daily pastebin goal
15%
SHARE
TWEET

Untitled

a guest Dec 12th, 2018 62 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. HoPeYToday at 2:15 AM
  2. Well it worked the first game, now more a LOL auto heavy :stuck_out_tongue:
  3. RNG back saying no...
  4. Imc_jimmyToday at 2:27 AM
  5. Thought you weren't coming back hopey?  so much for broken promises :hadzMeme:
  6. The_TwitToday at 2:27 AM
  7. Week late there Jimmy :joy:
  8. Try not to start anything again guys, so much drama in the past day lol
  9. HoPeYToday at 2:35 AM
  10. Jimmy fell off chair and woke up.
  11. Now that ones a keeper..
  12. la royal de la rhodesiaToday at 3:03 AM
  13. oi twit u still playin around?
  14. HoPeYToday at 3:04 AM
  15. Yeti SPG just killed himself, hmm.
  16. la royal de la rhodesiaToday at 3:06 AM
  17. whatever happened to CHE-R
  18. i met one this morning, hoping for a miracle to come
  19. food stampsToday at 3:07 AM
  20. AHAHAHAHAHAHHA
  21. la royal de la rhodesiaToday at 3:07 AM
  22. guy died in the first 30 second
  23. food stampsToday at 3:07 AM
  24. And all SPGs do it
  25. la royal de la rhodesiaToday at 3:07 AM
  26. spgs are good at dying tho
  27. food stampsToday at 3:08 AM
  28. Not just "Yeti" players smh..
  29. HypherrToday at 3:08 AM
  30. Hopey, why are you upset??
  31. I saved you the shell cost, I know they are expensive in an IS-2 :heart:
  32. HoPeYToday at 3:11 AM
  33. You know that's reportable?
  34. food stampsToday at 3:11 AM
  35. WHat does that achieve LMAO
  36. HypherrToday at 3:11 AM
  37. Not my fault you moved the rock in front of my gun though?
  38. HoPeYToday at 3:12 AM
  39. fool.
  40. food stampsToday at 3:12 AM
  41. You're so silly shh
  42. HypherrToday at 3:13 AM
  43. Is Mario looking for skilled arty players? @HoPeY
  44. HoPeYToday at 3:13 AM
  45. Well that made YETI a bit more smelly to me.
  46. HypherrToday at 3:13 AM
  47. Ouch
  48. HoPeYToday at 3:13 AM
  49. so well done.
  50. Funny, you'd probably be the first to complain about what you did. Oh well.(edited)
  51. Any admins want a replay of a YETI player in SPG killing himself?
  52. HypherrToday at 3:16 AM
  53. 4Head
  54. Does any admin want a screenshot of HoPeY sending me pms calling me names?
  55. HoPeYToday at 3:18 AM
  56. post em here if you like.(edited)
  57. HypherrToday at 3:18 AM
  58. Ok
  59. When I finish clicking
  60. food stampsToday at 3:21 AM
  61. thats gold
  62. HypherrToday at 3:25 AM
  63. http://puu.sh/CgDzW/8c5c318408.jpg
  64.  
  65. Really hurt my feelings
  66. Is this classed as bullying Mods?
  67. HoPeYToday at 3:26 AM
  68. omg, that must have hurt,
  69. HypherrToday at 3:26 AM
  70. @[WG] JayRated ??
  71. HoPeYToday at 3:26 AM
  72. mind if i post the replay?
  73. food stampsToday at 3:27 AM
  74. Thats Harassment @HoPeY
  75. HypherrToday at 3:27 AM
  76. I did not consent to being illegally recorded in my own home @HoPeY
  77. HoPeYToday at 3:27 AM
  78. you his spokesman?
  79. so you fine to post PM's but not replays of you doing wrong?
  80. food stampsToday at 3:28 AM
  81. No im here because i see you shit posting about some irrelevant thing that has happened
  82. HoPeYToday at 3:28 AM
  83. you two seem to be the same person, hmm.
  84. HypherrToday at 3:28 AM
  85. I'm his dad
  86. food stampsToday at 3:29 AM
  87. Yes
  88. HoPeYToday at 3:30 AM
  89. Well grow up and don't be a noob quiter in game.
  90. food stampsToday at 3:30 AM
  91. hahahaha
  92. you have 94k battles, grow up
  93. HypherrToday at 3:30 AM
  94. I told you, you moved the rock in front of my gun...
  95. I tried to go around it
  96. But the rock was too thicc
  97. HoPeYToday at 3:31 AM
  98. So you dumb or a cheat...hmm.
  99. food stampsToday at 3:31 AM
  100. Cheat
  101. can confirm
  102. HypherrToday at 3:31 AM
  103. i aM bIG cHeTer
  104. Pls no ban WG
  105. I really wish you would stop calling me names @HoPeY
  106. HoPeYToday at 3:33 AM
  107. I'll leave your left hand to talk to the right, night.
  108. HypherrToday at 3:33 AM
  109. They have good chats
  110. Also its morning
  111. Good Morning @HoPeY
  112. HoPeYToday at 3:34 AM
  113. Black outside here, I'll call it night.
  114. HypherrToday at 3:34 AM
  115. It is past 12
  116. Morning
  117. HoPeYToday at 3:35 AM
  118. go look for your fave sheep then.
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top