SHARE
TWEET

Untitled

a guest Oct 15th, 2015 20 Never
Not a member of Pastebin yet? Sign Up, it unlocks many cool features!
  1. jumblecomb: give me your rubycalaber.com password
  2. jumblecomb: please
  3. dundee: masturbate on cam
  4. dundee: please
  5. jumblecomb: password first
  6. dundee: prove you will
  7. jumblecomb: i was shakira on ytmnsfw ive done it before
  8. dundee: literally who
  9. jumblecomb: shakira I posted a lot
  10. jumblecomb: now im banned from rubycalaber.com for some reason
  11. dundee: you can register a new account
  12. jumblecomb: it says im banned when i try
  13. dundee: arey ou using a vpn or proxy?
  14. dundee: neither of those are allowed.. i think
  15. dundee: cbf checking out
  16. jumblecomb: no im not i dont even know how to use that
  17. dundee: i imagine you are a neurotic person just from all this
  18. dundee: are you happy with life in general?
  19. jumblecomb: id be happyer with you're password
  20. dundee: lmao
  21. dundee: holy shit why is that shithole backwater forum so important to you?
  22. jumblecomb: why is it so important to you you dont even post anymore
  23. dundee: do you even know who i am?
  24. jumblecomb: barypoothead
  25. dundee: i made my own forum in revolt of how ruby was managing his forum actually
  26. dundee: and i just havnt been bothered to shut it down
  27. dundee: i dont even care about it tbqh
  28. dundee: dont care about rubys either
  29. jumblecomb: so give me you're password let me post
  30. dundee: stop deliberaetely mispelling or misusing words
  31. dundee: jeez
  32. jumblecomb: im nopt
  33. dundee: you're = you are
  34. dundee: how old are you
  35. jumblecomb: 28 mr grammer police
  36. dundee: steveyos?
  37. jumblecomb: no
  38. dundee: pissjugs?
  39. jumblecomb: no
  40. dundee: sigge?
  41. jumblecomb: i told you already
  42. dundee: akiraaaA
  43. dundee: or shakiraaa
  44. jumblecomb: shakira
  45. dundee: i have a bed memory if we talked a lot
  46. jumblecomb: i had a pic of shakira as my avitar
  47. dundee: oh you had some sort of meme gimmick thing?
  48. jumblecomb: no i posted normal
  49. dundee: were you as hated as me?
  50. dundee: probably not
  51. jumblecomb: marks89 gave me a lot of shit just like you
  52. jumblecomb: hed spam hips dont lie every time i posted
  53. dundee: hes a very toxic person
  54. jumblecomb: id say fag
  55. dundee: no limitations
  56. dundee: lol
  57. dundee: my only gripe with him is he doesnt drop it
  58. dundee: weird fucker
  59. jumblecomb: he got nothing better to do
  60. jumblecomb: no life
  61. dundee: yeah, single 30 something, in the prime of his life, lots of money
  62. dundee: actually he now has a girl
  63. dundee: but seriously dont know why not sooner when girls in their 30s freak out and will take any stable guy
  64. dundee: anyway, how about i give you an alt account?
  65. dundee: lemme find out what i got
  66. jumblecomb: k ty
  67. dundee: i got
  68. dundee: a
  69. dundee: lmao i got an alt im happy to part with
  70. dundee: but
  71. dundee: it has a very bad repution
  72. dundee: would you settle for that?
  73. dundee: an alt that people hated
  74. dundee: my goal was to be as annoying as possible
  75. dundee: its too easy
  76. dundee: guess you arent interested...
  77. dundee: oh well
  78. jumblecomb: yea ill take it
  79. dundee: u: L0Rd $h1t wr3cka1488 p: NIGGERDEATH
  80. dundee: damn i only made 11 posts on it
  81. dundee: guess i got bored
  82. dundee: anyway enjoy
  83. dundee: you dont have to masturbate on cam for me btw... unless youre a girl... and if you want to
  84. jumblecomb: ty
  85. jumblecomb: so mush
  86. dundee: what purpose will this serve?
  87. dundee: just to post?
  88. jumblecomb: yea
  89. jumblecomb: im bedridin
  90. dundee: theyre a bunch of fags mate
  91. dundee: oh
  92. dundee: youre getting better tho right?
  93. jumblecomb: they cant say yet
  94. dundee: i guess dont get emotionally invested in that group of people
  95. dundee: some of them are terrible as fuck
  96. jumblecomb: i ben there since 2005 i know
  97. dundee: what happened to alt ktrl kick and the forum babby
  98. dundee: wasnt that like ewoks or some shit
  99. jumblecomb: last i herd she was fighting to keep it from the state
  100. dundee: addict?
  101. jumblecomb: yea
  102. dundee: sad
  103. jumblecomb: forum babys will never have hapopy lifes
  104. dundee: jon and this new bitch cag are at it
  105. dundee: you up to date on that?
  106. dundee: i mean jon is like a genius rain man retard who has lots of money
  107. dundee: but hes settling for a 5/10 face and an ex coke addict/stripper
  108. jumblecomb: i dont know cag
  109. dundee: shes some dumb whore bitch form another forum
  110. dundee: its all my fault
  111. dundee: i brought a lot of horrible people there just to get back at them for being assholes to me a lot
  112. dundee: now i dont even care about posting there
  113. jumblecomb: i miss alol
  114. dundee: was it that good?
  115. dundee: i tried posting there once but one of the super mods didnt like my brand of posting
  116. jumblecomb: thats why it was good we had strict membership requermints
  117. dundee: lol
  118. dundee: i wasnt as bad as a lot that is available at rubynet right now
  119. dundee: some of the guys thought i was fresh air but that is subjective i gues
  120. dundee: dont you hte how complicated humnans are
  121. jumblecomb: you were there bgd lol
  122. dundee: lmao
  123. dundee: yes
  124. dundee: stop
  125. dundee: im starting to get nostalgia
  126. jumblecomb: sry lol
  127. dundee: the shit thing about nostalgia is that it seems grand since you can no longer possess or experience it
  128. dundee: not because it was actually spectacular
  129. jumblecomb: inorite
  130. dundee: ruby needs to die so i can inherit his forum(its in his will) and then finally fix it up
  131. dundee: make it good
  132. dundee: remove clay as admin
  133. dundee: jon
  134. dundee: deso
  135. jumblecomb: who wuld you add
  136. dundee: monde
  137. dundee: probably make dp super mod
  138. dundee: because hes funny as fuck
  139. dundee: he wiull ban peeople for the dumbest reasons and it will keep me busy unbanning people
  140. jumblecomb: make sure you ban that vegen guy hes the worse
  141. dundee: stompleb?
  142. dundee: formerly stomplebane
  143. jumblecomb: he tryed to get into alol 90000000 times everyon hated him
  144. dundee: he tries really hard
  145. dundee: i think vegan is literally a long running joke
  146. dundee: like he just says it
  147. dundee: he has some major issues
  148. dundee: i kind of feel bad for him
  149. jumblecomb: its his own fault
  150. dundee: he has serious trust issues
  151. dundee: he must have been hurt a lot growing up
  152. dundee: callous as fuck
  153. jumblecomb: he just likes being annoying like steveyos666
  154. jumblecomb: wow 30 pms from juji telling you to leave lol
  155. dundee: lol
  156. dundee: stomple has cheeky dry humor
  157. dundee: he should have been born in england tbh
  158. dundee: i was being an asshole on that account )
  159. jumblecomb: you have a strange idea of what humor means
  160. jumblecomb: who is popaloo
  161. dundee: im australia
  162. dundee: australian*
  163. dundee: poopalew is some guys bot
  164. dundee: posts grabastic nonsencial horse shit
  165. dundee: that is "humor"
  166. dundee: if my humor is weird and the poopalew concept isnt
  167. dundee: then fuck my asshole and rape my sister
  168. jumblecomb: if you insest
  169. jumblecomb: did you know gush is dead
  170. dundee: no
  171. jumblecomb: murder
  172. dundee: someone killed her?
  173. jumblecomb: they found her in a car with a gunshot to the tempel
  174. jumblecomb: no gun in the car so it wasnt sucide
  175. dundee: is there an article on this?
  176. jumblecomb: oleander showed me a clip he scanned from houston chronical maybe its on there site
  177. dundee: what year was this?
  178. jumblecomb: may or june i think
  179. dundee: cant find anything online
  180. dundee: i doubt its validity
  181. jumblecomb: olender isnt usully a lier
  182. jumblecomb: it was a imgur link i dont have it anymore
  183. dundee: im sure it would have been passed around to me if legit
  184. jumblecomb: clay would know he knew her irl
  185. jumblecomb: she gave him a bj lol
  186. dundee: that pedo fuck!
  187. dundee: she was 17
  188. dundee: or maybe just turned 18
  189. jumblecomb: 17 is legal in tx
  190. dundee: clay tried to get me to meet a girl he knew in sydney
  191. dundee: somewhere around the same time gush was trying to get someone to beat me up irl for money
  192. dundee: i have had a weird feeling that clay was trying to set me up for gush because hes a bitch
  193. dundee: but that was like 5 years ago
  194. jumblecomb: clay has been in and out of loony bins most of his life
  195. jumblecomb: thats why he disappers for months at a time
  196. dundee: i think he does uppers?
  197. dundee: he said he was "jacked up" once on an IM
  198. jumblecomb: lithium
  199. dundee: i think he meant drugs not steroids
  200. jumblecomb: is a anti psicotic
  201. dundee: he always came off as a cheeky fuck
  202. dundee: rude
  203. dundee: sometimes obnoxious
  204. jumblecomb: hes real deal crazy
  205. dundee: couldnt picture him being insane
  206. jumblecomb: i think he killed gush
  207. dundee: what a tragic ending
  208. dundee: i would not take that on faith alone
  209. jumblecomb: if you knew him like i do you wood
  210. jumblecomb: do you know why m0nde got divorced
  211. dundee: not really
  212. dundee: he never actually talked about it
  213. dundee: i think the most he mentioned was they drifted apart or some shit
  214. dundee: maybe communication broke down idont know
  215. jumblecomb: rape acusation
  216. jumblecomb: almost went to trial
  217. dundee: what
  218. jumblecomb: a woman at work accused him of rape he got fired arrested fingerprinted
  219. jumblecomb: it was dropped before the trial but allison believed it happened
  220. dundee: what a dumb bitch
RAW Paste Data
We use cookies for various purposes including analytics. By continuing to use Pastebin, you agree to our use of cookies as described in the Cookies Policy. OK, I Understand
Not a member of Pastebin yet?
Sign Up, it unlocks many cool features!
 
Top