SHARE
TWEET

Untitled

a guest Feb 18th, 2019 68 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. fati: bye love u
  2. Vape: hi ryan
  3. pillows: I LUV U
  4. acp: w0w
  5. acp: she left b4 i could boot
  6. acp: smh
  7. pillows: LEFT B4 U COULD BOOT
  8. pillows: >:(
  9. acp: hey kris
  10. pillows: ANGER
  11. Vape: close enough
  12. pillows: acp wanna join call
  13. caprisun: khris
  14. caprisun: ur bf here
  15. caprisun: david
  16. acp: who in call
  17. Vape: whos
  18. Vape: david
  19. Slaver: c dylan
  20. Slaver: what is this
  21. Slaver: r u high
  22. Vape: :)
  23. caprisun: ..
  24. pillows: it
  25. pillows: me frat capridumb
  26. pillows: Filet
  27. Slaver: capridumb
  28. Slaver: lol
  29. caprisun: ryan save me
  30. Slaver: ryan save me too pls
  31. Slaver: dunno why im here
  32. caprisun: u dnt rmbr khris
  33. caprisun: david
  34. caprisun: from like
  35. caprisun: yr ago
  36. acp: u got apex?
  37. Vape: no
  38. Slaver: i dont even remember anything from 2 months ago
  39. acp: ill join if someone plays apex w me
  40. Vape: bc he never knew my vu name
  41. Slaver: how u gonna expect me to remember a whple yr back
  42. pillows: ddnt fuckin want u anymore
  43. pillows: nvm
  44. caprisun: o
  45. caprisun: same
  46. acp: meg ur so mean now v.v
  47. pillows: ive always been mean
  48. pillows: mayb doesnt help tht u dont talk 2 me anymore
  49. Drot: ^
  50. Drot: if that aint tru
  51. acp: /me kracks knuckles
  52. acp: if you didnt talk to my shit ex
  53. pillows: throwbk 2 old days nicky
  54. acp: maybe i would join more
  55. Drot: when u were nice
  56. Drot: or when u were mean
  57. Drot: megh
  58. pillows: LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
  59. pillows: ok acp
  60. pillows: thts fine
  61. acp: imagine bein buddy buddy w someone who starts shit w two of ur close friends
  62. acp: o-o
  63. pillows: mollie know whts wht, i barely talk to annie.
  64. acp: why do u think she stopped coming around meg..
  65. pillows: i even got in between it with fati nd them
  66. pillows: loool
  67. pillows: u kno wht
  68. acp: hm?
  69. pillows: i jus
  70. pillows: dnt care anymore...
  71. acp: you never have
  72. acp: we're imvu ppl
  73. acp: u dnt care ab imvu ppls
  74. pillows: i luv annie nd i will always hoose her over fati
  75. pillows: im srry she doesnt know tht
  76. acp: then why are u talking to kenna..
  77. pillows: but its tRU,PSV77
  78. pillows: IM GONNA SCREAM
  79. acp: scream then
  80. acp: tht shit get me mad
  81. acp: u keep bringin tht thot around
  82. pillows: jus bc i still talk to kenna doesnt mean i dnt luv annie any less?
  83. pillows: like at all?!?!?!?!?!1
  84. pillows: i dnt KEEP BRINGING HER AROUND
  85. acp: it means a lot
  86. pillows: SHE COME AROUND ON HER OWN
  87. acp: even mollie doesnt fuck w her
  88. acp: bc of what she did
  89. pillows: jus do u guys
  90. pillows: like
  91. pillows: it whtever at this point
  92. pillows: im the thirdwheel between annie nd mollie anyways
  93. acp: i dont think so but if thts the case then u did it to ur self
  94. acp: ppl expect u not to talk to people they hate
  95. acp: its kinda two faced to be friends w someone then go talk to their enemies
  96. pillows: it not two faced at all
  97. pillows: bc we dont talk abt anything important
  98. pillows: !!!!
  99. uglygirl: hi everybody
  100. pillows: annies name doesnt EVER!!! get mentioned
  101. Drot: hi
  102. pillows: HI CARMEN
  103. Filet: they didnt like my singing
  104. pillows: :KISSING:
  105. Filet: CRYY
  106. pillows: :COUPLEKISS:
  107. pillows: no im jus gnna watch movie
  108. pillows: bc im fuckin FUCKED ALL THE WAY UP
  109. Frat: It was so bootiful
  110. Frat: <3
  111. pillows: nd im jus not in da mood 2 be mad rn
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
 
Top