AM - Tupac Shakur: i dont want a server
  312. 1:59 AM - cyber ninja: give u united keep all dontions
  313. 1:59 AM - Tupac Shakur: i didnt keep any donations
  314. 1:59 AM - Tupac Shakur: i dont even have a proper keyboard
  315. 1:59 AM - cyber ninja: well
  316. 1:59 AM - cyber ninja: thats easy fix
  317. 1:59 AM - Tupac Shakur: nope
  318. 1:59 AM - Tupac Shakur: i dont need it
  319. 1:59 AM - Tupac Shakur: i need my money
  320. 2:00 AM - Tupac Shakur: to invest into other shit
  321. 2:00 AM - cyber ninja: sorry weed guys dont take paypal
  322. 2:00 AM - Tupac Shakur: lmao
  323. 2:00 AM - Tupac Shakur: whos the weed guy
  324. 2:00 AM - cyber ninja: ur dopeman
  325. 2:00 AM - Tupac Shakur: i dont even smoke anymore
  326. 2:00 AM - Tupac Shakur: only rarely
  327. 2:00 AM - Tupac Shakur: when im with a bunch of hommies
  328. 2:01 AM - cyber ninja: why cant afford it ?
  329. 2:01 AM - Tupac Shakur: im not ballin
  330. 2:01 AM - cyber ninja: need a loan
  331. 2:01 AM - Tupac Shakur: nope
  332. 2:01 AM - Tupac Shakur: i dont like loans
  333. 2:01 AM - Tupac Shakur: i need money that i work for
  334. 2:02 AM - Tupac Shakur: loans stress me out too
  335. 2:02 AM - cyber ninja: ok then how a bout a frount
  336. 2:02 AM - Tupac Shakur: frount?
  337. 2:02 AM - cyber ninja: ya
  338. 2:02 AM - Tupac Shakur: tf is that
  339. 2:02 AM - Tupac Shakur: nigga im 16
  340. 2:03 AM - cyber ninja: so u a hood nigga dont know what a front is
  341. 2:03 AM - Tupac Shakur: u said frount
  342. 2:04 AM - cyber ninja: https://www.youtube.com/watch?v=DUdRAXr_PaA
  343. 2:05 AM - Tupac Shakur: i already saw that
  344. 2:05 AM - Tupac Shakur: already
  345. 2:05 AM - cyber ninja: do u know who made it
  346. 2:05 AM - Tupac Shakur: nope
  347. 2:05 AM - cyber ninja: i do
  348. 2:05 AM - Tupac Shakur: but im sure you dont know em
  349. 2:05 AM - Tupac Shakur: man
  350. 2:05 AM - Tupac Shakur: shit was made in 2013
  351. 2:05 AM - cyber ninja: we were in skyp high as hell
  352. 2:06 AM - cyber ninja: my nigga cheeky
  353. 2:06 AM - Tupac Shakur: man
  354. 2:06 AM - Tupac Shakur: ima go to sleep now
  355. 2:06 AM - cyber ninja: fucking savge
  356. 2:06 AM - cyber ninja: cheeky
  357. 2:06 AM - cyber ninja: oops
  358. 2:06 AM - Tupac Shakur: i should wake up with $20,000 in my paypal
  359. 2:06 AM - cyber ninja: chachila
  360. 2:06 AM - cyber ninja: you wish
  361. 2:07 AM - cyber ninja: need get a job
  362. 2:07 AM - Tupac Shakur: 20k nigga
  363. 2:07 AM - Tupac Shakur: lol i have a part time job
  364. 2:07 AM - cyber ninja: nigga i throw u 20k
  365. 2:07 AM - Tupac Shakur: rove it
  366. 2:07 AM - Tupac Shakur: prove it
  367. 2:07 AM - Tupac Shakur: i dare u
  368. 2:07 AM - cyber ninja: i better het some keys]
  369. 2:07 AM - Tupac Shakur: lmao
  370. 2:07 AM - cyber ninja: get
  371. 2:07 AM - Tupac Shakur: throw 20k at me
  372. 2:08 AM - cyber ninja: lol
  373. 2:08 AM - cyber ninja: why
  374. 2:08 AM - Tupac Shakur: lmao
  375. 2:08 AM - Tupac Shakur: you said u can
  376. 2:08 AM - cyber ninja: so u can yell scammer again
  377. 2:08 AM - cyber ninja: lol
  378. 2:08 AM - Tupac Shakur: u frontin rn
  379. 2:08 AM - Tupac Shakur: fake
  380. 2:08 AM - Tupac Shakur: ye
  381. 2:08 AM - cyber ninja: was nice gave u 100 u yell scammer
  382. 2:08 AM - Tupac Shakur: you gave me 100 for a job i did
  383. 2:08 AM - Tupac Shakur: and i did another job
  384. 2:08 AM - Tupac Shakur: and never got paid for it
  385. 2:09 AM - cyber ninja: server didnt make money
  386. 2:09 AM - cyber ninja: eather
  387. 2:09 AM - Tupac Shakur: server didnt make money
  388. 2:09 AM - Tupac Shakur: but sup still got paid
  389. 2:09 AM - Tupac Shakur: lmao
  390. 2:09 AM - cyber ninja: not when ur on it
  391. 2:09 AM - Tupac Shakur: and i did more
  392. 2:09 AM - cyber ninja: sup
  393. 2:09 AM - cyber ninja: is my partner
  394. 2:09 AM - Tupac Shakur: you said you'd make sure i made money
  395. 2:10 AM - cyber ninja: yes
  396. 2:10 AM - cyber ninja: but server didnt make a dime
  397. 2:10 AM - Tupac Shakur: never happened
  398. 2:10 AM - cyber ninja: so why should u
  399. 2:10 AM - Tupac Shakur: because i still did the work
  400. 2:10 AM - cyber ninja: no our deal
  401. 2:10 AM - cyber ninja: 50/50
  402. 2:10 AM - cyber ninja: rember
  403. 2:10 AM - Tupac Shakur: nope
  404. 2:10 AM - Tupac Shakur: our deal
  405. 2:10 AM - Tupac Shakur: was
  406. 2:10 AM - cyber ninja: 50% of 0 = 0
  407. 2:10 AM - Tupac Shakur: you make sure i had money
  408. 2:11 AM - cyber ninja: ur isue is
  409. 2:11 AM - cyber ninja: u let rawr hyp ur head up
  410. 2:11 AM - Tupac Shakur: nope
  411. 2:11 AM - Tupac Shakur: not at all
  412. 2:11 AM - Tupac Shakur: i told him
  413. 2:11 AM - Tupac Shakur: u down to come back to tps
  414. 2:11 AM - Tupac Shakur: he said sure
  415. 2:11 AM - Tupac Shakur: end of it
  416. 2:11 AM - Tupac Shakur: but he said he'd be helping me out
  417. 2:12 AM - cyber ninja: lol when i said u you got https://steamcommunity-a.akamaihd.net/economy/emoticon/steamsalty \
  418. 2:12 AM - Tupac Shakur: lol im gonna remove you now
  419. 2:12 AM - Tupac Shakur: leave me alone
  420. 2:12 AM - Tupac Shakur: and i'll leave u alone
  421. 2:12 AM - Tupac Shakur: don't spread shit about me either
  422. 2:13 AM - cyber ninja: ok will you do the same my forms my workshop my groups
  423. 2:13 AM - Tupac Shakur: lol as long as you leave me alone
  424. 2:13 AM - Tupac Shakur: deal?
  425. 2:13 AM - cyber ninja: i left u alone when u left
  426. 2:13 AM - Tupac Shakur: not gonna break ur promise again?
  427. 2:13 AM - cyber ninja: u were lerking forms my steam
  428. 2:13 AM - Tupac Shakur: aight removing you
  429. 2:13 AM - Tupac Shakur: good luck in life
  430. 2:13 AM - cyber ninja: pastbin up
  431. 2:14 AM - Tupac Shakur: lol
RAW Paste Data